quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:07 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Laat mij maar een Wight zien zonder blauwe ogen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indicentally: De acteur die Tormund speelt is wel écht een schot in de roos, castingtechnisch.
Akkoord. Hij lijkt qua uiterlijk helemaal niet op het personage zoals beschreven door Martin. Maar hij speelt het personage zo verdomde goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Indicentally: De acteur die Tormund speelt is wel écht een schot in de roos, castingtechnisch.
twitter:caricevhouten twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 13:52:08Haha https://t.co/7tk6tA9tnp reageer retweet
Ramsay deed er alles aan om in goede aarde te vallen bij zijn vader, en zo kostte het Roose minder moeite om in Ramsay's buurt op zijn hoede te zijn. Je merkt het ook aan de glimlach en kinderlijke onschuld die Ramsay op zijn gezicht toverde iedere keer als zijn vader het gesprek met hem aanging. De grimas die Ramsay op zijn gezicht toverde, elke keer wanneer Roose weer zijn eigen weg vervolgde en Ramsay de rug toekeerde, spreekt boekdelen over wat voor persoon Ramsay eigenlijk is.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:51 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Het enige dat niet te begrijpen is is waarom Roose dit allemaal liet gebeuren. Roose is toch een redelijk slimme kerel. Hij wist wat Ramsey was en hij had de aanslag op zijn eigen leven moeten zien aankomen en hier al lang een stokje voor moeten steken.
Eh, heb ik iets gemist?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:45 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vond het wel tof hoe ze dmv die Karstark bij de moord van Roose duidelijk maakten dat het allemaal van tevoren al gepland was.
Oh, sowieso dat Ghost het op gaat nemen tegen de "ladies" van Ramsay. Daar twijfel ik niet meer aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:15 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Komen we meteen bij mijn nr 1 wens voor dit seizoen: Ramsay die in stukken wordt gescheurd door Ghost.
Die maester wist er niks van, Karstark overduidelijk wel, die knipperde niet eens met z'n ogen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:35 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Eh, heb ik iets gemist?Voor mij leek het 'toevallig', maar dat is dus blijkbaar niet zo?
hier ben ik het wel mee eens, er gebeurde heel veel en ook best veel grote ontwikkelingen. Misschien wel teveel voor 1 aflevering want het maakte allemaal niet zo een grote impact zoals dat bij deze serie met grote ontwikkelingen normaal wel is. Balon Greyjoy die we jaren niet zien en na 1 korte scene van een brug afgeflikkerd wordt. Roose Bolton die lafjes aan zijn eind komt door een enkele steek. De hondenscene had veel potentie maar was meer mee te doen zodat het ook schokkender overkwam. Nu hoef ik niet te zien hoe een vrouw en baby door honden verslonden wordt maar íets mochten ze wel laten zien. Voor mijn part alleen de restjes van die vrouw of een wijd shot waar je de honden bezig ziet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:40 schreef Forbry het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel met Verbal eens, though. De laatste aflevering vond ik goed/vermakelijk, maar ik ben er ook weer niet lýrisch over, zoals velen hier wel lijken te zijn. Er is in korte tijd veel gebeurd, maar de manieren waarop vond ik wel wat 'lafjes'. Er zat, naar wat Verbal ook al schreef, maar weinig spanning/sfeer/intrige/opbouw etc. in. Verder vond ik het qua humor en dialogen ook niet echt het hoogst haalbare ofzo (wat dat aangaat waren de scènes met Tyrion, zoals meestal, nog het leukst/best).
Ik heb de bewuste scène opnieuw gekeken. Goed punt! Is me volledig ontgaan de eerste keerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:40 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die maester wist er niks van, Karstark overduidelijk wel, die knipperde niet eens met z'n ogen.
Mooie analyse, maar daarnaast zijn ouders wel vaker blind voor negatieve kanten van hun kinderenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ramsay deed er alles aan om in goede aarde te vallen bij zijn vader, en zo kostte het Roose minder moeite om in Ramsay's buurt op zijn hoede te zijn. Je merkt het ook aan de glimlach en kinderlijke onschuld die Ramsay op zijn gezicht toverde iedere keer als zijn vader het gesprek met hem aanging. De grimas die Ramsay op zijn gezicht toverde, elke keer wanneer Roose weer zijn eigen weg vervolgde en Ramsay de rug toekeerde, spreekt boekdelen over wat voor persoon Ramsay eigenlijk is.
Verder spraken de laatste woorden van Roose Bolton grootsheid uit over Ramsay's bestaan:
"You will always be my firstborn."
In de huizen van Westeros betekenen die woorden evenveel als de opvolger van een heerser, wiens huis regeert over een stuk land. Met Heer Karstark als getuige, nota bene één van het Noorden grootste baniermannen, is die uitspraak onbreekbaar.
Ik zie überhaupt geen ogenquote:
En vervolgens later zelf door de vorst werd afgezetquote:Grapje zeker? Heel lang waren de Karolingers en later hun erfgenamen Frankrijk en het Heilige Roomse Rijk de enige vorsten die tegen de Paus op zouden kunnen boksen. Als je kijkt naar de Investituurstrijd dan zie je de paus de strijd aan ging met de machtigste koning (keizer) van zijn tijd en won.
Nu Ramsay Lord Bolton is speelt hij nog wel een belangrijke rol.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:25 schreef hafcfan het volgende:
Staan al die mensen met hun theorieën over comeback van Snowgod trouwens voor lul. Was gewoon heerlijk simpel. Ramsey mag nu ook wel snel doodgaan trouwens. Speelt toch geen belangrijke rol in het verhaal. Beetje irritante en voorspelbare opvulling, Weg ermee uit dat licht,
Ag je weet toch al dat hij snel doodgaat. Dan vind ik het altijd moeilijk om boeiend te blijven kijken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu Ramsay Lord Bolton is speelt hij nog wel een belangrijke rol.
Hij gaat eruit in episode 9 denk ik met Snowbowl
Dat je uberhaupt nadenkt over dat soort vooruitlopende zaken. Gewoon week op week genieten zonder al teveel vooruit te kijken is teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag je weet toch al dat hij snel doodgaat. Dan vind ik het altijd moeilijk om boeiend te blijven kijken.
*überhauptquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt nadenkt over dat soort vooruitlopende zaken. Gewoon week op week genieten zonder al teveel vooruit te kijken is teveel gevraagd?
Volgens mij begonnen de meeste theorieën toch gewoon met "Mel doet iets"?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:25 schreef hafcfan het volgende:
Staan al die mensen met hun theorieën over comeback van Snowgod trouwens voor lul. Was gewoon heerlijk simpel. Ramsey mag nu ook wel snel doodgaan trouwens. Speelt toch geen belangrijke rol in het verhaal. Beetje irritante en voorspelbare opvulling, Weg ermee uit dat licht,
Maar dat lag te veel voor de hand, deze serie maakt mensen paranoïdequote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:46 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Volgens mij begonnen de meeste theorieën toch gewoon met "Mel doet iets"?
Muah de manier van doodgaan is nog steeds een raadsel, dus dat is nog boeiend genoeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag je weet toch al dat hij snel doodgaat. Dan vind ik het altijd moeilijk om boeiend te blijven kijken.
Dat mag jij zeker vindenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah de manier van doodgaan is nog steeds een raadsel, dus dat is nog boeiend genoeg.
Welke stukken boeien jou eigenlijk wel in GoT?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat mag jij zeker vindenMij boeit het stuk niet zo.
Alles behalve Danyquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke stukken boeien jou eigenlijk wel in GoT?
Nou ik ben een fanboy, maar ik vind zeker de Dorne stukken helemaal niks. Maar ik heb nog werkelijk van niemand gelezen (ook niet op reddit) dat ze Dorne boeiend vinden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alles behalve Dany![]()
en Dorne. Maar ik ben geen fanboy zoals de meesten hier die alles geweldig vinden.
Seizoen 4 vond ik juist het beste seizoen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:58 schreef hafcfan het volgende:
De eerste 3 seizoenen vond ik echt geniaal. Daarna dutte ik bij bepaalde scenes weg, omdat de vaart er gewoon totaal uit is(Danny) of het boeit niks en is voorspelbaar(Dorne)
Ik lees geen reddit en voor vrouwen als Emilia duik ik de stad wel in.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik ben een fanboy, maar ik vind zeker de Dorne stukken helemaal niks. Maar ik heb nog werkelijk van niemand gelezen (ook niet op reddit) dat ze Dorne boeiend vinden.
Dany scènes kan ik wel van genieten, want Emiliagodin
Ik ken inderdaad weinig mensen die Dorne boeiend vinden. Volgens mij hadden ze dat beter een beetje mysterieus kunnen houden na de dood van Oberyn en hooguit af en toe in dialogen wat verwijzingen plaatsen als er perse iets in Dorne moet gebeuren voor een later plot.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik ben een fanboy, maar ik vind zeker de Dorne stukken helemaal niks. Maar ik heb nog werkelijk van niemand gelezen (ook niet op reddit) dat ze Dorne boeiend vinden.
Dany scènes kan ik wel van genieten, want Emiliagodin
Snap ik, maar ze hadden het beter wat rustiger kunnen opbouwen. Nu loopt het al een tijdje spaak.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En met Dany is het gewoon dat ze pas moet aankomen in Westeros als alles vernietigd is ofzo.
Of ze hadden de Dorne verhaallijn uit de boeken moeten aanhouden. Dat was al een stuk boeiender.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:19 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad weinig mensen die Dorne boeiend vinden. Volgens mij hadden ze dat beter een beetje mysterieus kunnen houden na de dood van Oberyn en hooguit af en toe in dialogen wat verwijzingen plaatsen als er perse iets in Dorne moet gebeuren voor een later plot.
Ach ik ben wel benieuwd hoe het nu met haar gaat bij die Dothraki. En altijd leuk om Drogon te zienquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik lees geen reddit en voor vrouwen als Emilia duik ik de stad wel in.
Ja tot begin seizoen 4 zat er nog genoeg vaart in, toen ze van stad naar stad ging en er wel vooruitgang in kwam. Maar toen ze in Meereen was en echt daar de baas wou spelen werd het wat saaier. Daarom goed dat ze daar nu weg is en met de Dothraki is, dan is het wel iets boeiender. En Tyrion en Varys in Meereen is wel beter.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Snap ik, maar ze hadden het beter wat rustiger kunnen opbouwen. Nu loopt het al een tijdje spaak.
Dan zit je alleen alsnog met de tijdsdruk van al die verschillende verhaallijnen. Dat had mij vooral het voordeel geleken van Dorne meer op de achtergrond te houden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ze hadden de Dorne verhaallijn uit de boeken moeten aanhouden. Dat was al een stuk boeiender.
Muah tijdsdruk valt ook wel weer mee. Ze hadden dan gewoon die Sandsnake onzin op een laag pitje kunnen zetten (zoals het ook in de boeken was) en de echte verhaallijn aanhouden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:26 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dan zit je alleen alsnog met de tijdsdruk van al die verschillende verhaallijnen. Dat had mij vooral het voordeel geleken van Dorne meer op de achtergrond te houden.
Vast op het huwelijksfeest van Arya met hemquote:
Hier op de Uithof lopen er genoeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik lees geen reddit en voor vrouwen als Emilia duik ik de stad wel in.
Die heb ik er weer uitgehaald, en nu weer bij de levenden geplaatst:quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom staat Jon Snow niet in Valar Morghulis voor S05?
Die Child of the Forest is ook wat anders gewordenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:25 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Die heb ik er weer uitgehaald, en nu weer bij de levenden geplaatst:
[ afbeelding ]
Dit viel mij ook op ja. Is dit wel dezelfde actrice of hebben ze alleen haar make up wat aangepast, of zijn er misschien meerdere "Children"?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Child of the Forest is ook wat anders geworden
[ afbeelding ]
Ze hebben het design gewoon aangepast. Waar Bloodraven er nu minder mythisch uitziet, zien de Children er wel meer mythisch uit. Is misschien wel logischerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Dit viel mij ook op ja. Is dit wel dezelfde actrice of hebben ze alleen haar make up wat aangepast, of zijn er misschien meerdere "Children"?
Die is gewoon goed opgedroogdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Child of the Forest is ook wat anders geworden
[ afbeelding ]
Geen idee qua actrice, maar de children hebben ze er iets mystieker uit laten zien t.o.v. de vrij normale Children uit de laatste aflv van seizoen 4. Helaas heeft de three eyed raven deze behandeling niet gehad.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:36 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Dit viel mij ook op ja. Is dit wel dezelfde actrice of hebben ze alleen haar make up wat aangepast, of zijn er misschien meerdere "Children"?
Vaak werken dat soort dingen minder on screen dan als je het leest in een boek.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:39 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Geen idee qua actrice, maar de children hebben ze er iets mystieker uit laten zien t.o.v. de vrij normale Children uit de laatste aflv van seizoen 4. Helaas heeft de three eyed raven deze behandeling niet gehad.
Boek Three eyed raven:
[ afbeelding ]
Ja, maar hier zijn ze toch vrij lui geweest naar mijn mening. Ze konden er echt wel wat van maken dat de man vergroeid was geraakt met een boom. Nu kan hij zo te zien gewoon opstaan en weglopen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaak werken dat soort dingen minder on screen dan als je het leest in een boek.
Net als dat Daario in de boeken blauw haar heeft en dan een gouden snor. Dat zou er op tv echt lachwekkend uitzien, maar in de boeken kan het.
Hij kan toch niet opstaan? Dacht ik danquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:42 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ja, maar hier zijn ze toch vrij lui geweest naar mijn mening. Ze konden er echt wel wat van maken dat de man vergroeid was geraakt met een boom. Nu kan hij zo te zien gewoon opstaan en weglopen.
Ik weet niet, ik vind die grot er eigenlijk gewoon uitzien als een studiokamer met wat zand over de vloer en wat boomtakken hier en daar. Maar ach, opzich niet een enorm probleem.
Dan mag dat kwaad mij wel overwinnen in deze gedaantequote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze Children zien er wel meer uit alsof ze stiekem het kwaad zijn
Misschien komt er nog wel een leuke White Walker vrouwquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan mag dat kwaad mij wel overwinnen in deze gedaante
Dat zou wel koning zijn inderdaadquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien komt er nog wel een leuke White Walker vrouw![]()
De vrouw van the Night King
He bah! Nee. De knul is een slet, net als zijn vader. Wil je dat Arya syfilis krijgt ofzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vast op het huwelijksfeest van Arya met hemDie twee passen prima samen gezien seizoen 2 of 3 toen bij de brotherhood without banners
Serie begint steeds meer op een stripverhaal te lijken met dat soort figuren nog over, Hodor.quote:
Sam en Gilly zijn nu op weg naar Oldtown volgens mij.quote:
Hij weet dat Stannis verslagen is en Shireen dood, maar ze hebben niet besproken hoé Shireen is overleden. Ik ging er tot nu toe van uit dat hij dat wel wist, maarquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weet Davos nou eigenlijk al dat Shireen geBBQ't is en Stannis verslagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij weet dat Stannis verslagen is en Shireen dood, maar ze hebben niet besproken hoé Shireen is overleden. Ik ging er tot nu toe van uit dat hij dat wel wist, maarHoe weet hij dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Toen Mel Castle Black in kwam nadat ze Stannis heeft verlaten, vroeg Davos het aan d'r, laatste aflevering vorig seizoen.quote:
Oh dat stukje ben ik dan vergetenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Toen Mel Castle Black in kwam nadat ze Stannis heeft verlaten, vroeg Davos het aan d'r, laatste aflevering vorig seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a new heir to the Iron Throne, and nobody on 'Game of Thrones' noticedIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:17 schreef Slayage het volgende:
klopt deze theorie waarin er wordt beweert wie de officiele heir van the throne is in het geval dat tommen dood gaat?Goed punt maar dan zou eerder Kevan Lannister opvolger zijn, want broer gaat voor dochter volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a new heir to the Iron Throne, and nobody on 'Game of Thrones' noticed
was meer drama toevoegen aan de post je weetzquote:
i dont know, is dat zo?quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:24 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Goed punt maar dan zou eerder Kevan Lannister opvolger zijn, want broer gaat voor dochter volgens mij.
Ja volgens mij had Bran ook voorgegaan in de opvolging dan eventuele dochters van Rob, hier werd toen nog over gepraat met Maester Luwin volgens mij.quote:
Ja, maar het stukje gaat over wie er koning zou worden als Tommen nu sterft, iets dat verre voorvaders van Robert Baratheon ook Tywins voorvaderen waren en de troonopvolging dus uit de lijn van Tywin zou komen omdat de lijn van Robert verder helemaal uitgestorven is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, man gaat voor vrouw. Daarnaast is Kevan op dit moment King's Hand, dus is sowieso second in command. Maar hebben we hem sinds Cersei's terugkeer van de walk of shame nog gezien, eigenlijk?
is kevan kings hand? hij was toch pissed op cersei en zou naar casterly rock gaan? hoewel hij wel daarbij was bij de walk of shamequote:Op woensdag 4 mei 2016 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, man gaat voor vrouw. Daarnaast is Kevan op dit moment King's Hand, dus is sowieso second in command. Maar hebben we hem sinds Cersei's terugkeer van de walk of shame nog gezien, eigenlijk?
Toen Cersei in de cel zat, heeft Pycelle Kevan gevraagd de positie in te nemen. Volgens mij vraagt ze nog of hij langs wil komen maar weigert Kevan dat.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
is kevan kings hand? hij was toch pissed op cersei en zou naar casterly rock gaan? hoewel hij wel daarbij was bij de walk of shame
heb je het over de serie of de boeken?quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Toen Cersei in de cel zat, heeft Pycelle Kevan gevraagd de positie in te nemen. Volgens mij vraagt ze nog of hij langs wil komen maar weigert Kevan dat.
Serie.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb je het over de serie of de boeken?
Pff geen idee in welke aflevering de scene met Cersei in de cel zit, valt vast te googlen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
welke ep, is me ontgaan kennelijk dan?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pff geen idee in welke aflevering de scene met Cersei in de cel zit, valt vast te googlen.
helemaal langs me heen gegaan dit, maar die kevan, is best een verstandige lanister, die doorzag wat een terrirng zooi cersei aan het creeeren was, maar kennelijk toch wel gevoel voor duty toen onze cunt in de cel kwam te zittenquote:Following Cersei's arrest by the High Sparrow, Grand Maester Pycelle sends a raven to Casterly Rock to summon Kevan back to King's Landing to serve as the Hand of the King. Kevan now presides over the small council. When Cersei asks Qyburn to ask Kevan to come to see her in her cell, Qyburn says he already asked and Kevan refused.[10]
Kevan is present alongside Pycelle when Cersei returns to the Red Keep after her walk of atonement. Kevan remains stern and silent as Qyburn fawns over Cersei, presumably having not yet forgiven her for disgracing his son Lancel.[11]
quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:17 schreef Slayage het volgende:
klopt deze theorie waarin er wordt beweert wie de officiele heir van the throne is in het geval dat tommen dood gaat?Mogelijk, maar onwaarschijnlijk. De stamboom waar hij in het artikel naar verwijst lijkt onvolledig. Lyonel Baratheon had op zijn mist een dochter waar in die boom niet over gerept wordt. Als die dochter nageslacht geproduceerd heeft dan is dat een waarschijnlijkere erfgenaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a new heir to the Iron Throne, and nobody on 'Game of Thrones' noticed
En dat is nog maar de eerste van een hele waslijst van problemen en onduidelijkheden rond die theorie, maar leuk gevonden is hij zeker.“An interesting thing is a good thing.”
ik denk dat eerder tommens poes zwanger van tommen zou zijn dan margequote:Op woensdag 4 mei 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of Margaery blijkt toch stiekem zwanger te zijn van Tommen.
Al weet ik niet hoelang ze opgesloten zit.
Wilis!quote:
Eens, maar dan blijft de vraag wie nou eigenlijk de heir apparant is? Lijkt me niet onbelangrijk voor de show dit vast te stellen. Zullen ze wel niet doen, maar is wel interessant.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mogelijk, maar onwaarschijnlijk. De stamboom waar hij in het artikel naar verwijst lijkt onvolledig. Lyonel Baratheon had op zijn mist een dochter waar in die boom niet over gerept wordt. Als die dochter nageslacht geproduceerd heeft dan is dat een waarschijnlijkere erfgenaam.
En dat is nog maar de eerste van een hele waslijst van problemen en onduidelijkheden rond die theorie, maar leuk gevonden is hij zeker.
Kevan is een bittere sycofant, die net zo wreed was als zijn broer, en helaas maar half zo slim.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
helemaal langs me heen gegaan dit, maar die kevan, is best een verstandige lanister, die doorzag wat een terrirng zooi cersei aan het creeeren was, maar kennelijk toch wel gevoel voor duty toen onze cunt in de cel kwam te zitten
ja zeker interessant, omdat tommen de next in line is voor de hoofdrol in een begrafenisquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:04 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Eens, maar dan blijft de vraag wie nou eigenlijk de heir apparant is? Lijkt me niet onbelangrijk voor de show dit vast te stellen. Zullen ze wel niet doen, maar is wel interessant.
marge zat gewoon cersei te stangen je weetzquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:04 schreef Mr.Major het volgende:
Margaery heeft gewoon gezegd dat gezien Tommen's enthousiasme Cersei snel grandmother zou worden. En boek Tommen is niet serie Tommen, dus ze kan prima zwanger van 'm raken.
Hij is wel verstandiger als Cersei.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kevan is een bittere sycofant, die net zo wreed was als zijn broer, en helaas maar half zo slim.
https://warsandpoliticsof(...)eserve-his-good-rep/
by farquote:
Hij is er toch een paar keer overheen geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat eerder tommens poes zwanger van tommen zou zijn dan marge
Alleen bastaards uit Dorne heten Sand, bastaards die in het noorden zijn geboren Snow.quote:Op woensdag 4 mei 2016 06:59 schreef Nielsch het volgende:
Als Jon echt in de Tower of Joy geboren is, moeten we hem dan Jon Sand noemen? Het blijft een bastaard natuurlijk.
Dan zou hij Jon Waters worden denk ik. Rhaegar is een Targaryen van de crownlands. Dus dat maakt Jon een bastard uit de crownlands. Dit als hij een bastard is wat hij niet perse hoeft te zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 06:59 schreef Nielsch het volgende:
Als Jon echt in de Tower of Joy geboren is, moeten we hem dan Jon Sand noemen? Het blijft een bastaard natuurlijk.
Over het algemeen weet je van een bastaard wie de moeder is, niet wie de vader is, dus vernoem je ze naar hun moeder of locatie van geboortequote:Op woensdag 4 mei 2016 07:16 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Dan zou hij Jon Waters worden denk ik. Rhaegar is een Targaryen van de crownlands. Dus dat maakt Jon een bastard uit de crownlands. Dit als hij een bastard is wat hij niet perse hoeft te zijn.
edit: Ik begin nu te twijfelen. Bloodraven heet Brynden Rivers, omdat zijn moeder uit de Riverlands komt dus ben nu niet zeker meer.
Jon is waarschijnlijk in Dorne geboren.quote:Op woensdag 4 mei 2016 07:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Alleen bastaards uit Dorne heten Sand, bastaards die in het noorden zijn geboren Snow.
Dan zou het ook Obara Flowers zijn ipv Obara Sand. Haar moeder was van Oldtown, maar zei kreeg dus wel de naam Sand vanwege haar vaders afkomst.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:32 schreef Tanin het volgende:
[..]
Over het algemeen weet je van een bastaard wie de moeder is, niet wie de vader is, dus vernoem je ze naar hun moeder of locatie van geboorte
Dan zal het wel zijn zoals de user boven je zegt: moeder totdat vader "bekend" isquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:14 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Dan zou het ook Obara Flowers zijn ipv Obara Sand. Haar moeder was van Oldtown, maar zei kreeg dus wel de naam Sand vanwege haar vaders afkomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |