deze is ook zo heerlijk matig.quote:
houden zo, gore meukquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit een koetjesreep op heb.
Cultuurbarbaar!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit een koetjesreep op heb.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
Duikt hij in het water met de mooie zweminstructrice. Maar blijkbaar zitten zijn superkrachten in de weg want ze zegt ineens "hey, the water is getting warmer". Onze protagonist warmt het zwembad op zonder het door te hebben.
Blijkbaar is in het zwembad plassen nu een superkracht.
Haiquote:
Hmm. Even gebookmarked.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
deze is ook zo heerlijk matig.
Een soort Black Sheep maar dan nóg slechter
http://m.imdb.com/title/tt0446719/
Gmtaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
koetjesrepen
Die kregen we vroeger altijd bij oma
Ze had zo'n groot blik waar ze inzaten. Altijd die kleintjes van 3, maar heel soms kregen we een reep met 4
Bohhhh wat waren die toch groot dan
CRVquote:
Barbaarquote:
Kan dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:25 schreef crv het volgende:
![]()
![]()
![]()
wijn bedorven
* gaat gauw nieuwe fles opentrekken
wel stiekem heel lekker, plassen in het zwembadquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
Duikt hij in het water met de mooie zweminstructrice. Maar blijkbaar zitten zijn superkrachten in de weg want ze zegt ineens "hey, the water is getting warmer". Onze protagonist warmt het zwembad op zonder het door te hebben.
Blijkbaar is in het zwembad plassen nu een superkracht.
die clip is wel tofquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik leerde pas van het bestaan af door dat liedje van De Jeugd van Tegenwoordig.
sjenkie in de koelkast.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jaaaaquote:
Hij scoort er wel chicks mee zo te zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
wel stiekem heel lekker, plassen in het zwembad![]()
Noesquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
trevquote:
koetjesrepen in mijn buik koetjesrepen in mijn *onverstaanbaar* koetjesrepen koetjesrepen waar zijn toch mijn koetjesrepenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
sjenkie in de koelkast.
Bsjebrifjwjwjdbdj idbejwjdbe jejrkaje jskebdbske
Fluffy fluffy oeh aah.
Sjsbeudbfjdjd jdjebejd
Waar zijn nou mn koetjesrepen!
gebeurt mij anders nooitquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij scoort er wel chicks mee zo te zien.
Jij had toch juist altijd veel aandacht van chicks?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
gebeurt mij anders nooit
* Molo gaat krassen van verdriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |