quote:Op zondag 1 mei 2016 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft iemand eeb SD /liw qual ace link?
Nope. Niks aan het handje.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:51 schreef Smacked_Actor het volgende:
Donkere wolken en aardig wat wind zo te zien.. Regen?
Het was de jan kooiemans van de jaren '90quote:Op zondag 1 mei 2016 13:12 schreef tralalala het volgende:
Ik vind die Chris Zegers wel een eindbaas.
Who the hell is Jan Kooijemans?quote:Op zondag 1 mei 2016 13:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het was de jan kooiemans van de jaren '90
Ze zeggen dat de Fransen zo chauvinistisch zijn, maar wij kunnen er zeker ook wat van. Beetje vermengd met het Calimero-effect door het zijn van een klein landje.quote:
Nou, beach zal gelukkig zijn.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
Sky day pass gekocht. Fuck BT internet.
Yup.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:33 schreef Beach het volgende:
[..]
dat is al 100 keer herhaald
laat Ziggo dat nu pas zien?
Ik heb een goede die niet stottert, hoezo?quote:Op zondag 1 mei 2016 13:40 schreef _DeMoN_ het volgende:
Iemand een goeie stream dit niet stottert?
Deze buffert steeds(uit het handige linkjestopic)
e660d382f434c6002bca88b00d4caab505a72949
Jouw computer/internet kan het gewoon niet aanquote:Op zondag 1 mei 2016 13:40 schreef _DeMoN_ het volgende:
heb er geen gevonden die mijn crappy internet aankan...quote:Op zondag 1 mei 2016 13:40 schreef _DeMoN_ het volgende:
100mbit glas, zal ff kabeltje pakken anders.. misschien is het mn wifiquote:Op zondag 1 mei 2016 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw computer/internet kan het gewoon niet aan
Deze is echt enorm zwaar heb ik gemerkt, mijn laptop had er moeite mee.
Ik heb ook een hapering af en toe, zo slecht is mijn pc/internet toch nietquote:Op zondag 1 mei 2016 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw computer/internet kan het gewoon niet aan
Deze is echt enorm zwaar heb ik gemerkt, mijn laptop had er moeite mee.
Je moet hem niet op live zetten, maar bijvoorbeeld 10 sec de tijd geven, waardoor die kan bufferen.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:42 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
100mbit glas, zal ff kabeltje pakken anders.. misschien is het mn wifi
Heb het goed werkende inmiddelsquote:Op zondag 1 mei 2016 13:42 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Je moet hem niet op live zetten, maar bijvoorbeeld 10 sec de tijd geven, waardoor die kan bufferen.
ik wist niet dat Bernie Nederlands spreektquote:Op zondag 1 mei 2016 13:46 schreef Abdus18 het volgende:
haha die Bernie XD
"Bedankt aan Kimi en Vettel en Hamilton, dat ze mn idee van een reversed grid uitproberen vandaag"
Geweldig
Vloeiend.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:46 schreef Beach het volgende:
[..]
ik wist niet dat Bernie Nederlands spreekt
85 jaarquote:
Moet die geen militaire parade afnemen vandaag op 1 mei?quote:
Van Max geleerdquote:Op zondag 1 mei 2016 13:46 schreef Beach het volgende:
[..]
ik wist niet dat Bernie Nederlands spreekt
Die komt pas als het hem uitkomt en iedereen moet daar maar rekening mee houdenquote:
9 mei.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet die geen militaire parade afnemen vandaag op 1 mei?
Of doen ze dat niet meer in mother Russia?
Sainz zeker weer bezig geweest vannacht in de garage!quote:Op zondag 1 mei 2016 13:42 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hier gaan we al, race nog niet begonnen en Max al problemen met z'n auto
Ik hoop dat hij weer bij het podium is. Niemand die wat durft te zeggen.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die komt pas als het hem uitkomt en iedereen moet daar maar rekening mee houden
Die hij mogelijk gaat gebruiken om 2 stops te doen, aldus Sky.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Sky heeft ons Max-ke als één van de weinigen nog een geheel nieuw setje Supersofts.
quote:
Lekker paar setjes haakse bochten over de parkeerterreinen rond de stadions, laat gaan.quote:
Zo'n Putin-wil-een-f1-track-hebben-track.quote:
maar is dat geheim of een truc?? Kan toch iedereen weten?quote:Op zondag 1 mei 2016 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Sky heeft ons Max-ke als één van de weinigen nog een geheel nieuw setje Supersofts.
het klinkt nu al kut op Ziggo Sportquote:Op zondag 1 mei 2016 13:56 schreef Fopje het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de verbinding met olav en co een aantal keer weg zal vallen
Het geeft hem mogelijkheden die anderen niet hebben.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar is dat geheim of een truc?? Kan toch iedereen weten?
Inmiddels weer normaal.quote:
een grote poetinshowquote:Op zondag 1 mei 2016 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo'n Putin-wil-een-f1-track-hebben-track.
laat hem maar lekker voorsprong pakken in kampioenschap. Zie hamilton nog wel terugkomen, maar dan gaat het langer spannend blijven om titel.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:58 schreef zoem het volgende:
Hopelijk valt Rosberg uit of krijgt pech onderweg, anders voorzie ik net zo'n saaie race om P1 als de vorige keer.
Sainz, hamilton en vettel rond verstappen, zal leuk worden. Hoop dat het goed eindigd voor Max, maar sainz zal wel weer een rode lap voor de ogen hebben.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:58 schreef Peterselieman het volgende:
bij bocht 2 zal het straks wel flink gaan knetteren
quote:Op zondag 1 mei 2016 14:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
maar sainz zal wel weer een rode lap voor de ogen hebben.
Mooie beeldspraak, aangezien het een Spanjaard isquote:Op zondag 1 mei 2016 14:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Sainz, hamilton en vettel rond verstappen, zal leuk worden. Hoop dat het goed eindigd voor Max, maar sainz zal wel weer een rode lap voor de ogen hebben.
Iedereen rond Verstappen moet voor nummer 44 gaan, dan kan Maxie er zonder problemen omheen rijdenquote:Op zondag 1 mei 2016 14:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Sainz, hamilton en vettel rond verstappen, zal leuk worden. Hoop dat het goed eindigd voor Max, maar sainz zal wel weer een rode lap voor de ogen hebben.
wat dacht je van RedBull/Torro Rosso qua beeldspraakquote:Op zondag 1 mei 2016 14:02 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Mooie beeldspraak, aangezien het een Spanjaard is
eerst maar eens kijken of hij fatsoenlijk kan startenquote:Op zondag 1 mei 2016 14:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Iedereen rond Verstappen moet voor nummer 44 gaan, dan kan Maxie er zonder problemen omheen rijden
quote:Op zondag 1 mei 2016 14:02 schreef F1gamer het volgende:
[..]
wat dacht je van RedBull/Torro Rosso qua beeldspraak
26 seconde.quote:
ja da snap ikquote:Op zondag 1 mei 2016 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het geeft hem mogelijkheden die anderen niet hebben.
Maar flink goed gemaakt in de eerste bochten.quote:
Toch is dat onderhand wel een zwak punt van Max. Moet hij toch aan gaan werken.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar flink goed gemaakt in de eerste bochten.
True...quote:Op zondag 1 mei 2016 14:06 schreef DeeBee het volgende:
Komt Max zo te lezen goed weg na weer een drama start.
Je weet maar nooit bij Russen, voor hetzelfde geld zijn ze dronken.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:07 schreef franklop het volgende:
baas Vettel hoor, even opruimen en zelf sturen bij de scooter
Heb je ook wat te vertellen thuis, bij Vettel achteropquote:Op zondag 1 mei 2016 14:07 schreef franklop het volgende:
baas Vettel hoor, even opruimen en zelf sturen bij de scooter
jaquote:
Hij had wel een superstart. Daarna dikke pech.quote:
Nee ze hebben kleding verwisseld.quote:
viel me ook op inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2016 14:10 schreef VacaLoca het volgende:
Verstappen wheelbangt daar ook iemand helemaal naar rechts bij de start zeg
Inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2016 14:10 schreef VacaLoca het volgende:
Volgens mij was dat sainz.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:10 schreef VacaLoca het volgende:
Max was datquote:Op zondag 1 mei 2016 14:11 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Volgens mij was dat sainz.
Lol vettel op de radio.
Nee.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:12 schreef Razor21 het volgende:
Verstappen niet toevallig binnen geweest? Was even roken buiten tijden de SC
Dat kan heel veel schelen, daar moet hij echt in gaan verbeteren.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:12 schreef Merode32 het volgende:
Die zure augurken, wtf kan het schelen dat max een slechte starter is? Het gaat om de plek na de finisch
http://www.formula1.com/content/fom-website/en/f1-live.htmlquote:Op zondag 1 mei 2016 14:12 schreef VacaLoca het volgende:
Waar kan je de sectortijden per deelsector zien? Dus tig van die blokjes? zag het pas voorbij komen hier maar kan het zo niet vinden op formula1.com of de app met f1 access abo
Dan hoeven we de kwalificatie ook niet meer te kijken.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:12 schreef Merode32 het volgende:
Wat een zure augurken, wtf kan het schelen dat max een slechte starter is? Het gaat om de plek na de finisch
Terechte opmerking toch? Knap dat hij nu op plek 6 rijdt, maar met een beetje pech rij je zo op plek 13-14.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:12 schreef Merode32 het volgende:
Die zure augurken, wtf kan het schelen dat max een slechte starter is? Het gaat om de plek na de finisch
Nee, dat zou wel een hele rare strategie zijnquote:Op zondag 1 mei 2016 14:13 schreef m0ridin het volgende:
Kan het zijn dat Max het 'gewoon wat rustiger aan doet' bij de start om juist niet daar al eruit te vliegen? De race is nog lang zat daarna, en inhalen kan hij altijd nog wel.
Onzin hij zet elke keer een goede race neer, hij is nu alweer een paar plekjen opgeschoven, start heeft dus gern enkele invloed.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat kan heel veel schelen, daar moet hij echt in gaan verbeteren.
quote:Op zondag 1 mei 2016 14:14 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Onzin hij zet elke keer een goede race neer, hij is nu alweer een paar plekjen opgeschoven, start heeft dus gern enkele invloed.
quote:Op zondag 1 mei 2016 14:14 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Onzin hij zet elke keer een goede race neer, hij is nu alweer een paar plekjen opgeschoven, start heeft dus gern enkele invloed.
quote:
Als je zo terugvalt en iedereen komt aan alle kanten voorbij heb je juist meer kans op een crash, daarnaast denkt geen enkele coureur zo.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:13 schreef m0ridin het volgende:
Kan het zijn dat Max het 'gewoon wat rustiger aan doet' bij de start om juist niet daar al eruit te vliegen? De race is nog lang zat daarna, en inhalen kan hij altijd nog wel.
mensen die dat gebeuren heten geen max.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:14 schreef lord_bono het volgende:maar met een beetje pech rij je zo op plek 13-14.
Daar zit ik ja maar dan zie je alleen S1, S2 en S3 maar iemand had ook screenshot waarbij bv S1 opgedeeld was in iets van 5 a 10 blokjes geel/groen/paars gekleurdquote:Op zondag 1 mei 2016 14:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/content/fom-website/en/f1-live.html
dit?
Gat is groter dan een secondequote:Op zondag 1 mei 2016 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, met DRS maar eens Massa voorbij straks?
Jepquote:Op zondag 1 mei 2016 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijkt me ook genoeg voor een zwarte vlag.
waar hebben we dat eerder gezienquote:Op zondag 1 mei 2016 14:20 schreef Ferdii het volgende:
Kvyat snapt hoe je als red bull de race kan winnen, alle concurrenten eruit botsen en dan je teamgenoot laten winnen
Alleen was Kvyat ervoor bij en had recht op die lijn. Dus sowieso was hij niet fout. Dat Vettel uit moest wijken doet niet ter zake want Kvyat zat er toen al voor.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:20 schreef VacaLoca het volgende:
Kvyat is zo'n prutser he
En niemand was het eens met Vettel vorige race, maar ik wel een beetje. Want Kvyat had visueel gezien in midden van de bocht nog wel genoeg ruimte, maar met die snelheid was er bij exit bocht nooit ruimte voor twee auto's er naast nog, Vettel moest inderdaad wel uitwijken anders was er paar meter later een botsing.
Als je langzamer bent dan Mol wordt het triest.quote:
Zowat iedereen heeft dat, dat is niets iets om trots op te zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |