Vic mag naar Lesbos

Als ik zo kijk naar de kijkcijfers en hoe negatief er gereageerd wordt op het gedrag en de houding van Vic heb ik het idee dat zij van het toneel gaat verdwijnen. Haar houding riep zoveel weerstand

bij de kijkers op dat Vic wellicht toch een overkill is aan wat nieuw vlees in de kuip.
Het feit dat ze naar Lesbos gaat was duidelijk een idee van de Febo

net als haar plan met de referenda. Mijn vermoeden is dat ze uit de uitzending wordt gescript omdat ze in haar huidige performance gewoon ongewenst gedrag vertoont. Wellicht gaat ze ook naar Lesbos, maar dat blijft vaag. Het zou kunnen, maar er ontstaat nu ook een mogelijkheid om te zien hoe de groep zonder haar aanwezigheid functioneert en wellicht ziet dat er aantrekkelijker uit.
Vic kan in de dagen dat ze uit Utopia is, ook worden bijgepraat en als dit uiteindelijk toch niet blijkt te voldoen worden weggescript met een mededeling als:
Vic heeft het enorm naar haar zin gehad op Lesbos en kwam daar volledig tot haar recht

Vicky was na Lesbos nog meer geaard en dieper tot zichzelf gekomen en Utopia paste na Lesbos niet meer bij haar nieuwe toekomstperspectief. Utopia heeft de gevoelens en de keuze van Victoria daarin gerespecteerd. Zoiets.
In elk geval is het zo dat door Vic te isoleren en uit Utopia te halen, de febo weer mogelijkheden heeft om de huidige gang van zaken in Utopia te monitoren en verder te manipuleren
Ik kijk zelf nog maar erg kort streams, maar er is me al opgevallen dat mensen daar veelvuldig achter de PC zitten

Ze krijgen daar, zo is mij gebleken, mailtjes van de febo met daarin nieuwe instructies. Het referendumplan was daar een panklaar voorbeeld van omdat aan alles duidelijk was dat Vic dat onmogelijk in zo'n korte tijd heeft kunnen oplepelen. Los van het feit dat het haar stijl helemaal niet was zoals het plan geschreven was.
Wat me trouwens ook al opgevallen is, is dat de houding van Vicky inmiddels een stuk minder dominant is. Ze is minder bitchy en meer ingetogen en ook dat kan geen toeval zijn. Het kan in mijn ogen dan ook niet anders dat ze instructies of een waarschuwing van de febo heeft gekregen inzake haar rol in Utopia

Wellicht weet zij dus al veel meer inzake de mogelijkheid dat zij wellicht wordt weggescript.
Er zijn binnen de COS' ers ook mensen die de vriendin van Vic vaag kennen en we weten ook dat ze in Amsterdam Noord een vierkamer apartement heeft. Het is niet mijn bedoeling om haar privacy te schenden, maar ik heb wel veel belangstelling wat er nou werkelijk gaat gebeuren met Vicky. Wordt ze afgevloeid, bijgepraat over haar gewenste rol, gaat ze echt naar Lesbos of wat dan ook.
Het lijkt me een goed idee om dit soort dingen in een apart topic te vermelden omdat alle relevante informatie in de COS vervliegt

en nauwelijks meer terug te vinden is.
Het lijkt me daarom boeiend om hier in dit topic specifiek over het script Lesbos te communiceren om het werkelijke verhaal achter dit febo privilege te achterhalen.
Vic on a mission [ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 29-04-2016 22:21:07 ]