mag het ook in gran turismoquote:Op zondag 1 mei 2016 00:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja leuk.
Morgenmiddag 14:40 Nurbergring, wedstrijdje
helemaal niet jullie zeggen altijd een heleboel maar het is nooit zo en uiteindelijk zit ik weer gewoon een peer te etenquote:
Blijf daar lekker veilig ver vandaan.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja leuk.
liever een gran turismo die online is zodat ik mijn huis niet hoef te verlatenquote:Op zondag 1 mei 2016 00:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zolang het Gran Turismo 4 is, helemaal prima. Gaan we gewoon voor onze PS2s zitten
Nouquote:Op zondag 1 mei 2016 00:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Blijf daar lekker veilig ver vandaan.
Doen we 5, 6 wasquote:Op zondag 1 mei 2016 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
liever een gran turismo die online is zodat ik mijn huis niet hoef te verlaten
Snap het wel, zo`n lolbroek zit errug lekker of nie?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kunt zeker geen nieuwere betalen, met je wajong.
Oke ik doe mn lolbroek uit.
Lolquote:Op zondag 1 mei 2016 00:02 schreef MrBradge het volgende:
Dat ik een uitkering heb is ook onzin van de bovenste plank?
Oke, vertel mij meer over mijn NVLS en m`n Nystagmus en m`n medische dossier van ik weet niet hoeveel pagina's en waarom jij het goed hebt, en de doktoren, ziekenhuizen, en het UWV het fout hebben?
Ze geven écht niet zomaar een WaJong. Maar als jij het denkt beter te weten, en vind dat het onzin is, mag jij dat vinden.
geen classic nostalgic gimmas spelen met mattiesquote:Op zondag 1 mei 2016 00:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kunt zeker geen nieuwere betalen, met je wajong.
Oke ik doe mn lolbroek uit.
fucking heerlijkquote:Op zondag 1 mei 2016 00:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Snap het wel, zo`n lolbroek zit errug lekker of nie?
Dat wel maar een suf kantoorbaantje kan er niet af.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja leuk.
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:05 schreef FreshHead het volgende:
[..]
geen classic nostalgic gimmas spelen met matties
Sorry ik spreek geen Deadprez.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:05 schreef FreshHead het volgende:
[..]
geen classic nostalgic gimmas spelen met matties
Ken ze beide niet zo maar ik hoorde ooit dat TARDIS een zionistische jodenhater was dus ik mag hem al gelijk niet zo tbh.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat hij en matip echt irritante kneusjes zijn
Zal je eens een peer geven.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
helemaal niet jullie zeggen altijd een heleboel maar het is nooit zo en uiteindelijk zit ik weer gewoon een peer te eten
Jijquote:
Ben je hier in serieus?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat wel maar een suf kantoorbaantje kan er niet af.
Wil je nog meer voorbeelden?
Nystagmus en ik werk gewoon.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben je hier in serieus?
Jij denkt dat ik "even" naar de Nurbergring ga rijdenKneiteritus
Wat de fuck is NVLS als zelfs google me geen antwoord kan geven?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben je hier in serieus?
Je rijdt toch ook midden in de nacht naar de macquote:Op zondag 1 mei 2016 00:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben je hier in serieus?
Haha braddie is scheelquote:Nystagmus[1][2] is een verschijnsel of symptoom waarbij de ogen op een specifieke manier heen en weer bewegen, met een trage fase naar de ene kant en een snelle fase naar de andere kant. Men spreekt van nystagmus naar links of rechts naargelang de richting van de snelle fase. Een nystagmus kan horizontaal, verticaal, of rotatoir optreden.
Oooooh, ik dacht dat je doelde op dat rondje rijdenquote:
Reed, Chloro.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je rijdt toch ook midden in de nacht naar de mac
Non Verbale Leer Stoornis > autisme dus in feite.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat de fuck is NVLS als zelfs google me geen antwoord kan geven?
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Non Verbale Leer Stoornis > autisme dus in feite.
Soms val je wel eens terug in oude gewoontes, laten we eerlijk zijn, je staat er wel bekend om.quote:
Niet scheel.quote:
Hou toch op man. Ik lees je hele posts niet eens meer. Je kunt alles, behalve werken.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oooooh, ik dacht dat je doelde op dat rondje rijden
Ik heb niet alleen Nystagmus, en het maakt voor mij in iedergeval dag taken al vrij lastig soms.. En werk, ik heb ook gewerkt.. 2,5 jaar lang, maar ik kreeg steeds minder te doen, omdat ik priegelwerkjes niet kon, dingen bij slecht licht niet goed kon zien etc.
Haha braddie is een schele autistquote:Op zondag 1 mei 2016 00:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Non Verbale Leer Stoornis > autisme dus in feite.
Ja, klopt zeer zeker. Maar ik heb ( nog ) Geen ritjes naar de mac gehad of wat voor fastfood tent dan ook sinds ik heb gezegd dat ik ging afvallen.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms val je wel eens terug in oude gewoontes, laten we eerlijk zijn, je staat er wel bekend om.
Prima joh.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou toch op man. Ik lees je hele posts niet eens meer. Je kunt alles, behalve werken.
peace out my nigger from another wiggerquote:Op zondag 1 mei 2016 00:10 schreef FreshHead het volgende:
Aye eerlijk mensen op fok zijn fatoe maar ik gaan film kijken welterusten cutiepies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |