Ja, ik doe altijd polsen en decolleté, dus op kledingquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Deja vu hier...
Op je kleding spuiten???
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen die niet een regendouche gevuld met after shave hebben.
In de hals is prima, tot je er gaat zoenenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
Nope. Op polsen en hals. What else?!
dan blijft het langer hangen en minder reactie met huidvetten enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Deja vu hier...
Op je kleding spuiten???
nee manquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat lijkt wel ladies only te zijn.Genoeg chica's die je voorbij lopen in een parfumwolk. Maar dan heb je wel door dat ze een geurtje op heeft
Doe ik het juist in de hals.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
In de hals is prima, tot je er gaat zoenenecht zo uncool
Daarom op t-shirt
Niet dat ik vaak in m'n nek gezoend wordt hoorIs nu een gewoonte geworden
Ik doe het als ik kleding aan heb, anders kan ik niet op kleding spuitenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe ik het juist in de hals.Beetje de hals passioneel aflebberen en niet kopkluiven
Het trekt vanzelf op mijn T-shirt en overhemd. Of breng jij eerst een geurtje aan voordat je kleding aantrekt? Doe het andersom met het geurtje als finishing touch
Ja, want betere samenstelling. Meer parfumconcentraat dan andere shizzl. Wat was het minimaal 30% voor EdP en minimaal 18% bij EdTquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
nee man
gewoon één of twee spuitjes, blijft alleen veel beter hangen dan eau de toiletten
j'adore
Dior!quote:Eau de Toilette (EdT): 5-15% (typical ~10%) aromatic compounds
Eau de Parfum (EdP), Parfum de Toilette (PdT): 10-20% (typical ~15%) aromatic compounds. Sometimes listed as "eau de perfume" or "millésime"
ik heb hem opgeslagen als 'moet ik kijken ' filmquote:
Dior en Chanel parfumsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, want betere samenstelling. Meer parfumconcentraat dan andere shizzl. Wat was het minimaal 30% voor EdP en minimaal 18% bij EdT
Dior!
Hij heeft superkrachten. De special effects bestaan voornamelijk uit dingen die eerst niet branden, cut naar zijn gezicht terwijl hij boos kijkt, cut naar object dat nu brandt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb hem opgeslagen als 'moet ik kijken ' film
Dat klinkt net als met chocolade en dat andere spul wat geen chocolade genoemd mag worden...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, want betere samenstelling. Meer parfumconcentraat dan andere shizzl. Wat was het minimaal 30% voor EdP en minimaal 18% bij EdT
Nevermind...
[..]
Dior!
dat zijn de.beste special effectsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij heeft superkrachten. De special effects bestaan voornamelijk uit dingen die eerst niet branden, cut naar zijn gezicht terwijl hij boos kijkt, cut naar object dat nu brandt.
cacaofantasiequote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat klinkt net als met chocolade en dat andere spul wat geen chocolade genoemd mag worden...
klinkt briljant matig en als een film die ik moet zienquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij heeft superkrachten. De special effects bestaan voornamelijk uit dingen die eerst niet branden, cut naar zijn gezicht terwijl hij boos kijkt, cut naar object dat nu brandt.
Koetjesrepen vanquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat klinkt net als met chocolade en dat andere spul wat geen chocolade genoemd mag worden...
quote:
koetjesrepenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |