J'adore en Chanel no. 5 of Coco Chanel zijn wel klassiekers voor vrouwen. En Thierry Mugler, Trésor van Lancôme of Noa niet te vergeten.quote:
Misschien moet je eerst het water in voor je begint met plassen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
gebeurt mij anders nooit
* Molo gaat krassen van verdriet
poes op de plek van *onverstaanbaar*?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
koetjesrepen in mijn buik koetjesrepen in mijn *onverstaanbaar* koetjesrepen koetjesrepen waar zijn toch mijn koetjesrepen
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst het water in voor je begint met plassen.
het zijn geen kutjesrepenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
poes op de plek van *onverstaanbaar*?
Gewoon alles zittend op de hoge duikplank naar beneden laten klateren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoezo? Bij meisjes valt het minder op dan bij jongetjes hoor. Wij hoeven die extra moeite niet te doen.
Naast een jongenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon alles zittend op de hoge duikplank naar beneden laten klateren.
Nee man, gewoon staan en kijken of je de 12 meter lijn haaltquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon alles zittend op de hoge duikplank naar beneden laten klateren.
dikke butch potten jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij had toch juist altijd veel aandacht van chicks?
En bedankt!!!quote:
uhuh, en Cloéquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
J'adore en Chanel no. 5 of Coco Chanel zijn wel klassiekers voor vrouwen. En Thierry Mugler, Trésor van Lancôme of Noa niet te vergeten.
owquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst het water in voor je begint met plassen.
tenzij je asperges hebt gegetenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoezo? Bij meisjes valt het minder op dan bij jongetjes hoor. Wij hoeven die extra moeite niet te doen.
dat is dan weer wat lastiger voor vrouwen..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee man, gewoon staan en kijken of je de 12 meter lijn haalt:&
dawwwwwwquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:43 schreef essnhills het volgende:
Het kostte wat moeite om dat te posten
Eerst haf ik molo als quote, maar toen stopte mn browser ermee. FOK! Weer geopend, topic weer geopend, nog.een keer getypt, op verzenden klikken.. heb ik volgens mn telrfoon blijkbaatr op topic rapportereb geklkt, weer terug, nog weer eens typen ...
kusjekroelquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En bedankt!!!
Nu ga ik me maar in slaap huilen
Slaap lekker allemaal!
Beetje uitdaging kan toch geen kwaadquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat is dan weer wat lastiger voor vrouwen..
quote:
gewoon heel veel bier tanken en dan moeten pissenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |