Ja het was teveel gedoe om het oude plaatje terug te zoekenquote:Op maandag 2 mei 2016 18:35 schreef Isane het volgende:
Het kruis kan weggehaald worden bij Sjanna
edit; oh is een wit kruis geworden
vorig topic ( of 2 topics geleden) in de OP?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het was teveel gedoe om het oude plaatje terug te zoeken
Oh ja ik zat te moeilijk te denken. Nou ja misschien is ze er straks weer uit, maak ik er weer een rode streep vanquote:Op maandag 2 mei 2016 18:39 schreef franklop het volgende:
[..]
vorig topic ( of 2 topics geleden) in de OP?
Sjanna?quote:
Idem. Monique begint me steeds meer te irriteren. Mai juist minder. Favoriet is nog wel steeds Patrick, leuke vrolijke kerel.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:50 schreef zoem het volgende:
Ik hoop dat ofwel Sjanna ofwel Monique eruit vliegt.
datquote:Op maandag 2 mei 2016 18:49 schreef -0- het volgende:
Hulp bij eliminatieopdrachten moeten ze echt eens mee stoppen.
Nee idd, vind het ook best een lastig gerecht. Bij mij is altijd te nat.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:52 schreef Karina het volgende:
Oe die gratin ziet er lekker uit zeg. Ik heb het ook weleens geprobeerd, maar bij mij was het altijd of te nat, of de aardappels niet helemaal gaar, nooit goed gelukt.
Dan kijken ze elkaar wel recht aanquote:
Ja en ook van die rare groene. Beetje stekelige (al weet ik niet helemaal zeker of dat ook bloemkool heet).quote:Op maandag 2 mei 2016 18:54 schreef LPFAN het volgende:
Ik wist niet dat er paarse bloemkool bestaat?
Romanesco?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en ook van die rare groene. Beetje stekelige (al weet ik niet helemaal zeker of dat ook bloemkool heet).
Jah die groene ken ik wel iddquote:Op maandag 2 mei 2016 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en ook van die rare groene. Beetje stekelige (al weet ik niet helemaal zeker of dat ook bloemkool heet).
Jah iddquote:Op maandag 2 mei 2016 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Met groente kun je prima laagjes maken of dunne plakjes vlees! Lijkt mij wel lekker.
Met courgette of auberginequote:Op maandag 2 mei 2016 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Met groente kun je prima laagjes maken of dunne plakjes vlees! Lijkt mij wel lekker.
En dan een klontje boter en stroop eroverquote:Op maandag 2 mei 2016 19:03 schreef Karina het volgende:
Oe je zou ook een zoete lasagna kunnen maken met pannenkoeken als laagjes
niet omdat het kan maar omdat het moetquote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 19:03 schreef Karina het volgende:
Oe je zou ook een zoete lasagna kunnen maken met pannenkoeken als laagjes
banaan bovenopquote:
en stroopquote:
zonder fruit vooralquote:
Met appel is ook wel lekker.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonder fruit vooral(alleen banaan accepteer ik)
denk het niet, gaat ze in de zomervakantie kijkcijfers kosten, plus dat het nog te kort erop is.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik hoop trouwens dat SBS na deze MC de Australische gaat uitzenden, ik zag dat daar het nieuwe seizoen ook van is begonnen.
Ik moet zeggen dat ik ook steeds half kijk, het gaat allemaal zo traag en het jureren duurt veel te lang. Al gaat dat zo te zien vandaag meevallen.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:14 schreef Nizno het volgende:
Maar goed aangezien ik totaal niet mee kijk ben ik weer gezellig verder hoppen. De macaroni van Marco is op
Vorige keer waren ze dacht ik ook vrij vlot. Maar van die zomervakanties heb je gelijk in idd.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:14 schreef franklop het volgende:
[..]
denk het niet, gaat ze in de zomervakantie kijkcijfers kosten, plus dat het nog te kort erop is.
Zullen in september starten neem ik aan
September begonnen ze toen, vorige week nog opgezocht in de topicsquote:Op maandag 2 mei 2016 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige keer waren ze dacht ik ook vrij vlot. Maar van die zomervakanties heb je gelijk in idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |