Kom je nog op het Autoweek forum?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zo heet ik op het Autoweek forum(En zo werd ik door m`n leraar op school genoemd
)
ben geen goeie acteurquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon voor vijf minuten doen alsof je respect voor me hebt
Bleek je moeder maar 6 jaar te laat te zijn geweest toen ze zwanger was van jou BAM!!!!quote:
Ja, post er wel een stuk minder (Want ook hier maakt het niet meer uit wat ik post over de auto, ze weten het allemaal te vertalen naar m`n uitkering en geld en dergelijk, zeker Sarcast vind het leuk om dat soort opmerkingen te plaatsen)quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom je nog op het Autoweek forum?
pardonquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bleek je moeder maar 6 jaar te laat te zijn geweest toen ze zwanger was van jou BAM!!!!
Ben je blind of zo???quote:
Nou enquote:
Je mag 'mexicano's eten' maar -1- keer tellen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb gelukkig wel honderden andere talenten
seizoen 1 nog maar?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga morgen beginnen met Game of Thrones
Achja, het moet wel een beetje gezellig blijven!quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, post er wel een stuk minder (Want ook hier maakt het niet meer uit wat ik post over de auto, ze weten het allemaal te vertalen naar m`n uitkering en geld en dergelijk, zeker Sarcast vind het leuk om dat soort opmerkingen te plaatsen)
Ik zet theequote:
Bak ook een cakequote:
Heb me ook voorgenomen om niet meer zo slap mee te blijven ouwehoeren met die gasten daar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, het moet wel een beetje gezellig blijven!
Ja. ;s heb wel paar keer eerder geprobeerd maar elke keer halverwege aflevering 1 uitgezetquote:
Heb er alleen geen meer in huisquote:
Vind je banaan lekker?quote:
zelfs als je op je eigen woonde zou jij niet de leukste thuis zijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je mag 'mexicano's eten' maar -1- keer tellen.
Ik kan je verklappen dat het alleen maar beter gaat na episode 1, alles komt goed voor iedereenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. ;s heb wel paar keer eerder geprobeerd maar elke keer halverwege aflevering 1 uitgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |