Nice.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Netjes. Je bent er klaar voor.
Had hem zelf bedacht.
Oh ik deed gewoon steeds x 4 en dan - 3 haha.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Had ik het goed Kaas? Ja toch.
+3+12+48
Dus
x4 x4 x4 in de tweede laag.
Dus +192
Ja inderdaad, als je *4 -3 snel ziet is dat wel sneller, maar de andere methode werkt in meer gevallen.quote:
Toch een bijzonder competentie in Rotterdam , begreep ik.quote:
Maar je gaat je ziel verkopen aan de bank dat je cijferreeksen moet oefenen of?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als je *4 -3 snel ziet is dat wel sneller, maar de andere methode werkt in meer gevallen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alstu. Dat is al meer dan voldoende om een diploma van een willekeurige hbo instelling te verkrijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alstu. Dat is al meer dan voldoende om een diploma van een willekeurige hbo instelling te verkrijgen.
Ik zet mijn geld op een rijkstraineeship.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar je gaat je ziel verkopen aan de bank dat je cijferreeksen moet oefenen of?
Nee, ik zeg het lekker nog niet hier om geen ongeluk te brengen en pesterijen te voorkomen van gemernikjes zoals Reya en 99.999.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar je gaat je ziel verkopen aan de bank dat je cijferreeksen moet oefenen of?
Maar zet het rijkstraineeship ook geld op jou?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op een rijkstraineeship.
Called it: rijkstraineeship.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee, ik zeg het lekker nog niet hier om geen ongeluk te brengen en pesterijen te voorkomen van gemernikjes zoals Reya en 99.999.
Mwah, ik word niet meer fulltime geschaduwd door de AIVD dus ze hebben de uitgaven wat teruggeschroefd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar zet het rijkstraineeship ook geld op jou?
Hulde.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Haha nee, nog niet in die fase van mijn studie helaas Pokkelmans. Langstuderen enzo.
Vraag me wel af hoe die causaliteit loopt... Zitten we hier omdát..., of zijn we langstudeerder omdat...?quote:
Causaliteit bemoeit zich niet met jou. Alles aan jou is gewoon compleet random.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe die causaliteit loopt... Zitten we hier omdát..., of zijn we langstudeerder omdat...?
Dat mijn wereldbeeld geen logische opbouw kent, betekent niet dat ik buiten de wetten van het universum val.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Causaliteit bemoeit zich niet met jou. Alles aan jou is gewoon compleet random.
En hoe zat het nou met die sportzaak waar je me even op zou wijzen?quote:
Jonker Fransstraat 103Aquote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
En hoe zat het nou met die sportzaak waar je me even op zou wijzen?
Bedankt, had hem zelf al gevonden en ben al geslaagd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jonker Fransstraat 103A
http://www.bodystore-rotterdam.nl/
Heeft het allemaal.
Alleen de echte helden zoals Koos studeren nominaal.quote:
Chill. Ja, maar geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee waar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bedankt, had hem zelf al gevonden en ben al geslaagd.Had jij dat bitje nog?
PVV'ers zijn plotseling lief voor homo's en Greenpeace is weer helemaal top. Leve de globalisering!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:54 schreef Kaas- het volgende:
NWS / Cel dreigt voor Amersfoorter die Erdogan beledigde
Vroeger zou men in NWS spreken van "Turk" maar nu wordt in de TT/OP gewoon netjes gesproken van "Amersfoorter". Erdogan brengt ons toch maar mooi bij elkaar.
Haha, dat zijn ook wel twee goede voorbeelden van hetzelfde fenomeen ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
PVV'ers zijn plotseling lief voor homo's en Greenpeace is weer helemaal top. Leve de globalisering!
Tijd om te zoeken dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Chill. Ja, maar geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee waar.
Nu nog even bedenken hoe we de EU weer populair kunnen maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
PVV'ers zijn plotseling lief voor homo's en Greenpeace is weer helemaal top. Leve de globalisering!
De boosmenschen gratis deporteren naar het oosten van de EU en dat probleem is ook weer opgelost.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nu nog even bedenken hoe we de EU weer populair kunnen maken.
Inderdaad. Faiza naast Thierry. En boze Turkse jongeren die fan zijn van Karskens.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Door jou voor het tegenovergestelde te laten pleiten?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nu nog even bedenken hoe we de EU weer populair kunnen maken.
Mooi is dat altijd ja. Op de plek die hier niet genoemd mag worden tenzij in de prijzende vorm, hangen ook paar van die types rond. 24-13 kon er af en toe ook wat van.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:47 schreef Kaas- het volgende:
Haha, ik laat me misschien te veel afleiden van het studeren door de godganse dag overal vervelende oneliners te plaatsen op Fok maar sommige mensen hebben gewoon écht niets te doen he. Komen de hele dag door met zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulke (ik maak nu het gebaar met m'n handen) lange posts.
Ik wil echter niet zeggen om wie het gaat *kuch Bram kuch* dat hoort niet.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
24-13 kon er af en toe ook wat van.
GVD man, het is allemaal wat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:52 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga gvd nu naar de winkel en een chocoladekoekje halen pompom. Ik heb er al 2,5 week geen gehad. Vanavond maar even een extra km hardlopen.
De Brownies die er in de buurt liggen zijn ook goed te nassen trouwens.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:52 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga gvd nu naar de winkel en een chocoladekoekje halen pompom. Ik heb er al 2,5 week geen gehad, het is tijd. Vanavond maar even een extra km hardlopen.
Brownies met een ongezond grote hoeveelheid chocolade.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De Brownies die er in de buurt liggen zijn ook goed te nassen trouwens.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Brownies met een ongezond grote hoeveelheid chocolade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |