quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
kijk en als meneer tong het doet dan mag opeens alles.
[ afbeelding ]
wat ben je bozig Hut?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Slotje graagquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Noem hem liefkozend Hut.quote:
Dat ie maar mag bloedenquote:
krijg nou tieten!quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slotje graag
Wat een zeiksnorren zitten er toch op FOK!
Nee, dat is niet waar, hoor. Dat wordt vaak beweerd, maar tong wordt hetzelfde behandeld als alle andere us..........quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren zat er weer een ban op. Wat bedoel je ?quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar, hoor. Dat wordt vaak beweerd, maar tong wordt hetzelfde behandeld als alle andere us..........
[ afbeelding ]
Ik wist dat ik dat niet met een uitgestreken gezicht kon zeggen....
Het feit dat je de 16 miljoenste ban te pakken had en nog steeds geen permban hebt, bevestigt alleen maar wat ik zeg.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren zat er weer een ban op. Wat bedoel je ?
Ik reageer. Verder ben ik geen egootje. Mag ie op slot ?quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:05 schreef sacha het volgende:
gaan we nu egootjes bashen in mijn eigenste naamtopic?
schieten we nu in de ontkenning?quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reageer. Verder ben ik geen egootje. Mag ie op slot ?
had, hebt, 16 miljoenste.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het feit dat je de 16 miljoenste ban te pakken had en nog steeds geen permban hebt, bevestigt alleen maar wat ik zeg.
Slotje graag.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:10 schreef sacha het volgende:
[..]
schieten we nu in de ontkenning?
heb je koorts ofzo?
Tot nooitquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, laat het gaan, het zal je anus oxideren
Promises, promises....quote:
Jij, Piet-Piraat Theehut.quote:
Heb tot honderd geteld. Mij zie je niet meer tussen de verzuurde zeikerds.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |