Doe ik al door te huren.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Gewoon short gaan op vastgoed, probleem opgelost.
Huehuehuequote:intercity direct
Uw reis
Uw ticket
Uw gegevens
Controle
Bevestiging van uw aanvraag
Wij hebben uw aanvraag ontvangen en een bevestiging gestuurd naar uw e-mailadres. Wij streven ernaar uw aanvraag binnen drie weken in behandeling te nemen. U ontvangt van ons een reactie per e-mail over de afhandeling van uw verzoek.
Mocht u over deze aanvraag nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice via 030−751 51 55 (lokaal tarief), bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.
Wilt u nog een aanvraag indienen?
Ja, naar een nieuwe aanvraag
Nee, terug naar de homepage
Navigatie
Home
ConsumentenZakelijkNS InternationalOver NS
De Reichsbahn rekende groepskorting voor de jodentransporten, dat kon er bij de NS vast niet vanaf.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stink NS. In de oorlog waren ze ook al fout.
Zou het een mattie van hem geweest zijn?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:25 schreef Ryon het volgende:
Dit is wel heel erg "":
http://qmusic.nl/nieuws/een-bericht-van-mattie
Ja, dat is echt heel sneu.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:25 schreef Ryon het volgende:
Dit is wel heel erg "":
Hij verbaasde zich natuurlijk al over de huidskleur van recent uitgepoepte tweeling.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:25 schreef Ryon het volgende:
Dit is wel heel erg "":
Bedankt, Seth.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zou het een mattie van hem geweest zijn?
Wie is dat en waarom neukt ie een snol?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:25 schreef Ryon het volgende:
Dit is wel heel erg "":
twitter:LavieJanRoos twitterde op maandag 02-05-2016 om 10:28:01Zal de tweeling van een Mattie zijn? reageer retweet
Koning.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:44 schreef Reya het volgende:
Euribob maakt dezelfde "grap" als Jan Roos:twitter:LavieJanRoos twitterde op maandag 02-05-2016 om 10:28:01Zal de tweeling van een Mattie zijn? reageer retweet
Cruciale vraag is waarom u Twitter bekijkt en dan ook nog eens het account van een laagbegaafde.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:44 schreef Reya het volgende:
Euribob maakt dezelfde "grap" als Jan Roos:twitter:LavieJanRoos twitterde op maandag 02-05-2016 om 10:28:01Zal de tweeling van een Mattie zijn? reageer retweet
Brussel houdt de subversieve elementen goed in de gaten.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Cruciale vraag is waarom u Twitter bekijkt en dan ook nog eens het account van een laagbegaafde.
Ik heb Roos nooit kunnen betrappen op het hebben van humor eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:58 schreef Ryon het volgende:
Was natuurlijk gericht tegen Euribob. Als je hetzelfde gevoel voor humor hebt als Jan Roos kom je er wel.
Twee minuten geleden deed hij weer een poging. Zelfde onderwerp:quote:Op maandag 2 mei 2016 12:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb Roos nooit kunnen betrappen op het hebben van humor eigenlijk.
twitter:LavieJanRoos twitterde op maandag 02-05-2016 om 11:59:48Ik heb overigens ook een tweeling. Na menig DNA-test heb ik moet toegeven dat ze daadwerkelijk van mij zijn. Was ook een moeilijke periode. reageer retweet
-4/10quote:Op maandag 2 mei 2016 12:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Twee minuten geleden deed hij weer een poging. Zelfde onderwerp:twitter:LavieJanRoos twitterde op maandag 02-05-2016 om 11:59:48Ik heb overigens ook een tweeling. Na menig DNA-test heb ik moet toegeven dat ze daadwerkelijk van mij zijn. Was ook een moeilijke periode. reageer retweet
Zijn humor niet kunnen waarderenquote:
Daar begrijp ik ook niets van. Ik hou het op Youtube bij het Officiële Koot&Bie-kanaal.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:03 schreef Friek_ het volgende:
http://www.groene.nl/artikel/hi-i-m-floor
Dit is wel een gevalletje generatiekloof, denk ik. Ik snap er ook niks van.
"De vloggende filosoof" of "Filovlog".quote:Op maandag 2 mei 2016 12:10 schreef Friek_ het volgende:
Misschien moet ik als werkloze filosoof maar een vlog beginnen om de generatiekloof te overbruggen. Ik voel een gat in de markt.
Plotseling voel ik de drang om een referendum te gaan organiseren.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:58 schreef Ryon het volgende:
Was natuurlijk gericht tegen Euribob. Als je hetzelfde gevoel voor humor hebt als Jan Roos kom je er wel.
Pics van Kirsten?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:25 schreef Ryon het volgende:
Dit is wel heel erg "":
Volgens mij had hij geen keus: als hij niets had gezegd, had hij een hoop woede over zich heen gekregen omdat hij haar 'in de steek liet met twee baby's'.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:21 schreef Reya het volgende:
Vraag is natuurlijk wel waarom je met zoiets naar buiten komt. In dat geval weet je gegarandeerd dat je het hele lmand over je heen krijgt.
"Vloggosoof" of "Ikvlogdusikben".quote:Op maandag 2 mei 2016 12:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
"De vloggende filosoof" of "Filovlog".
En dan filosofisch verantwoorde pranks doen. Zoals plotseling een socratisch gesprek beginnen met nietsvermoedende voorbijgangers op straat.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
"De vloggende filosoof" of "Filovlog".
Ik zou wel geven. 7/10. Moet ze wel die oorbellen uitdoen.quote:
Vrees dat het echt is.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dit een Photoshopgrap of heeft ze haar pony echt zo geknipt.
Vooruit. Tetten pic van Kirsten?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:40 schreef Friek_ het volgende:
Beetje nietszeggend hoofd. Maar dikke jetsers kunnen natuurlijk wat compenseren.
Brengt ons terug bij het punt van Friek_.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Met zo'n hoofd vreemdgaan, ik vind het knap.
Twee punten, eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Brengt ons terug bij het punt van Friek_.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |