Ze mogen in die aantal dagen geen beslissingen nemen, want de "sterspeler" ontbreekt volgens Robquote:Op maandag 2 mei 2016 21:10 schreef rubbereend het volgende:
Vic een tijdje weg, dan moet Rob in zijn eentje de leiding veilig vasthouden?
quote:Op maandag 2 mei 2016 21:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze mogen in die aantal dagen geen beslissingen nemen, want de "sterspeler" ontbreekt volgens Rob
Do heeft als gevolg van haar verleden ook wat moeite met kritiek ontvangen. En ook dit is bij Cees bekend.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:01 schreef Cue_ het volgende:
Dus omdat t pijn doet bij Cees, mag je geen kritiek op hem leveren?
Nee. Dan mag je t misschien wat subtieler inpakken, maar zo ziet hij t niet.
Daarbij, als jij t zo vervelend vindt, dan misschien een ander ook. Maarja. Zo ziet hij t niet
Ze heeft het heel helder waar haar grenzen liggenquote:
Ze waant zich moeder Theresaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:05 schreef RobbieRonald het volgende:
Vic zit volgens mij in een psychose. Dit kan niet serieus zijn. Ze voelt zichzelf zo enorm verheven boven de rest van de groep. Volgens mij is ze er ieder moment van bewust dat ze in beeld is. Zoveel mogelijk moeilijke woorden gebruiken, even wat traantjes eruit persen voor de camera, overdreven emotioneel reageren. Nee, daar trap ik niet in.
Ze is niet goed man.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze heeft het heel helder waar haar grenzen liggen
Ze denkt echt dat ze ver verheven is boven het plebs.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:03 schreef Tengano het volgende:
We hoeven ons geen zorgen te maken om Vicky; dat is voor Vicky ongewenst gedrag
en een diskwalificatie voor hoe ze zichzelf ziet.
Het is slechts eenrichtingsverkeer; Vicky zorgt vanuit haar ivoren toren voor haar onderknuppels.
Ik kan niet anders zeggen dan dat Vicky een onrealistisch zelfbeeld heeft wat neigt naar grootheidswanenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze denkt echt dat ze ver verheven is boven het plebs.
Wat een stelletje zit daar toch in Utopia
Het is zó overdreven dat het lachwekkend isquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Pff, haar wegga speech![]()
Waar ze voor staat moeten ze behouden, want dat is blijkbaar de basis![]()
Ze gaat maar 4 dagen weg
Idd ja. Al die heisa eromheen. Van haarquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is zó overdreven dat het lachwekkend is![]()
Vier dagen waarvan een groot gedeelte uit reizen bestaat. Dus precies twee hele dagen om de handen uit de mouwen te steken. Ga dan meteen een maand.
Victoria gaat liefde verspreiden....quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoezo mag er iemand van Utopia tijdelijk de locatie verlaten? Volg het al een tijdje niet meer. Is dat nieuw of zo.
quote:
De brief van Cees 1.0quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:43 schreef rubbereend het volgende:
Zit Kees nou gewoon de brief te dicteren?
Zie jij een andere mogelijkheidquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:43 schreef rubbereend het volgende:
Zit Kees nou gewoon de brief te dicteren?
quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:51 schreef DKUp het volgende:
Romy: Ik ben toch geen mongool.
Mijn vader: Een beetje wel.
Nee, hij realiseert zich dat hij geen enkele status heeft in Utopia zonder haar. Eigenlijk best zielig, maar wel mooi om te zien hoe hij en Benjamin afhankelijk zijn van Victoria.quote:
Nummer 3 of 4.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom gaat die eeuwige jankerd niet naar huis? Hij wordt alleen maar lastiger en vervelender.
Oh nee he, niet weer die act met iemand die zogenaamd zwanger is. Hoeveelste is dat nu?
Allemachtig. Nou ja, ze ligt natuurlijk ook wel heel vaak op bed. Ze zou meer beweging moeten hebben en minder eten. Het vadh-dieet bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ze weegt 126kg. Hoe krijgt ze dat voor elkaar met haar lengte.
met normaal eten en regelmatig bewegen zouden bij haar de kilo's eraf vliegenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ze weegt 126kg. Hoe krijgt ze dat voor elkaar met haar lengte.
Blijkbaar niet. De regie probeert de indruk te wekken dat ze veel sport, maar blijkbaar helpt het nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met normaal eten en regelmatig bewegen zouden bij haar de kilo's eraf vliegen
en 2 bananen uitgedeeld hequote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
Vic heeft een steentje bijgedragen aan het vluchtelingenprobleem op Lesbos![]()
![]()
3 volle dagen
Oh ja. Nou geweldig hoor. Ze had in Nederland ook haar handen uit de mouwen kunnen steken voor vluchtelingen als ze zo begaan is. Vrijwilliger worden ipv in Uto te gaan zitten met je luie reet.quote:
Dit is wel heiligschennis he wat je daar zegtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja. Nou geweldig hoor. Ze had in Nederland ook haar handen uit de mouwen kunnen steken voor vluchtelingen als ze zo begaan is. Vrijwilliger worden ipv in Uto te gaan zitten met je luie reet.
Ze sport ook vast wel, maar de rest van de dag voert ze geen kont uit. Een normaal mens beweegt meer, omdat er dagelijkse dingen gedaan moeten worden (werken, boodschappen, huis poetsen, enz). Als je het in Utopia een beetje handig doet, hoef je de hele dag niet van je bank af te komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. De regie probeert de indruk te wekken dat ze veel sport, maar blijkbaar helpt het niet.
Dat hebben de meesten daar dan ook helemaal onder de kniequote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ze sport ook vast wel, maar de rest van de dag voert ze geen kont uit. Een normaal mens beweegt meer, omdat er dagelijkse dingen gedaan moeten worden (werken, boodschappen, huis poetsen, enz). Als je het in Utopia een beetje handig doet, hoef je de hele dag niet van je bank af te komen.
Hij weet het wel voor elkaar te krijgen dat zelfs Karin zich van hem afwendt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:03 schreef DKUp het volgende:
Wat een enge vent die Cees![]()
Hij kan niks alleen maar zeiken....
Die opmerking: Iedereen is hem zatquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij weet het wel voor elkaar te krijgen dat zelfs Karin zich van hem afwendt.
Cees of Robquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:08 schreef djkoelkast het volgende:
Wie zei ook weer "Do komt alleen maar terug met een stapel foto's"
Echt het lijkt wel een Grieks dramaquote:Op maandag 9 mei 2016 19:42 schreef DKUp het volgende:
Drama, huilen, hysterisch, labiel, mooi verhaal, liefde, dankbaarheid, jij bent de sleutel tot het nieuwe leven, sekte, Steffie
Ik heb eerlijk gezegd (gelukkig) nog nooit zo'n vreselijke zeurpiet meegemaakt. Waarom hebben ze hem ook alweer binnengehaald daar?quote:
Ja, dat wordt tijd.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:45 schreef livelink het volgende:
Ik vind het in ieder geval een drama. Ik zit zo te wachten op de inwoner die haar en Rob van de troon zal stoten.
Hij was een vervangerquote:Op maandag 9 mei 2016 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd (gelukkig) nog nooit zo'n vreselijke zeurpiet meegemaakt. Waarom hebben ze hem ook alweer binnengehaald daar?
Ik vind het jammer dat Jessie nu met Cees in de slag moet, terwijl hij zo veelbelovend op weg was richting Rob en Vic.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jessie het volhoudt en er voor zorgt dat hij er uitgetrapt wordt.
Nou geef je op voor UTO en stort je op Ruud.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:04 schreef Pixxie. het volgende:
Godverdomme wat is die Ruud lekker zeg
Allejezus![]()
Ik zou het bijna doenquote:Op maandag 9 mei 2016 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou geef je op voor UTO en stort je op Ruud.
Kwa uiterlijk bedoel ik dan hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Serieus? Vind je hem zo lekker? Het is een slome duikelaar hoor en een vieze eter.
Ga er voorquote:Op maandag 9 mei 2016 21:29 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Kwa uiterlijk bedoel ik dan hoor
Haha ik vind hem verschrikkelijk kinderachtig. Zou gek worden van zo iemand.
Maar dat lijf en dat lange haar
Unff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |