Nog steeds niet gezien.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:56 schreef Remqo het volgende:
GoT ben ik de eerste seizoenen wat moeizaam doorgekomen, vanaf S4 kon ik het beter behappen
praat je zo over je zusje?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:58 schreef Der_Mann het volgende:
oh ja meisjes zonder smaak bedoelde ik
Die mensen hebben het daar over omdat jij ze dat allemaal verteld hebt. Je hebt het zelf allemaal op internet gegooid. Dat jij een uitkering hebt is ook onzin van de bovenste plank en van je autoproblemen weten zelfs de users die jou nog nooit hebben zien posten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja klopt, deels wel.
Maar ik heb het topic al laten sluiten en een nieuwe laten openen.
En het ging 4 pagina's goed, toen begon er een user weer over m`n uitkering, en daar is toen 2 pagina's over door gegaan..
Toen begon ik over die Distributieriemwissel, en daar kwam toen weer een discussie uit voor waarin ze mijn vader allemaal maar van alles verweten.. En toen kwamen ze uit op mijn uitkering en geld problemen en wat ik allemaal wel en niet mocht en kon etc..
oh okquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is niet voor lieve onschuldige meisjes zoals jij
Point takenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zit een verschil tussen niet hebben gezien en het kut vinden
Ik heb karamel koekjes.quote:
Eet maar. Blijf je lekker strak in je vel zitten.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook, heb echt superzin in pizza...
haha braddie kan niet rijden en heeft wajong.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:02 schreef MrBradge het volgende:
Dat ik een uitkering heb is ook onzin van de bovenste plank?
Oke, vertel mij meer over mijn NVLS en m`n Nystagmus en m`n medische dossier van ik weet niet hoeveel pagina's en waarom jij het goed hebt, en de doktoren, ziekenhuizen, en het UWV het fout hebben?
Ze geven écht niet zomaar een WaJong. Maar als jij het denkt beter te weten, en vind dat het onzin is, mag jij dat vinden.
Ja leuk.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha braddie kan niet rijden en heeft wajong.
Neh. Doe maar zonder gekke dingenquote:
ben jij lekker strak?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eet maar. Blijf je lekker strak in je vel zitten.
Zou pizza voor je bakkenquote:Op zondag 1 mei 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook, heb echt superzin in pizza...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |