Moest glimlachenquote:Op zondag 1 mei 2016 00:10 schreef xcachet het volgende:
Doen ze zoveel priegelwerkjes op de socialewerkplaats dan?
EN IK DAN!????!!?!!!quote:Op zondag 1 mei 2016 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
vanilleklooooooooooooooooooooooooont...
Ettokoningquote:Op zondag 1 mei 2016 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
vanilleklooooooooooooooooooooooooont...
Als je dan midden in de nacht naar de mac gaat, pak dan iig de fietsquote:Op zondag 1 mei 2016 00:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, klopt zeer zeker. Maar ik heb ( nog ) Geen ritjes naar de mac gehad of wat voor fastfood tent dan ook sinds ik heb gezegd dat ik ging afvallen.
Ik bungeejump nog liever met een touw om m`n zak heen.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:10 schreef Vanillekwark het volgende:
En ook autisten kunnen bij de McDonalds werken.
Zie je mij al naar Amersfoort fietsen?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je dan midden in de nacht naar de mac gaat, pak dan iig de fiets
2,5 jaar "lang"quote:Op zondag 1 mei 2016 00:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oooooh, ik dacht dat je doelde op dat rondje rijden
Ik heb niet alleen Nystagmus, en het maakt voor mij in iedergeval dag taken al vrij lastig soms.. En werk, ik heb ook gewerkt.. 2,5 jaar lang, maar ik kreeg steeds minder te doen, omdat ik priegelwerkjes niet kon, dingen bij slecht licht niet goed kon zien etc.
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat hij en matip echt irritante kneusjes zijn
dus je kunt het wel maar wil het nietquote:Op zondag 1 mei 2016 00:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik bungeejump nog liever met een touw om m`n zak heen.
Ik ben een keer afgewezen bij MC donalds.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:10 schreef Vanillekwark het volgende:
En ook autisten kunnen bij de McDonalds werken.
Liever teren op de werkende Nederlander he.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Alles voor de lijn toch?quote:
Deed je dat maar.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dus je wil niet werken.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
overgekwalificeerdquote:Op zondag 1 mei 2016 00:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben een keer afgewezen bij MC donalds.
Nouja, 2,5 jaar dan.quote:
Hey snoesquote:
wowquote:Op zondag 1 mei 2016 00:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben een keer afgewezen bij MC donalds.
De manager vreesde voor zijn baan.quote:
In een rechte lijn naar de dood ja, als ik naar Amersfoort fiets met de conditie die ik nu hebquote:
Tuurlijk, tuurlijk. Alleen maar teren op de werkende Nederlander.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Liever teren op de werkende Nederlander he.
respectquote:Op zondag 1 mei 2016 00:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tuurlijk, tuurlijk. Alleen maar teren op de werkende Nederlander.
Als je geen kipnuggets in het vet kunt tillen, kan je ook niet rijden.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tuurlijk, tuurlijk. Alleen maar teren op de werkende Nederlander.
Lolquote:Op zondag 1 mei 2016 00:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nouja, 2,5 jaar dan.
Voor mijn doen best lang, want ik had hiervoor alleen nog maar baantjes gehad voor een aantal maanden.
Slaap lekker bradster!quote:Op zondag 1 mei 2016 00:14 schreef MrBradge het volgende:
Maar dit word weer het Braddie Bash festijn van Mei 2016. Dus ik ga er van tussen.
Groetjes. Oh en Chloro, TR mij maar even.
Je bent een kankerhoer.
Doei.
Dus ja, niet elke autist kan daar werken.quote:
Wow speciale vermelding allesquote:Op zondag 1 mei 2016 00:14 schreef MrBradge het volgende:
Maar dit word weer het Braddie Bash festijn van Mei 2016. Dus ik ga er van tussen.
Groetjes. Oh en Chloro, TR mij maar even.
Je bent een kankerhoer.
Doei.
Kun jij geen speciaal tagje hosselen voor Chloro?quote:
Mss als de verkiezingen er weer zijn in december en massaal op Chloro stemmen op verzuurde user, dan maakt ze wel kans op KLB-Zuurvat 2016quote:Op zondag 1 mei 2016 00:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun jij geen speciaal tagje hosselen voor Chloro?
Sorry snoes, dit is alleen voor de echten.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zelfs ik krijg die nu niet.
Ik voel mij achtergesteld. Wasdezen
Ik zal het proberen te onthouden!quote:Op zondag 1 mei 2016 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mss als de verkiezingen er weer zijn in december en massaal op Chloro stemmen op verzuurde user, dan maakt ze wel kans op KLB-Zuurvat 2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |