Waar kan ik solliciteren?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:32 schreef TheJanitor het volgende:
Erdolf schijnt een legertje van 6000 internettrollen te hebben. Met deze informative verdenk ik er een aantal op Fok! ook van op zijn payroll te staan.
Lijkt me wel wat, betaalde internettrol zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:32 schreef TheJanitor het volgende:
Erdolf schijnt een legertje van 6000 internettrollen te hebben. Met deze informative verdenk ik er een aantal op Fok! ook van op zijn payroll te staan.
Ik DENK dat dat infiltreren nogal opzichtig is gebeurd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:35 schreef tong80 het volgende:
Ze infitreren ook in de tweede kamer. Dan is FOK! een koud kunstje.
Zo opzichtig dat het ongeloofwaardig leek.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik DENK dat dat infiltreren nogal opzichtig is gebeurd.
Dream job.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat, betaalde internettrol zijn.
Beetje de hele dag thuis naakt achter je dikke pc de roede bestrijken terwijl je oreert over de grote leider.
Een dubbele bluf, ongekend gewoon die tactieken van de oppersultan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo opzichtig dat het ongeloofwaardig leek.
Geen idee maar de spatiëring is waardeloos.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:49 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)5703/?type=3&theater
wat staat hier
Juist, alleen maar voordelen. Je kan Turkije gewoon in om je familie te bezoeken maar hebt ook niks meer met die dienstplicht shit te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:53 schreef Jigzoz het volgende:
Als je nou geen Erdo-Turk bent, dan doe je toch afstand van je Turkse nationaliteit? Waarom zou je met dat freakland nog wat te maken willen hebben?
Hoewel het me niks zou verbazen als de Turkse nationaliteit opgeven strafbaar is...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Juist, alleen maar voordelen. Je kan Turkije gewoon in om je familie te bezoeken maar hebt ook niks meer met die dienstplicht shit te maken.
Dit. Uitvullen is zo 1995.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Geen idee maar de spatiëring is waardeloos.
Dat kan toch niet bij de EU zo?
Wij hechten waarden aan dat soort zaken.
Er woont vaak nog familie, dus 1 of 2 nationaliteiten maakt niet uit voor het openlijk kunnen spreken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:53 schreef Jigzoz het volgende:
Als je nou geen Erdo-Turk bent, dan doe je toch afstand van je Turkse nationaliteit? Waarom zou je met dat freakland nog wat te maken willen hebben?
Omdat daar ook genoeg Turken wonen die niet pro-Erdogan zijn? Bijvoorbeeld familieleden?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:53 schreef Jigzoz het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:35 schreef loni55 het volgende:
Hihaho. En terecht dat hij zich moet verantwoorden.
En als je hele familie nog daar woont en je hebt er nauwe banden mee?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:53 schreef Jigzoz het volgende:
Dat doet het volgens mij niet. Hoewel het nieuwsbericht (AD) wel wat duidelijker had gekund.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Niks aan de hand met de dubbele nationaliteiten hoor, het geeft niks dat het Turkse strafrecht tot in Nederland reikt.
Dan ga je met de hele familie lekker naar Griekenland om daar iets te vieren, lb.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
En als je hele familie nog daar woont en je hebt er nauwe banden mee?
Dat doet het wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat doet het volgens mij niet. Hoewel het nieuwsbericht (AD) wel wat duidelijker had gekund.
Lijkt mij toch dat het Turkse strafrecht uitgaat van het territorialiteitsbeginsel en niet het nationaliteitsbeginsel. Wanneer meneer niet zo onverstandig was geweest om naar Erdoland af te reizen hadden ze hem weinig kunnen maken.quote:
Nee, het Turkse strafrecht gaat terzake van belediging van het staatshoofd e.d. uit van het nationaliteitsbeginsel. Het is zelfs zwaarder bestraft als je het in de buitenland pleegt. Nederland levert alleen niet uit voor misdrijven die niet ook in Nederland strafbaar zijn, maar als meneer naar Turkije afreist is hij de klos voor een misdrijf naar Turks recht in Nederland gepleegd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt mij toch dat het Turkse strafrecht uitgaat van het territorialiteitsbeginsel en niet het nationaliteitsbeginsel. Wanneer meneer niet zo onverstandig was geweest om naar Erdoland af te reizen hadden ze hem weinig kunnen maken.
Duidelijk. Dan heb je als liberale Nederturk wel een keuze te maken inderdaad.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, het Turkse strafrecht gaat terzake van belediging van het staatshoofd e.d. uit van het nationaliteitsbeginsel. Het is zelfs zwaarder bestraft als je het in de buitenland pleegt. Nederland levert alleen niet uit voor misdrijven die niet ook in Nederland strafbaar zijn, maar als meneer naar Turkije afreist is hij de klos voor een misdrijf naar Turks recht in Nederland gepleegd.
Hier in NL wordt je anders ook vervolgd voor het beledigen van een kamerlidquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:53 schreef Jigzoz het volgende:
Als Nederland en Nederlanders ook. Het tast wel degelijk de vrijheid van meningsuiting hier aan en ik zie Nederlanders van Turkse afkomst graag meedingen naar allerlei functies, maar dat gelul van Albayrak destijds dat haar dubbele nationaliteit een privekwestie moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Duidelijk. Dan heb je als liberale Nederturk wel een keuze te maken inderdaad.
Ok zwartjequote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:31 schreef bijdehand het volgende:
Jullie blanken zijn gewoon jaloers op het succes van ome Erdo!
Je moet anderen ook een bijverdienste gunnen, die glorieuze tijden van kapsalon zijn voorbij en iedereen wil opeens bio dit en bio dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:32 schreef TheJanitor het volgende:
Hij schijnt te hebben gezegd "Kijk die flikker eens, bedondert zijn vrouw zeker ook. Maar goed, deze flikker bedondert heel de Turkse republiek en de wereld..". Hij zegt dat hij wel eens dingen plaatst op Facebook maar dat specifieke bericht niet kan herinneren, maar het zou wellicht wel kunnen. Zoiets.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:49 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)5703/?type=3&theater
wat staat hier
Niet-Turken kunnen ook gewoon Turkije in.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
En als je hele familie nog daar woont en je hebt er nauwe banden mee?
Mooie tekst.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hij schijnt te hebben gezegd "Kijk die flikker eens, bedondert zijn vrouw zeker ook. Maar goed, deze flikker bedondert heel de Turkse republiek en de wereld..". Hij zegt dat hij wel eens dingen plaatst op Facebook maar dat specifieke bericht niet kan herinneren, maar het zou wellicht wel kunnen. Zoiets.
Omdat je familie er woont?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:53 schreef Jigzoz het volgende:
Dat dus. Bek houden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:31 schreef bijdehand het volgende:
Ja, klopt idem met Ebru Umar, heleboel autochtone NL'ers die het voor haar opnemen. Is toch een heel erg positief dingetje dat hieraan verbonden zit wat mij betreft.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:44 schreef Kaas- het volgende:
Erdogan brengt ons toch maar mooi dichter bij elkaar. In elk ander topic in NWS zou die persoon "de Turk" worden genoemd, maar nu is het gewoon netjes een Amersfoorter. Hulde voor Erdogan dat hij dit mogelijk maakt.We worden één.
![]()
Is Erdo een neger?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:31 schreef bijdehand het volgende:
De andere kant van de medaille is helaas wat minder fraai, zitten we opgescheept met een flinke groep nsbturken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:44 schreef Kaas- het volgende:
Erdogan brengt ons toch maar mooi dichter bij elkaar. In elk ander topic in NWS zou die persoon "de Turk" worden genoemd, maar nu is het gewoon netjes een Amersfoorter. Hulde voor Erdogan dat hij dit mogelijk maakt.We worden één.
![]()
Goede vergelijkingquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:19 schreef Ceberut het volgende:
NWS / SP'er veroordeeld voor beledigende tweet
Waarom? Omdat mensen nationalistisch zijn, hechten zij aan hun land ongeacht de leider. Turkije is een staat waarin zulke sentimenten (naar huidige westerse begrippen) traditioneel sterk zijn. Men neemt mogelijk wel afstand van de leider, maar niet het volkslidmaatschap.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:53 schreef Jigzoz het volgende:
Nee idd, geen goede vergelijking. Je kan een ex-minister niet eens een racist noemen, laat staan een staatshoofd beledigen.quote:
Een politie-agent, bedoel je?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:42 schreef Ceberut het volgende:
Is het in Nederland toegestaan om een ambtenaar in functie te beledigen?
Zijn wel veel Turken die er ook niets van moeten hebben hoor, zo is het ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zou me kapot schamen als ontwikkelde/zelf nadenkende Turk. Zo'n mooi land, zulks een mooie cultuur en mensen.
En aan het hoofd staat een autoritaire Islamist die het land het liefste nog tot voor het Ottomaanse tijdperk terugschopt.
''Wij'' als EU doen nog zaken met zo'n figuur ook, maar wel een grote bek over Rusland hebben. Manmanmanman.
Het gaat er hier om dat een buitenlandse mogendheid een Nederlands staatsburger intimideert. Die man heeft gewoon het recht om dat soort beledigingen hier te uiten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:42 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee idd, geen goede vergelijking. Je kan een ex-minister niet eens een racist noemen, laat staan een staatshoofd beledigen.
Ja, volgens mij heeft de man gewoon een punt, is niet eens belediging. Dat zou betekenen dat de geuite kritiek geen punt zou hebben. Dat is argumentatief.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het gaat er hier om dat een buitenlandse mogendheid een Nederlands staatsburger intimideert. Die man heeft gewoon het recht om dat soort beledigingen hier te uiten.
Ik heb er een gespot:quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:32 schreef TheJanitor het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:19 schreef Ceberut het volgende:
NWS / SP'er veroordeeld voor beledigende tweet
Dat weet ik. Dat is het trieste.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn wel veel Turken die er ook niets van moeten hebben hoor, zo is het ook.
Klopt idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dat is het trieste.
Het stikt van de Joden die de holocaust niet ontkennen. Laat die eens aan het woord. Althans, als ze nog leven.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dat is het trieste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |