abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2016 @ 12:27:15 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_161796975
Vic mag naar Lesbos :) Als ik zo kijk naar de kijkcijfers en hoe negatief er gereageerd wordt op het gedrag en de houding van Vic heb ik het idee dat zij van het toneel gaat verdwijnen. Haar houding riep zoveel weerstand :( bij de kijkers op dat Vic wellicht toch een overkill is aan wat nieuw vlees in de kuip.

Het feit dat ze naar Lesbos gaat was duidelijk een idee van de Febo >:) net als haar plan met de referenda. Mijn vermoeden is dat ze uit de uitzending wordt gescript omdat ze in haar huidige performance gewoon ongewenst gedrag vertoont. Wellicht gaat ze ook naar Lesbos, maar dat blijft vaag. Het zou kunnen, maar er ontstaat nu ook een mogelijkheid om te zien hoe de groep zonder haar aanwezigheid functioneert en wellicht ziet dat er aantrekkelijker uit.

Vic kan in de dagen dat ze uit Utopia is, ook worden bijgepraat en als dit uiteindelijk toch niet blijkt te voldoen worden weggescript met een mededeling als:

Vic heeft het enorm naar haar zin gehad op Lesbos en kwam daar volledig tot haar recht ^O^ Vicky was na Lesbos nog meer geaard en dieper tot zichzelf gekomen en Utopia paste na Lesbos niet meer bij haar nieuwe toekomstperspectief. Utopia heeft de gevoelens en de keuze van Victoria daarin gerespecteerd. Zoiets.

In elk geval is het zo dat door Vic te isoleren en uit Utopia te halen, de febo weer mogelijkheden heeft om de huidige gang van zaken in Utopia te monitoren en verder te manipuleren ~O>

Ik kijk zelf nog maar erg kort streams, maar er is me al opgevallen dat mensen daar veelvuldig achter de PC zitten }:| Ze krijgen daar, zo is mij gebleken, mailtjes van de febo met daarin nieuwe instructies. Het referendumplan was daar een panklaar voorbeeld van omdat aan alles duidelijk was dat Vic dat onmogelijk in zo'n korte tijd heeft kunnen oplepelen. Los van het feit dat het haar stijl helemaal niet was zoals het plan geschreven was.

Wat me trouwens ook al opgevallen is, is dat de houding van Vicky inmiddels een stuk minder dominant is. Ze is minder bitchy en meer ingetogen en ook dat kan geen toeval zijn. Het kan in mijn ogen dan ook niet anders dat ze instructies of een waarschuwing van de febo heeft gekregen inzake haar rol in Utopia :{ Wellicht weet zij dus al veel meer inzake de mogelijkheid dat zij wellicht wordt weggescript.

Er zijn binnen de COS' ers ook mensen die de vriendin van Vic vaag kennen en we weten ook dat ze in Amsterdam Noord een vierkamer apartement heeft. Het is niet mijn bedoeling om haar privacy te schenden, maar ik heb wel veel belangstelling wat er nou werkelijk gaat gebeuren met Vicky. Wordt ze afgevloeid, bijgepraat over haar gewenste rol, gaat ze echt naar Lesbos of wat dan ook.

Het lijkt me een goed idee om dit soort dingen in een apart topic te vermelden omdat alle relevante informatie in de COS vervliegt O-) en nauwelijks meer terug te vinden is.

Het lijkt me daarom boeiend om hier in dit topic specifiek over het script Lesbos te communiceren om het werkelijke verhaal achter dit febo privilege te achterhalen.

Vic on a mission

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 29-04-2016 22:21:07 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  vrijdag 29 april 2016 @ 12:41:42 #2
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_161797334
Het bijbehorende filmpje....

* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_161798232
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 12:27 schreef Tengano het volgende:
Vic mag naar Lesbos :) Als ik zo kijk naar de kijkcijfers en hoe negatief er gereageerd wordt op het gedrag en de houding van Vic heb ik het idee dat zij van het toneel gaat verdwijnen.
Lariekoek. Als dat een criterium zou zijn, zou die loods al anderhalf jaar dichtgetimmerd leeg staan.
  vrijdag 29 april 2016 @ 13:36:29 #4
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_161798437
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 april 2016 13:26 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:

[..]

Lariekoek. Als dat een criterium zou zijn, zou die loods al anderhalf jaar dichtgetimmerd leeg staan.
Wat is dan de reden dat ze zich inmiddels niet meer manifesteert als de negatieve alwetende dominante leider en haar houding aanzienlijk matter is geworden? Denk je dat haar aspiraties zo plotseling vanuit haarzelf zijn gewijzigd?
  vrijdag 29 april 2016 @ 13:55:53 #5
453676 Dexter1
Altijd Serieus
pi_161798931
Wat een conspiracy theorie, de fantasie slaat erg op hol.
Victoria gaat gewoon naar Lesbos.
De zoon van de Mol, Johnny helpt er ook mensen.
  vrijdag 29 april 2016 @ 14:38:02 #6
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_161799831
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 13:55 schreef Dexter1 het volgende:
Maar wat was dan de reden dat er niemand naar toe mocht die een strafblad had ???

Wat maakt het die vluchtelingen uit of ze geholpen worden door iemand die in hun verleden ooit een scheve schaats hebben gereden en waarom was het zo duidelijk geregisseerd dat Victoria zo nodig naar Lesbos moest gaan?
  vrijdag 29 april 2016 @ 15:13:21 #7
453676 Dexter1
Altijd Serieus
pi_161800713
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:38 schreef Tengano het volgende:

[..]

Maar wat was dan de reden dat er niemand naar toe mocht die een strafblad had ???

Wat maakt het die vluchtelingen uit of ze geholpen worden door iemand die in hun verleden ooit een scheve schaats hebben gereden en waarom was het zo duidelijk geregisseerd dat Victoria zo nodig naar Lesbos moest gaan?
Het maakt die vluchtelingen niets uit maar de organisatie wel!
Het is niet geregisseerd, 1 van de bewoners zou mogen gaan en dat is Victoria geworden.
pi_161801494
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 13:55 schreef Dexter1 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ndanks-kritiek.dhtml
Is toch duidelijk, Johnny krijgt niet genoeg aandacht/mensen mee, en nu helpt papa John om het wat meer onder de aandacht te brengen :P
  vrijdag 29 april 2016 @ 15:52:02 #9
453676 Dexter1
Altijd Serieus
pi_161801572
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ndanks-kritiek.dhtml
Is toch duidelijk, Johnny krijgt niet genoeg aandacht/mensen mee, en nu helpt papa John om het wat meer onder de aandacht te brengen :P
Niets mis mee, mooi initiatief.
  vrijdag 29 april 2016 @ 15:54:08 #10
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_161801615
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:52 schreef Dexter1 het volgende:

[..]

Is u van de febo? :+
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:04:20 #11
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_161801820
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:38 schreef Tengano het volgende:

[..]

Omdat hulporganisaties integere mensen willen en zoveel mogelijk willen uitsluiten dat daar in hun naam mensen naar toe gaan die zich gaan bezighouden met criminele activiteiten, zoals mensen/kinderhandel. Er zijn echt wel lessen getrokken uit de wantoestanden waar UNPROFOR-soldaten zich mee hebben beziggehouden tijdens de Balkanoorlog.
quote:
en waarom was het zo duidelijk geregisseerd dat Victoria zo nodig naar Lesbos moest gaan?
Waarschijnlijk omdat Victoria's ambities sowieso al op dat vlak lagen, John de Mol zich weer eens wil manifesteren als filantroop en het voor het verhaaltje leuk moest worden ingepakt met een stemming (kennen we nog van de Gouden Kooi).
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:05:23 #12
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_161801839
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:52 schreef Dexter1 het volgende:

[..]

Als het met nobele intenties gebeurt wel. Alleen geloof ik niet in nobele intenties als het om John de Mol gaat.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_161802060
Het "helpen" zal waarschijnlijk inhouden, een paar filmpjes maken, en aapjes kijken. Uiterst kwalijk is het dat er gewag gemaakt werd van het feit dat je geen strafblad mag hebben, daar is trouwens in geen enkel statuut bij hulporganisaties iets van terug te vinden.Febo heeft deze kaart getrokken, zeer kwalijk, alleen zo waren ze zeker dat alleen Vicky kon gaan, maarnogmaals, waarvoor, wat kan je in 2 dagen helpen?
  vrijdag 29 april 2016 @ 17:04:54 #14
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_161802965
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:16 schreef jovencita01 het volgende:
Het "helpen" zal waarschijnlijk inhouden, een paar filmpjes maken, en aapjes kijken. Uiterst kwalijk is het dat er gewag gemaakt werd van het feit dat je geen strafblad mag hebben, daar is trouwens in geen enkel statuut bij hulporganisaties iets van terug te vinden.Febo heeft deze kaart getrokken, zeer kwalijk, alleen zo waren ze zeker dat alleen Vicky kon gaan, maarnogmaals, waarvoor, wat kan je in 2 dagen helpen?
Meer dan flesjes water en dekens rondbrengen zal het niet worden, misschien wat toiletten poetsen maar dan zijn haar 2 dagen wel weer om en moet ze weer medisch onderzocht worden en aan de terugreis beginnen
pi_161807227
Ze moeten gewoon stoppen er allemaal elementen in te gooien, Lesbos, geboorte whatever.
Het meest interessant zijn de intermenselijke relaties en die komen het best tot hun recht danwel escaleren het meest bij zo min mogelijk afleiding en ander gedoe eromheen.
  vrijdag 29 april 2016 @ 20:35:43 #16
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_161807477
En dan sturen ze Vic..........mevrouwtje 3 % popi poll, vrouwtje dat woorden gebruikt als metro of mega spectrum....ze weet zelf niet eens waar ze het over heeft!

Laat Gina dan gaan, derde in de popi poll, harde werker, down to earth, iets dat van Vic niet gezegd kan worden, echt totaal onbegrijpelijk ........deze aktie.

Vic moet haast wel een JdM mol zijn, alhoewel het ook bizar lijkt dat hij daar in zou trappen.
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
  vrijdag 29 april 2016 @ 21:08:39 #17
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_161808656
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:16 schreef jovencita01 het volgende:
Uiterst kwalijk is het dat er gewag gemaakt werd van het feit dat je geen strafblad mag hebben, daar is trouwens in geen enkel statuut bij hulporganisaties iets van terug te vinden.
Met een strafblad ben je kansloos, of het nu wel of niet in de statuten staat vermeld.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 29 april 2016 @ 21:10:09 #18
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_161808709
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:35 schreef Bestweldonker het volgende:
En dan sturen ze Vic..........mevrouwtje 3 % popi poll, vrouwtje dat woorden gebruikt als metro of mega spectrum....ze weet zelf niet eens waar ze het over heeft!

Laat Gina dan gaan, derde in de popi poll, harde werker, down to earth, iets dat van Vic niet gezegd kan worden, echt totaal onbegrijpelijk ........deze aktie.

Vic moet haast wel een JdM mol zijn, alhoewel het ook bizar lijkt dat hij daar in zou trappen.
Ja, de rangorde van de Utopia-popipoll zal een absoluut referentiekader zijn, zowel bij hulporganisaties als bij de vluchtelingen zelf. :D
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 29 april 2016 @ 21:15:46 #19
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_161808903
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ja, de rangorde van de Utopia-popipoll zal een absoluut referentiekader zijn, zowel bij hulporganisaties als bij de vluchtelingen zelf. :D
Ik schrijf..........dan sturen ze Talpa, SBS........whatever!

Als ik een hulporganisatie of vluchteling was, zou het me roesten wie er kwam helpen, het gaat erom, dat hier een ander spelletje gespeeld wordt dan 'helpen'.
Hier worden vluchtelingen en organisaties mis/gebruikt door een programma en dan sturen ze ..VIC van alle 15 mensen die ze zouden kunnen kiezen............onbegrijpelijk!
  vrijdag 29 april 2016 @ 21:17:16 #20
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_161808965
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 21:15 schreef Bestweldonker het volgende:

[..]

Ik schrijf..........dan sturen ze Talpa, SBS........whatever!

Als ik een hulporganisatie of vluchteling was, zou het me roesten wie er kwam helpen, het gaat erom, dat hier een ander spelletje gespeeld wordt dan 'helpen'.
Hier worden vluchtelingen en organisaties mis/gebruikt door een programma en dan sturen ze ..VIC van alle 15 mensen die ze zouden kunnen kiezen............onbegrijpelijk!
Het hele idee is onzinnig.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 29 april 2016 @ 21:17:41 #21
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_161808979
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Eensch! :)
pi_161810184
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Belachelijk
  vrijdag 29 april 2016 @ 22:20:04 #23
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_161811934
Het ziet er trouwens niet naar uit dat het nog mogelijk is om je door Vic daar aan te laten sturen of te laten spiegelen

http://zon.sunweb.nl/lesbos-extra

[ Bericht 5% gewijzigd door Tengano op 29-04-2016 22:25:20 ]
pi_161815641
Wanneer vertrekt ze?
pi_161818893
best sneu,nu moeten ze weer vluchten,dit keer voor vic -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')