quote:Op zondag 1 mei 2016 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft iemand eeb SD /liw qual ace link?
Nope. Niks aan het handje.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:51 schreef Smacked_Actor het volgende:
Donkere wolken en aardig wat wind zo te zien.. Regen?
Het was de jan kooiemans van de jaren '90quote:Op zondag 1 mei 2016 13:12 schreef tralalala het volgende:
Ik vind die Chris Zegers wel een eindbaas.
Who the hell is Jan Kooijemans?quote:Op zondag 1 mei 2016 13:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het was de jan kooiemans van de jaren '90
Ze zeggen dat de Fransen zo chauvinistisch zijn, maar wij kunnen er zeker ook wat van. Beetje vermengd met het Calimero-effect door het zijn van een klein landje.quote:
Nou, beach zal gelukkig zijn.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
Sky day pass gekocht. Fuck BT internet.
Yup.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:33 schreef Beach het volgende:
[..]
dat is al 100 keer herhaald
laat Ziggo dat nu pas zien?
Ik heb een goede die niet stottert, hoezo?quote:Op zondag 1 mei 2016 13:40 schreef _DeMoN_ het volgende:
Iemand een goeie stream dit niet stottert?
Deze buffert steeds(uit het handige linkjestopic)
e660d382f434c6002bca88b00d4caab505a72949
Jouw computer/internet kan het gewoon niet aanquote:Op zondag 1 mei 2016 13:40 schreef _DeMoN_ het volgende:
heb er geen gevonden die mijn crappy internet aankan...quote:Op zondag 1 mei 2016 13:40 schreef _DeMoN_ het volgende:
100mbit glas, zal ff kabeltje pakken anders.. misschien is het mn wifiquote:Op zondag 1 mei 2016 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw computer/internet kan het gewoon niet aan
Deze is echt enorm zwaar heb ik gemerkt, mijn laptop had er moeite mee.
Ik heb ook een hapering af en toe, zo slecht is mijn pc/internet toch nietquote:Op zondag 1 mei 2016 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw computer/internet kan het gewoon niet aan
Deze is echt enorm zwaar heb ik gemerkt, mijn laptop had er moeite mee.
Je moet hem niet op live zetten, maar bijvoorbeeld 10 sec de tijd geven, waardoor die kan bufferen.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:42 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
100mbit glas, zal ff kabeltje pakken anders.. misschien is het mn wifi
Heb het goed werkende inmiddelsquote:Op zondag 1 mei 2016 13:42 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Je moet hem niet op live zetten, maar bijvoorbeeld 10 sec de tijd geven, waardoor die kan bufferen.
ik wist niet dat Bernie Nederlands spreektquote:Op zondag 1 mei 2016 13:46 schreef Abdus18 het volgende:
haha die Bernie XD
"Bedankt aan Kimi en Vettel en Hamilton, dat ze mn idee van een reversed grid uitproberen vandaag"
Geweldig
Vloeiend.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:46 schreef Beach het volgende:
[..]
ik wist niet dat Bernie Nederlands spreekt
85 jaarquote:
Moet die geen militaire parade afnemen vandaag op 1 mei?quote:
Van Max geleerdquote:Op zondag 1 mei 2016 13:46 schreef Beach het volgende:
[..]
ik wist niet dat Bernie Nederlands spreekt
Die komt pas als het hem uitkomt en iedereen moet daar maar rekening mee houdenquote:
9 mei.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet die geen militaire parade afnemen vandaag op 1 mei?
Of doen ze dat niet meer in mother Russia?
Sainz zeker weer bezig geweest vannacht in de garage!quote:Op zondag 1 mei 2016 13:42 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hier gaan we al, race nog niet begonnen en Max al problemen met z'n auto
Ik hoop dat hij weer bij het podium is. Niemand die wat durft te zeggen.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die komt pas als het hem uitkomt en iedereen moet daar maar rekening mee houden
Die hij mogelijk gaat gebruiken om 2 stops te doen, aldus Sky.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Sky heeft ons Max-ke als één van de weinigen nog een geheel nieuw setje Supersofts.
quote:
Lekker paar setjes haakse bochten over de parkeerterreinen rond de stadions, laat gaan.quote:
Zo'n Putin-wil-een-f1-track-hebben-track.quote:
maar is dat geheim of een truc?? Kan toch iedereen weten?quote:Op zondag 1 mei 2016 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Sky heeft ons Max-ke als één van de weinigen nog een geheel nieuw setje Supersofts.
het klinkt nu al kut op Ziggo Sportquote:Op zondag 1 mei 2016 13:56 schreef Fopje het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de verbinding met olav en co een aantal keer weg zal vallen
Het geeft hem mogelijkheden die anderen niet hebben.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar is dat geheim of een truc?? Kan toch iedereen weten?
Inmiddels weer normaal.quote:
een grote poetinshowquote:Op zondag 1 mei 2016 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo'n Putin-wil-een-f1-track-hebben-track.
laat hem maar lekker voorsprong pakken in kampioenschap. Zie hamilton nog wel terugkomen, maar dan gaat het langer spannend blijven om titel.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:58 schreef zoem het volgende:
Hopelijk valt Rosberg uit of krijgt pech onderweg, anders voorzie ik net zo'n saaie race om P1 als de vorige keer.
Sainz, hamilton en vettel rond verstappen, zal leuk worden. Hoop dat het goed eindigd voor Max, maar sainz zal wel weer een rode lap voor de ogen hebben.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:58 schreef Peterselieman het volgende:
bij bocht 2 zal het straks wel flink gaan knetteren
quote:Op zondag 1 mei 2016 14:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
maar sainz zal wel weer een rode lap voor de ogen hebben.
Mooie beeldspraak, aangezien het een Spanjaard isquote:Op zondag 1 mei 2016 14:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Sainz, hamilton en vettel rond verstappen, zal leuk worden. Hoop dat het goed eindigd voor Max, maar sainz zal wel weer een rode lap voor de ogen hebben.
Iedereen rond Verstappen moet voor nummer 44 gaan, dan kan Maxie er zonder problemen omheen rijdenquote:Op zondag 1 mei 2016 14:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Sainz, hamilton en vettel rond verstappen, zal leuk worden. Hoop dat het goed eindigd voor Max, maar sainz zal wel weer een rode lap voor de ogen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |