Kan het nog wel slecht zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:26 schreef Sarasi het volgende:
Benioff en Weiss hebben het Hodor gebeuren niet zelf bedacht, dat heeft GRRM ze verteld. Dus dat gaat in het boek ook gewoon gelijksoortig zijn. Maar GRRM kennende, nog meer gruesome.
Ik reageerde op de post direct boven mij, "Hodor, hopelijk doen ze dit in het boek niet zo".quote:
I know.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:26 schreef Sarasi het volgende:
Benioff en Weiss hebben het Hodor gebeuren niet zelf bedacht, dat heeft GRRM ze verteld. Dus dat gaat in het boek ook gewoon gelijksoortig zijn. Maar GRRM kennende, nog meer gruesome.
Nouja dus in ieder geval niet zo.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat vind ik dan wel weer prettig, aangezien ik zelf ook al een decennium het idee heb dat grrm zelf ook niet meer weet he verder.
The End.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Bran heeft overigens met Hodor een stabiele tijdlus gemaakt dus, het verleden staat al vast. De toekomst staat vast. Alles is zinloos.
Sowieso verpest Bran alles. Gaat terug in de tijd, terwijl Brynden zegt dit expliciet niet te doen. Laat zich aanraken door een WW en verraad de locatie van de CotF. Offert zijn mentor, zijn zwakzinnige slaaf en zijn direwolf op om kansloos te vluchten. Wordt waarschijnlijk gered door een onbekende (Benjen/Coldhands). Gaat de wall door, maar omdat hij de WW-mark draagt, heft hij de betovering op dat WW'ers nu wel door de wall kunnen of zelfs de wall gaan vernietigen. Jon Starkaryen moet de wereld redden.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Bran heeft overigens met Hodor een stabiele tijdlus gemaakt dus, het verleden staat al vast. De toekomst staat vast. Alles is zinloos.
Dankjequote:Op maandag 23 mei 2016 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso verpest Bran alles. Gaat terug in de tijd, terwijl Brynden zegt dit expliciet niet te doen. Laat zich aanraken door een WW en verraad de locatie van de CotF. Offert zijn mentor, zijn zwakzinnige slaaf en zijn direwolf op om kansloos te vluchten. Wordt waarschijnlijk gered door een onbekende (Benjen/Coldhands). Gaat de wall door, maar omdat hij de WW-mark draagt, heft hij de betovering op dat WW'ers nu wel door de wall kunnen of zelfs de wall gaan vernietigen. Jon Starkaryen moet de wereld redden.
Bran Bran Bran.
Hoe zo stamt ie af van Brandon de Builder, tis Brandon the Destroyerquote:Op maandag 23 mei 2016 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso verpest Bran alles. Gaat terug in de tijd, terwijl Brynden zegt dit expliciet niet te doen. Laat zich aanraken door een WW en verraad de locatie van de CotF. Offert zijn mentor, zijn zwakzinnige slaaf en zijn direwolf op om kansloos te vluchten. Wordt waarschijnlijk gered door een onbekende (Benjen/Coldhands). Gaat de wall door, maar omdat hij de WW-mark draagt, heft hij de betovering op dat WW'ers nu wel door de wall kunnen of zelfs de wall gaan vernietigen. Jon Starkaryen moet de wereld redden.
Bran Bran Bran.
Brandon the Builder is een mythe Brandon the Burner daarentegen heeft echt bestaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe zo stamt ie af van Brandon de Builder, tis Brandon the Destroyer
Same here, ik dacht eerst dat het een gewoon hondje was.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:43 schreef ems. het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat Summer bestond en opeens was hij daar, suïcidaal alles
wie is deze meneer?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:35 schreef Slayage het volgende:
now is the time voor deze meneer
[ afbeelding ]
Ik vond het interessante van de play juist dat Arya volgens mij geen idee had wat er allemaal is gebeurd sinds Ned zn hoofd verloor, bijv. dat Sansa getrouwd is met Tyrion, en dat zo via die play allemaal te zien krijgt.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vond het een prachtaflevering. Van de play waarbij we zien hoe Arya nooit een faceless girl zal worden tot de onnodige maar zo des GoTse piemel tot het originverhaal van de white walkers en Hodor. Kingsmoot was minder dan in de boeken ja, maar daar is het een boekverfilming voor.
Klopt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:45 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ik vond het interessante van de play juist dat Arya volgens mij geen idee had wat er allemaal is gebeurd sinds Ned zn hoofd verloor, bijv. dat Sansa getrouwd is met Tyrion, en dat zo via die play allemaal te zien krijgt.
Klopt, daar diende het ook voor had ik het idee. Arya heeft door haar gezwerf met de hound en brotherhood without banners niks van de politieke constellatie meegekregen. De voorstelling diende ervoor om haar bij te praten. In de vorm van een missie om dus een actrice om te leggen en te observeren hoe dat te doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:45 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ik vond het interessante van de play juist dat Arya volgens mij geen idee had wat er allemaal is gebeurd sinds Ned zn hoofd verloor, bijv. dat Sansa getrouwd is met Tyrion, en dat zo via die play allemaal te zien krijgt.
mance zou kunnen iddquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dit gaat over die kerel die king behind the wall was denk ik.
Ik begrijp niet waar je het over hebt. Eén van de beste afleveringen uit de hele serie zo ver. Dit hele seizoen schopt kont. Ik hoop dat het zo blijftquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |