abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162443537
Het verhaal van Hodor... :').

Lekker origineel. Beetje jammer.
  maandag 23 mei 2016 @ 20:23:29 #127
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_162444206
Omfg. Origin van WW makes sense.

Hodor, hopelijk doen ze dit in het boek niet zo. Wel sick, Hodor is eigenlijk zijn hele leven een slaaf geweest van Bran. :o Bran heeft Hodor zijn hele leven opgeofferd om zichzelf te redden.

Oh en RIP Summer. Kap gewoon met het slachten van die Direwolves :')

Bastard battle komt steeds dichterbij _O_
Deathlift or Die.
pi_162444328
Benioff en Weiss hebben het Hodor gebeuren niet zelf bedacht, dat heeft GRRM ze verteld. Dus dat gaat in het boek ook gewoon gelijksoortig zijn. Maar GRRM kennende, nog meer gruesome. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_162444436
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:26 schreef Sarasi het volgende:
Benioff en Weiss hebben het Hodor gebeuren niet zelf bedacht, dat heeft GRRM ze verteld. Dus dat gaat in het boek ook gewoon gelijksoortig zijn. Maar GRRM kennende, nog meer gruesome. ;(
Kan het nog wel slecht zijn.
pi_162444505
quote:
6s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Kan het nog wel slecht zijn.
Ik reageerde op de post direct boven mij, "Hodor, hopelijk doen ze dit in het boek niet zo".
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 23 mei 2016 @ 20:43:38 #131
253447 Ethanolic
pi_162444814
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:26 schreef Sarasi het volgende:
I know.
https://www.reddit.com/r/(...)_main_dammit_george/
Deathlift or Die.
pi_162444826
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:48 schreef stinkie het volgende:

[..]

dat vind ik dan wel weer prettig, aangezien ik zelf ook al een decennium het idee heb dat grrm zelf ook niet meer weet he verder.
Nouja dus in ieder geval niet zo.
Qua dat aangaat is het misschien goed dat de serie de boeken voorbij is. Van de andere kant had het een topserie kunnen worden van niveau Breaking Bad. Maar met dit soort afleveringen zie ik de endgame van de serie somber in.
  maandag 23 mei 2016 @ 20:50:08 #133
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162445023
Bran heeft overigens met Hodor een stabiele tijdlus gemaakt dus, het verleden staat al vast. De toekomst staat vast. Alles is zinloos.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162445568
quote:
9s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Bran heeft overigens met Hodor een stabiele tijdlus gemaakt dus, het verleden staat al vast. De toekomst staat vast. Alles is zinloos.
The End.

Trololololololo

GRRM
mag het weten
  maandag 23 mei 2016 @ 21:08:08 #135
253447 Ethanolic
pi_162445607
quote:
9s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sowieso verpest Bran alles. Gaat terug in de tijd, terwijl Brynden zegt dit expliciet niet te doen. Laat zich aanraken door een WW en verraad de locatie van de CotF. Offert zijn mentor, zijn zwakzinnige slaaf en zijn direwolf op om kansloos te vluchten. Wordt waarschijnlijk gered door een onbekende (Benjen/Coldhands). Gaat de wall door, maar omdat hij de WW-mark draagt, heft hij de betovering op dat WW'ers nu wel door de wall kunnen of zelfs de wall gaan vernietigen. Jon Starkaryen moet de wereld redden.

Bran Bran Bran.
Deathlift or Die.
pi_162445651
quote:
13s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:08 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Sowieso verpest Bran alles. Gaat terug in de tijd, terwijl Brynden zegt dit expliciet niet te doen. Laat zich aanraken door een WW en verraad de locatie van de CotF. Offert zijn mentor, zijn zwakzinnige slaaf en zijn direwolf op om kansloos te vluchten. Wordt waarschijnlijk gered door een onbekende (Benjen/Coldhands). Gaat de wall door, maar omdat hij de WW-mark draagt, heft hij de betovering op dat WW'ers nu wel door de wall kunnen of zelfs de wall gaan vernietigen. Jon Starkaryen moet de wereld redden.

Bran Bran Bran.
Dankje _O_

Bran :r
pi_162445675
quote:
13s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:08 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Bran Bran Bran.
Hoe zo stamt ie af van Brandon de Builder, tis Brandon the Destroyer :{w
mag het weten
  maandag 23 mei 2016 @ 21:35:22 #138
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162446445
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:10 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hoe zo stamt ie af van Brandon de Builder, tis Brandon the Destroyer :{w
Brandon the Builder is een mythe Brandon the Burner daarentegen heeft echt bestaan. :D
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162450644
now is the time voor deze meneer

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162450911
Ik was helemaal vergeten dat Summer bestond en opeens was hij daar, suïcidaal alles :+
Conscience do cost.
pi_162451580
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 23:43 schreef ems. het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat Summer bestond en opeens was hij daar, suïcidaal alles :+
Same here, ik dacht eerst dat het een gewoon hondje was. :')
BFF met GGMM
pi_162452029
Die subtiliteit met Hodor. :')

Het had mooi en triest en tragisch en slim kunnen zijn, maar met die sledgehammer approach van ze ging ik van: "ow wow, dat komt zo fullcircle, zit goed in elkaar :o " tot "JA IK SNAP HEM HOOR! :O ".

Matige aflevering verder. De strategiebespreking bij Winterfell voelde geforceerd en de expositie was overduidelijk en awkward. De Greyjoy scene voelt als de navertelling van een tienjarige van wat de echte scenes hadden moeten zijn, ondanks het goede acteerwerk van broer en zusje Greyjoy. Summer werd opgeofferd in een seconde omdat we anders Hodor niet snappen...

De Littlefinger Sansa scene en het toneelstuk maakten gelukkig nog een hoop goed, hoewel het naakt op de flash van nep Sansa na echt om quota's te vullen was. Rickard was wel vet in die 5 seconden.
Oh ja, Essos. Dany Jorah was ok, de priestess maakte wel in indruk.

Mogen het weer wat oppakken van mij, na een goed begin.

[ Bericht 3% gewijzigd door VerdwaasdeVogel2 op 24-05-2016 00:50:03 ]
pi_162455272
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2016 23:35 schreef Slayage het volgende:
now is the time voor deze meneer

[ afbeelding ]
wie is deze meneer?
pi_162456048
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 10:04 schreef Roypsv het volgende:

[..]

wie is deze meneer?
Coldhands/Benjen
pi_162456169
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vond het een prachtaflevering. Van de play waarbij we zien hoe Arya nooit een faceless girl zal worden tot de onnodige maar zo des GoTse piemel tot het originverhaal van de white walkers en Hodor. Kingsmoot was minder dan in de boeken ja, maar daar is het een boekverfilming voor.
Ik vond het interessante van de play juist dat Arya volgens mij geen idee had wat er allemaal is gebeurd sinds Ned zn hoofd verloor, bijv. dat Sansa getrouwd is met Tyrion, en dat zo via die play allemaal te zien krijgt.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_162456272
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 10:45 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Ik vond het interessante van de play juist dat Arya volgens mij geen idee had wat er allemaal is gebeurd sinds Ned zn hoofd verloor, bijv. dat Sansa getrouwd is met Tyrion, en dat zo via die play allemaal te zien krijgt.
Klopt.
pi_162456534
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 10:45 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Klopt, daar diende het ook voor had ik het idee. Arya heeft door haar gezwerf met de hound en brotherhood without banners niks van de politieke constellatie meegekregen. De voorstelling diende ervoor om haar bij te praten. In de vorm van een missie om dus een actrice om te leggen en te observeren hoe dat te doen.

Kan best haar het laatste duwtje te geven om haar Stark zijn weer aan te wakkeren en te ontsnappen. A girl doesn't want to be no one but badass Arya Stark met Nymeria. *O*
mag het weten
pi_162460151
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:03 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Dit gaat over die kerel die king behind the wall was denk ik.
mance zou kunnen idd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162478790
Nu Coldhands al zo lang afwezig is zal het volgende week Benjen of een former Brother zijn, denk ik zo. D&D zijn links en rechts de personages aan het wegsnijden, nu het eindspel in zicht is zal het aantal named characters verminderen neem ik aan.
  woensdag 25 mei 2016 @ 10:12:02 #150
211083 Angelof9
I must go first
pi_162483300
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 00:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Matige aflevering verder.
Ik begrijp niet waar je het over hebt. Eén van de beste afleveringen uit de hele serie zo ver. Dit hele seizoen schopt kont. Ik hoop dat het zo blijft :D
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')