Ik denk dat die broer gewoon zijn broer was die een beetje grootheidswaanzin had, niet daadwerkelijk een Godquote:Op maandag 2 mei 2016 16:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De Drowned God, de Storm God en R'hllor verschenen voor Balon Geyjoy in de gedaante van zijn vervreemde broer, die hem van een touwburg de zee in duwde tijdens een storm.
(Hoe het kan dat iedereen weet dat de broer zijn zinnen verloor tijdens een storm ondanks dat hij zijn hele bemanning de tongen heeft uitgesneden weet ik niet.)
Meeste mensen in Westeros kunnen niet schrijven. En Euron=GOD!!quote:Op maandag 2 mei 2016 16:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat die broer gewoon zijn broer was die een beetje grootheidswaanzin had, niet daadwerkelijk een God
En je hebt geen tong nodig om te schrijven
quote:Op maandag 2 mei 2016 16:32 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Dan had je geschrokken toen je het las. Maar snap het wel huismerk cola is goedkoper dan Coca Cola en een serie volgen is makkelijker dan een boek lezen.
Ja, de meestenquote:Op maandag 2 mei 2016 16:36 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Meeste mensen in Westeros kunnen niet schrijven. En Euron=GOD!!
Kom op het was overduidelijk de zoveelste recast van Daario. Maar de man op de brug was in het geniep facelessman Jaqen H'ghar. De Jaqen H'ghar die we bij Arya zagen was de waif met Jaqen H'ghar's gezicht op.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:35 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk dat die broer gewoon zijn broer was die een beetje grootheidswaanzin had, niet daadwerkelijk een God
Dit soort flauwe steken maken een topic toch niet leuker? Al dat gezanik de hele tijd.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:32 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Dan had je geschrokken toen je het las. Maar snap het wel huismerk cola is goedkoper dan Coca Cola en een serie volgen is makkelijker dan een boek lezen.
Wut?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De Drowned God, de Storm God en R'hllor verschenen voor Balon Geyjoy in de gedaante van zijn vervreemde broer [..]
Het zou best grappig zijn als ze die vorige Daario zouden hebben gecast als Euron. Dan heb je echt Daario = Euron confirmedquote:Op maandag 2 mei 2016 16:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kom op het was overduidelijk de zoveelste recast van Daario. Maar de man op de brug was in het geniep facelessman Jaqen H'ghar. De Jaqen H'ghar die we bij Arya zagen was de waif met Jaqen H'ghar's gezicht op.
quote:Op maandag 2 mei 2016 16:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kom op het was overduidelijk de zoveelste recast van Daario. Maar de man op de brug was in het geniep facelessman Jaqen H'ghar. De Jaqen H'ghar die we bij Arya zagen was de waif met Jaqen H'ghar's gezicht op.
“I am the Drowned God.”quote:
Wauw, je kan lezen. Mag ik je aanraken? Dat hautaine gesteek en superioriteitsgevoel altijd van mensen die de boeken gelezen heeft. Bah bah.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:32 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Als ik met wat poe-ha verkondig dat ik Jezus ben ben ik ook niet ineens Jezus he.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
“I am the Drowned God.”
“I am the storm.”
...
* Repelsteeltju mompelt iets over bloedzuigers en koningsbloed.
Een hoerenzoon verkondigde ooit eens met wat poe-ha dat hij de zoon van God was en ineens was hij Jezus.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik met wat poe-ha verkondig dat ik Jezus ben ben ik ook niet ineens Jezus he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Balon noemt hem 'broer'. Genoeg toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Hij is, schijnbaar in zijn eentje, het zwaarbewaakte kasteel van een koning in oorlog binnen gedrongen en vond de koning alleen en onbewaakt op een touwbrug tijdens een storm wiens huilen de doodskreten van de stervende koning verdrong. Dat is eerlijk gezegd ook wel vergezocht.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:17 schreef DragonFodder het volgende:
Wacht, wat? Waarom kan het niet gewoon Euron zelf zijn die een staatsgreep pleegt met het weggooien van Balon? Waarom allerlei wilde theorieën? Heb ik een clue gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Klopt, dat was een dronkelap en een vrouwenverslinder, die niets met het geloof had, maar toen Berric dood was uit wanhoop 'the words' zei, waarna hij weer opstond, met wat geheugenverlies.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:46 schreef zforces het volgende:
Ik weet niet zeker meer of ik het in de serie gehoord heb of in een theorie ergens, maar die priester die in seizoen 2 of 3(volgens mij is het thoros) iemand resurrect van de brotherhood of banners was toch ook heel zijn geloof kwijt voordat resurrecten lukte? Ik weet iet zeker of het klopt maar als dat zo is dan gebeurt nu hetzelfde met mellisandre.
Ja, ok. Het is natuurlijk wel gewoon een greyjoy. Ook al is ie vervreemd. Het is niet een Lannister die Winterfell probeert binnen te sneakem.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij is, schijnbaar in zijn eentje, het zwaarbewaakte kasteel van een koning in oorlog binnen gedrongen en vond de koning alleen en onbewaakt op een touwbrug tijdens een storm wiens huilen de doodskreten van de stervende koning verdrong. Dat is eerlijk gezegd ook wel vergezocht.
Theon's overname van Winterfell was ook implausibel, dus misschien zit het in de familie.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, ok. Het is natuurlijk wel gewoon een greyjoy. Ook al is ie vervreemd. Het is niet een Lannister die Winterfell probeert binnen te sneakem.
Winterfell was toen ondermand.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Theon's overname van Winterfell was ook implausibel, dus misschien zit het in de familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |