ja zeker interessant, omdat tommen de next in line is voor de hoofdrol in een begrafenisquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:04 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Eens, maar dan blijft de vraag wie nou eigenlijk de heir apparant is? Lijkt me niet onbelangrijk voor de show dit vast te stellen. Zullen ze wel niet doen, maar is wel interessant.
marge zat gewoon cersei te stangen je weetzquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:04 schreef Mr.Major het volgende:
Margaery heeft gewoon gezegd dat gezien Tommen's enthousiasme Cersei snel grandmother zou worden. En boek Tommen is niet serie Tommen, dus ze kan prima zwanger van 'm raken.
Hij is wel verstandiger als Cersei.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kevan is een bittere sycofant, die net zo wreed was als zijn broer, en helaas maar half zo slim.
https://warsandpoliticsof(...)eserve-his-good-rep/
by farquote:
Hij is er toch een paar keer overheen geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat eerder tommens poes zwanger van tommen zou zijn dan marge
Alleen bastaards uit Dorne heten Sand, bastaards die in het noorden zijn geboren Snow.quote:Op woensdag 4 mei 2016 06:59 schreef Nielsch het volgende:
Als Jon echt in de Tower of Joy geboren is, moeten we hem dan Jon Sand noemen? Het blijft een bastaard natuurlijk.
Dan zou hij Jon Waters worden denk ik. Rhaegar is een Targaryen van de crownlands. Dus dat maakt Jon een bastard uit de crownlands. Dit als hij een bastard is wat hij niet perse hoeft te zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 06:59 schreef Nielsch het volgende:
Als Jon echt in de Tower of Joy geboren is, moeten we hem dan Jon Sand noemen? Het blijft een bastaard natuurlijk.
Over het algemeen weet je van een bastaard wie de moeder is, niet wie de vader is, dus vernoem je ze naar hun moeder of locatie van geboortequote:Op woensdag 4 mei 2016 07:16 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Dan zou hij Jon Waters worden denk ik. Rhaegar is een Targaryen van de crownlands. Dus dat maakt Jon een bastard uit de crownlands. Dit als hij een bastard is wat hij niet perse hoeft te zijn.
edit: Ik begin nu te twijfelen. Bloodraven heet Brynden Rivers, omdat zijn moeder uit de Riverlands komt dus ben nu niet zeker meer.
Jon is waarschijnlijk in Dorne geboren.quote:Op woensdag 4 mei 2016 07:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Alleen bastaards uit Dorne heten Sand, bastaards die in het noorden zijn geboren Snow.
Dan zou het ook Obara Flowers zijn ipv Obara Sand. Haar moeder was van Oldtown, maar zei kreeg dus wel de naam Sand vanwege haar vaders afkomst.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:32 schreef Tanin het volgende:
[..]
Over het algemeen weet je van een bastaard wie de moeder is, niet wie de vader is, dus vernoem je ze naar hun moeder of locatie van geboorte
Dan zal het wel zijn zoals de user boven je zegt: moeder totdat vader "bekend" isquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:14 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Dan zou het ook Obara Flowers zijn ipv Obara Sand. Haar moeder was van Oldtown, maar zei kreeg dus wel de naam Sand vanwege haar vaders afkomst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wut?quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:26 schreef Re het volgende:
is het trouwenss Night King of Night's KIng, ... 2 verschillende mensen toch (eentje een Stark afstammeling?)
quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:30 schreef turance het volgende:
Slayage, had je deze al geplaatst?nope! hij is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wadup G!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Night's King,[1] also called the Night's King,[2] is a legendary Lord Commander of the Night's Watch who lived during the Age of Heroes.quote:
het laatste boek eindigt ook met het doodsteken van Jon Snow. boeklezeres weten ook niet wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
Was wel intens voorspelbaar natuurlijk, ook als je de boeken niet gelezen hebt.... al lang blij dat ze er geen 5 afleveringen mee hebben gewacht
Ah, hip. Heb verder de boeken niet gelezen, dus weet daar verder niets vanquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:18 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
het laatste boek eindigt ook met het doodsteken van Jon Snow. boeklezeres weten ook niet wat er gaat gebeuren.
eigenlijk spoilert de serie mij nu als boeklezer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |