Dat wordt weer genieten als de druk erop komtquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Snap die afkeer jegens Van den Brom hier niet zo. Heeft het overal aardig gedaan, meestal met aanvallend voetbal. Leuk dat Ten Hag allemaal briljante Bayern tactieken onder de knie heeft, maar over het algemeen is AZ véél leuker om naar te kijken. Na PSV ook de meeste kansen gecreëerd dit jaar.
twitter:troostjohn twitterde op maandag 07-03-2016 om 10:34:46OORZAAK EN DOEL VAN PRACHTIG NOORDERLICHT VOOR JOUW GELUK: LIEFDESKUS VAN DE ZON VOOR JOUW HART https://t.co/TkHEcjirwY reageer retweet
Van den Brom is zo mogelijk een nog grotere twijfelaar dan Frank de Boer. Totdat El Hamdaoui op zondagochtend van AZ 4-2 Feyenoord was vertrokken, heeft hij vanaf het begin van het seizoen praktisch iedere wedstrijd zijn elftal omgegooid. De dag dat El Hamdaoui vertrokken was, stond Janssen in de spits en voila..quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Snap die afkeer jegens Van den Brom hier niet zo. Heeft het overal aardig gedaan, meestal met aanvallend voetbal. Leuk dat Ten Hag allemaal briljante Bayern tactieken onder de knie heeft, maar over het algemeen is AZ véél leuker om naar te kijken. Na PSV ook de meeste kansen gecreëerd dit jaar.
Ja eens, maar heeft hij de uitstraling voor Ajax? Dan heb je mannen als Bergkamp, Kluivert en noem ze allemaal maar op binnen de club en stel je Van den Brom aan als belangrijkste man, tsja..quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Stam heeft er zelf ook geen zin in geloof ikquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja eens, maar heeft hij de uitstraling voor Ajax? Dan heb je mannen als Bergkamp, Kluivert en noem ze allemaal maar op binnen de club en stel je Van den Brom aan als belangrijkste man, tsja..
Zou ook wel benieuwd zijn naar Stam, maar dan heb je weer een beginnende trainer en meestal pakt dat niet goed uit. Ten Hag is tactisch erg goed (op Feyenoord na), maar totaal geen Ajax trainer lijkt me.
madquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bedankt Hans, dit had het topic net even nodig
Meen me nog te herinneren dat hij eerder dit seizoen deze meesterlijke tip gaf aan één van zijn wissels tegen Roda:quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van den Brom is zo mogelijk een nog grotere twijfelaar dan Frank de Boer. Totdat El Hamdaoui op zondagochtend van AZ 4-2 Feyenoord was vertrokken, heeft hij vanaf het begin van het seizoen praktisch iedere wedstrijd zijn elftal omgegooid. De dag dat El Hamdaoui vertrokken was, stond Janssen in de spits en voila..
Misschien stemt hij zijn instructies gewoon af op degene aan wie hij ze geeft. Voor veel voetballers lijkt me dit gewoon een instructie op het juiste niveau.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Meen me nog te herinneren dat hij eerder dit seizoen deze meesterlijke tip gaf aan één van zijn wissels tegen Roda:
"Schiet de bal erover heen naar Dabney, die is goed snel."Tactisch genie
Niet met druk om kunnen gaan, je elftal constant omgooien en het al dan niet passen bij de club zijn randzaken?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jullie laten je mening weer beïnvloeden door allerlei randzaken merk ik wel. En ook als ik het huidige AZ zie, vind ik het niet gek als je een Hamlap opstelt. Dat het niet goed uitpakt, oké, maar je kan nu eenmaal niet alles controleren.
Op z'n minst puur subjectief.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet met druk om kunnen gaan, je elftal constant omgooien en het al dan niet passen bij de club zijn randzaken?
Er worden inderdaad geen statistieken benoemd, maar dit zijn toch niet echt randzaken
Het gaat mij natuurlijk niet om John Troost op zich, maar om het feit dat de druk hem op bepaalde momenten duidelijk te veel werd. Dat lijkt me nou niet een ideale eigenschap voor een trainer van Ajax.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op z'n minst puur subjectief.
Die John Troost die je erbij haalt als argument voor niet met druk om kunnen gaan? In een jaar dat hij nota bene kampioen werd en de voorronde van de CL overleefde?
Constant elftal omgooien wordt inderdaad genoemd, net als het te lang blijven opstellen van El Hamdaoui. En waarom past hij niet bij de club? Juist de enige van de serieuze kandidaat die bij Ajax gespeeld heeft. Die andere kandidaten vallen als voetballer ook in het niet bij wat er bij Ajax nu rondloopt.
Ik ben het wel met je eens hoor maar probleem is dat als het eventjes niet goed gaat die Piet weinig steun zal krijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het gaat mij natuurlijk niet om John Troost op zich, maar om het feit dat de druk hem op bepaalde momenten duidelijk te veel werd. Dat lijkt me nou niet een ideale eigenschap voor een trainer van Ajax.
Het zal mij verder een zorg zijn of hij al dan niet bij Ajax gespeeld heeft, wat mij betreft moet hij als persoon, qua voetbalidee en noem maar op bij de club passen. Als (en nu overdrijf ik) Piet van drie straten verderop Ajax fantastisch kan laten voetballen en bij voorkeur daar ook nog prijzen mee wint zie ik ook het probleem niet
Dat is helaas wel zo inderdaad, mensen van buitenaf doen het vaak sneller foutquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor maar probleem is dat als het eventjes niet goed gaat die Piet weinig steun zal krijgen.
Gaat niet gebeuren als je elk jaar hopeloos faalt in Europa. Die kampioenschappen zal ze een worst wezenquote:
Ik denk dat hij er wat beter op staat maar top wordt het ook nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren als je elk jaar hopeloos faalt in Europa. Die kampioenschappen zal ze een worst wezen
Oké, maar waar baseer je dat dan op? Want zijn twee beste prestaties waren juist op de momenten van hoge druk: voorronde CL overleven, en kampioen worden na een grote voorsprong te hebben weggegeven.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het gaat mij natuurlijk niet om John Troost op zich, maar om het feit dat de druk hem op bepaalde momenten duidelijk te veel werd. Dat lijkt me nou niet een ideale eigenschap voor een trainer van Ajax.
Het zal mij verder een zorg zijn of hij al dan niet bij Ajax gespeeld heeft, wat mij betreft moet hij als persoon, qua voetbalidee en noem maar op bij de club passen. Als (en nu overdrijf ik) Piet van drie straten verderop Ajax fantastisch kan laten voetballen en bij voorkeur daar ook nog prijzen mee wint zie ik ook het probleem niet
keer een jaartje tweede worden met sprankelend en volop aanvallend voetbal zou ik niet erg vinden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oké, maar waar baseer je dat dan op? Want zijn twee beste prestaties waren juist op de momenten van hoge druk: voorronde CL overleven, en kampioen worden na een grote voorsprong te hebben weggegeven.
En z'n voetbal ideeën passen beter bij Ajax dan een Ten Hag lijkt me.
Begrijp me overigens niet verkeerd, Peter Bosz heeft ook mijn voorkeur. Maar dan moeten we straks niet met z'n allen gaan klagen als we met 100+ doelpunten tweede worden achter PSV met een achterstand van acht punten
Zijn houding tijdens en rond die wedstrijden zei wel heel veel over hoe hij het beleefde. Wellicht dat hij spelers nog voor een wedstrijd goed kan voorbereiden, daar kan ik niet over oordelen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oké, maar waar baseer je dat dan op? Want zijn twee beste prestaties waren juist op de momenten van hoge druk: voorronde CL overleven, en kampioen worden na een grote voorsprong te hebben weggegeven.
En z'n voetbal ideeën passen beter bij Ajax dan een Ten Hag lijkt me.
Begrijp me overigens niet verkeerd, Peter Bosz heeft ook mijn voorkeur. Maar dan moeten we straks niet met z'n allen gaan klagen als we met 100+ doelpunten tweede worden achter PSV met een achterstand van acht punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |