In een rechte lijn naar de dood ja, als ik naar Amersfoort fiets met de conditie die ik nu hebquote:
Tuurlijk, tuurlijk. Alleen maar teren op de werkende Nederlander.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Liever teren op de werkende Nederlander he.
respectquote:Op zondag 1 mei 2016 00:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tuurlijk, tuurlijk. Alleen maar teren op de werkende Nederlander.
Als je geen kipnuggets in het vet kunt tillen, kan je ook niet rijden.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tuurlijk, tuurlijk. Alleen maar teren op de werkende Nederlander.
Lolquote:Op zondag 1 mei 2016 00:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nouja, 2,5 jaar dan.
Voor mijn doen best lang, want ik had hiervoor alleen nog maar baantjes gehad voor een aantal maanden.
Slaap lekker bradster!quote:Op zondag 1 mei 2016 00:14 schreef MrBradge het volgende:
Maar dit word weer het Braddie Bash festijn van Mei 2016. Dus ik ga er van tussen.
Groetjes. Oh en Chloro, TR mij maar even.
Je bent een kankerhoer.
Doei.
Dus ja, niet elke autist kan daar werken.quote:
Wow speciale vermelding allesquote:Op zondag 1 mei 2016 00:14 schreef MrBradge het volgende:
Maar dit word weer het Braddie Bash festijn van Mei 2016. Dus ik ga er van tussen.
Groetjes. Oh en Chloro, TR mij maar even.
Je bent een kankerhoer.
Doei.
Kun jij geen speciaal tagje hosselen voor Chloro?quote:
Mss als de verkiezingen er weer zijn in december en massaal op Chloro stemmen op verzuurde user, dan maakt ze wel kans op KLB-Zuurvat 2016quote:Op zondag 1 mei 2016 00:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun jij geen speciaal tagje hosselen voor Chloro?
Sorry snoes, dit is alleen voor de echten.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zelfs ik krijg die nu niet.
Ik voel mij achtergesteld. Wasdezen
Ik zal het proberen te onthouden!quote:Op zondag 1 mei 2016 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mss als de verkiezingen er weer zijn in december en massaal op Chloro stemmen op verzuurde user, dan maakt ze wel kans op KLB-Zuurvat 2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |