En wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien moet ik het anders verwoorden. Ik doe te weinig.
Naar welke film kijk je dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
Maar even een film aangezet. Volgens imdb is het geen goede.
He trevquote:
Haaaaiquote:
Ja dat ook jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En een bruidsuite van een oliesjeik met 1001 kamelen![]()
Avond MarijkeWat maakt jou zo?
Specimen (1996) - IMDbquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Naar welke film kijk je dan?
Imdb is ook zo'n goede betrouwbare bron
Leuke dag met welke leuke dingen dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja dat ook ja
He Joos
Oh was gewoon een leuke dag
Mij ook niet.quote:
Reet liefjequote:
Werk is niet echt bijzonderquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Leuke dag met welke leuke dingen dan?![]()
Ik weet weer waarom ik in eerste instantie geen dure EdT wou. Nu heb ik twee originele klassiekers. Met de geur is niks mis, maar intensiteit en lang meegaan ho maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb juist dat die geuren langer blijven hangenKan het misschien zijn dat je het zelf niet meer ruikt?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Reet liefje
[..]
Werk is niet echt bijzonderEn op dit moment interesseert mij dat geen ene ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb juist dat die geuren langer blijven hangenKan het misschien zijn dat je het zelf niet meer ruikt?
Raydtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
En op dit moment interesseert mij dat geen ene ....
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Werk is niet echt bijzonderEn mij, Molo en vele anderen hier maar wegwuivenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb juist dat die geuren langer blijven hangenKan het misschien zijn dat je het zelf niet meer ruikt?
Natuurlijk is die buurman gezelliger dan je durft toe te geven
![]()
Als ik mijn polsen onder mijn neus houd ruik ik nog wel wat. Maar het zit echt in de huid, ik heb niet het gevoel dat anderen er iets van merken.Heb naast Sculpture nu Boss Bottled en Le Male gehaald dankzij een voordelige Groupon actie. In feite twee dure geurtjes nu voor de prijs van een
mag het weten
daarom dus ook eau de parfumquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Leuke dag met welke leuke dingen dan?![]()
Ik weet weer waarom ik in eerste instantie geen dure EdT wou. Nu heb ik twee originele klassiekers. Met de geur is niks mis, maar intensiteit en lang meegaan ho maar
Toe maar mopje, je kunt het woord goed spellenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
En op dit moment interesseert mij dat geen ene ....
en ditquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En mij, Molo en vele anderen hier maar wegwuivenNatuurlijk is die buurman gezelliger dan je durft toe te geven
![]()
Als ik mijn polsen onder mijn neus houd ruik ik nog wel wat. Maar het zit echt in de huid, ik heb niet het gevoel dat anderen er iets van merken.Heb naast Sculpture nu Boss Bottled en Le Male gehaald dankzij een voordelige Groupon actie. In feite twee dure geurtjes nu voor de prijs van een
Ja nee nou, had anders ook niet gefokt hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En mij, Molo en vele anderen hier maar wegwuivenNatuurlijk is die buurman gezelliger dan je durft toe te geven
![]()
Deja vu hier...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou, had anders ook niet gefokt hoor
En de buurman is gewoon tof, en gezellig. Dus hoe dan ook leukVrijdag gaan we Marvell films kijken
Ah ja, geen idee... Spuit je het niet op je kleding dan?
Dat lijkt wel ladies only te zijn.quote:
Dat lijkt er meer opquote:
Zwabber is al voor mij bezigquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toe maar mopje, je kunt het woord goed spellen
Hoezo, vandaag al overkomen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Deja vu hier...
Op je kleding spuiten???
Mooi tochquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou, had anders ook niet gefokt hoor
En de buurman is gewoon tof, en gezellig. Dus hoe dan ook leukVrijdag gaan we Marvell films kijken
Ah ja, geen idee... Spuit je het niet op je kleding dan?
Ja, ik doe altijd polsen en decolleté, dus op kledingquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Deja vu hier...
Op je kleding spuiten???
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen die niet een regendouche gevuld met after shave hebben.
In de hals is prima, tot je er gaat zoenenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
Nope. Op polsen en hals. What else?!
dan blijft het langer hangen en minder reactie met huidvetten enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Deja vu hier...
Op je kleding spuiten???
nee manquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat lijkt wel ladies only te zijn.Genoeg chica's die je voorbij lopen in een parfumwolk. Maar dan heb je wel door dat ze een geurtje op heeft
Doe ik het juist in de hals.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
In de hals is prima, tot je er gaat zoenenecht zo uncool
Daarom op t-shirt
Niet dat ik vaak in m'n nek gezoend wordt hoorIs nu een gewoonte geworden
Ik doe het als ik kleding aan heb, anders kan ik niet op kleding spuitenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe ik het juist in de hals.Beetje de hals passioneel aflebberen en niet kopkluiven
Het trekt vanzelf op mijn T-shirt en overhemd. Of breng jij eerst een geurtje aan voordat je kleding aantrekt? Doe het andersom met het geurtje als finishing touch
Ja, want betere samenstelling. Meer parfumconcentraat dan andere shizzl. Wat was het minimaal 30% voor EdP en minimaal 18% bij EdTquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
nee man
gewoon één of twee spuitjes, blijft alleen veel beter hangen dan eau de toiletten
j'adore
Dior!quote:Eau de Toilette (EdT): 5-15% (typical ~10%) aromatic compounds
Eau de Parfum (EdP), Parfum de Toilette (PdT): 10-20% (typical ~15%) aromatic compounds. Sometimes listed as "eau de perfume" or "millésime"
ik heb hem opgeslagen als 'moet ik kijken ' filmquote:
Dior en Chanel parfumsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, want betere samenstelling. Meer parfumconcentraat dan andere shizzl. Wat was het minimaal 30% voor EdP en minimaal 18% bij EdT
Dior!
Hij heeft superkrachten. De special effects bestaan voornamelijk uit dingen die eerst niet branden, cut naar zijn gezicht terwijl hij boos kijkt, cut naar object dat nu brandt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb hem opgeslagen als 'moet ik kijken ' film
Dat klinkt net als met chocolade en dat andere spul wat geen chocolade genoemd mag worden...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, want betere samenstelling. Meer parfumconcentraat dan andere shizzl. Wat was het minimaal 30% voor EdP en minimaal 18% bij EdT
Nevermind...
[..]
Dior!
dat zijn de.beste special effectsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij heeft superkrachten. De special effects bestaan voornamelijk uit dingen die eerst niet branden, cut naar zijn gezicht terwijl hij boos kijkt, cut naar object dat nu brandt.
cacaofantasiequote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat klinkt net als met chocolade en dat andere spul wat geen chocolade genoemd mag worden...
klinkt briljant matig en als een film die ik moet zienquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij heeft superkrachten. De special effects bestaan voornamelijk uit dingen die eerst niet branden, cut naar zijn gezicht terwijl hij boos kijkt, cut naar object dat nu brandt.
Koetjesrepen vanquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat klinkt net als met chocolade en dat andere spul wat geen chocolade genoemd mag worden...
quote:
koetjesrepenquote:
Oh, zegt me niets zoquote:
deze is ook zo heerlijk matig.quote:
houden zo, gore meukquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit een koetjesreep op heb.
Cultuurbarbaar!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit een koetjesreep op heb.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
Duikt hij in het water met de mooie zweminstructrice. Maar blijkbaar zitten zijn superkrachten in de weg want ze zegt ineens "hey, the water is getting warmer". Onze protagonist warmt het zwembad op zonder het door te hebben.
Blijkbaar is in het zwembad plassen nu een superkracht.
Haiquote:
Hmm. Even gebookmarked.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
deze is ook zo heerlijk matig.
Een soort Black Sheep maar dan nóg slechter
http://m.imdb.com/title/tt0446719/
Gmtaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
koetjesrepen
Die kregen we vroeger altijd bij oma
Ze had zo'n groot blik waar ze inzaten. Altijd die kleintjes van 3, maar heel soms kregen we een reep met 4
Bohhhh wat waren die toch groot dan
CRVquote:
Barbaarquote:
Kan dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:25 schreef crv het volgende:
![]()
![]()
![]()
wijn bedorven
* gaat gauw nieuwe fles opentrekken
wel stiekem heel lekker, plassen in het zwembadquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
Duikt hij in het water met de mooie zweminstructrice. Maar blijkbaar zitten zijn superkrachten in de weg want ze zegt ineens "hey, the water is getting warmer". Onze protagonist warmt het zwembad op zonder het door te hebben.
Blijkbaar is in het zwembad plassen nu een superkracht.
die clip is wel tofquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik leerde pas van het bestaan af door dat liedje van De Jeugd van Tegenwoordig.
sjenkie in de koelkast.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jaaaaquote:
Hij scoort er wel chicks mee zo te zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
wel stiekem heel lekker, plassen in het zwembad![]()
Noesquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
trevquote:
koetjesrepen in mijn buik koetjesrepen in mijn *onverstaanbaar* koetjesrepen koetjesrepen waar zijn toch mijn koetjesrepenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
sjenkie in de koelkast.
Bsjebrifjwjwjdbdj idbejwjdbe jejrkaje jskebdbske
Fluffy fluffy oeh aah.
Sjsbeudbfjdjd jdjebejd
Waar zijn nou mn koetjesrepen!
gebeurt mij anders nooitquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij scoort er wel chicks mee zo te zien.
Jij had toch juist altijd veel aandacht van chicks?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
gebeurt mij anders nooit
* Molo gaat krassen van verdriet
J'adore en Chanel no. 5 of Coco Chanel zijn wel klassiekers voor vrouwen. En Thierry Mugler, Trésor van Lancôme of Noa niet te vergeten.quote:
Misschien moet je eerst het water in voor je begint met plassen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
gebeurt mij anders nooit
* Molo gaat krassen van verdriet
poes op de plek van *onverstaanbaar*?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
koetjesrepen in mijn buik koetjesrepen in mijn *onverstaanbaar* koetjesrepen koetjesrepen waar zijn toch mijn koetjesrepen
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst het water in voor je begint met plassen.
het zijn geen kutjesrepenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
poes op de plek van *onverstaanbaar*?
Gewoon alles zittend op de hoge duikplank naar beneden laten klateren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoezo? Bij meisjes valt het minder op dan bij jongetjes hoor. Wij hoeven die extra moeite niet te doen.
Naast een jongenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon alles zittend op de hoge duikplank naar beneden laten klateren.
Nee man, gewoon staan en kijken of je de 12 meter lijn haaltquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon alles zittend op de hoge duikplank naar beneden laten klateren.
dikke butch potten jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij had toch juist altijd veel aandacht van chicks?
En bedankt!!!quote:
uhuh, en Cloéquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
J'adore en Chanel no. 5 of Coco Chanel zijn wel klassiekers voor vrouwen. En Thierry Mugler, Trésor van Lancôme of Noa niet te vergeten.
owquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst het water in voor je begint met plassen.
tenzij je asperges hebt gegetenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoezo? Bij meisjes valt het minder op dan bij jongetjes hoor. Wij hoeven die extra moeite niet te doen.
dat is dan weer wat lastiger voor vrouwen..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee man, gewoon staan en kijken of je de 12 meter lijn haalt:&
dawwwwwwquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:43 schreef essnhills het volgende:
Het kostte wat moeite om dat te posten
Eerst haf ik molo als quote, maar toen stopte mn browser ermee. FOK! Weer geopend, topic weer geopend, nog.een keer getypt, op verzenden klikken.. heb ik volgens mn telrfoon blijkbaatr op topic rapportereb geklkt, weer terug, nog weer eens typen ...
kusjekroelquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En bedankt!!!
Nu ga ik me maar in slaap huilen
Slaap lekker allemaal!
Beetje uitdaging kan toch geen kwaadquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat is dan weer wat lastiger voor vrouwen..
quote:
gewoon heel veel bier tanken en dan moeten pissenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |