Meh. Ik twijfel hier wel over als er kinderen bij betrokken zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:47 schreef jogy het volgende:
[..]
En verder wat polygamisten betreft, laat ze lekker. Lijkt me wel stoer om een getrouwde groep van 10 mensen te zien. Misschien wil SBS6 er wel een mooie docusoap van maken.
Wat je zegt is lief en aardig, maar offtopic. Maak een nieuw topic aan, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad LGBT en P, en A zal ook wel langzaamaan volgen. Als het maar afwijkt van het gangbare. Moet allemaal kunnen in deze tijden van vrijheid for all en het opkomen voor al die minderheden. Laat ze zich concentreren op iets anders, daklozen in the USA bijvoorbeeld een hele grote groep maar niemand die daar om maalt. Ook in NL, 1 op de 4 kinderen leeft in armoede in een stad als Rotterdam en 1 op de 7 in Grun hoorde ik jl op de radio, maar who gives a flying shit? LGBT, P en A hebben het harder nodig.
Dus volgens je eigen logica moeten we genetische seksuele aantrekkingskracht ook maar legaliseren? In het volgende voorbeeld zijn het beide volwassen mensen die met hun volle verstand een relatie aangaanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:47 schreef jogy het volgende:
[..]
" Zolang het tussen twee of meer mensen gebeurd die bij hun volle verstand zijn en een enigszins volwassen leeftijd hebben bereikt dan moeten ze kunnen doen en laten wat ze willen."
18+ is enigszins volwassen.
Dat is dan ook niet verbodenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dus volgens je eigen logica moeten we genetische seksuele aantrekkingskracht ook maar legaliseren? In het volgende voorbeeld zijn het beide volwassen mensen die met hun volle verstand een relatie aangaan
Het valt of staat bij de acceptatie van de rest van de maatschappij of het wel of niet 'werkbaar' is. Kinderen krijgen het nu ook lastiger als ze buiten de norm vallen qua ouders. Mensen zijn klootzakken. Maar alleen al gekeken naar efficiëntie zou een ouderschapsgroep of hoe je het ook wil gaan noemen voordelen met zich mee brengen. Altijd een ouder in de buurt om op te passen bijvoorbeeld. 10 is misschien een beetje overtrokken maar wat is er nou eigenlijk gewoon puur rationeel mis met een grotere groep geliefden?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh. Ik twijfel hier wel over als er kinderen bij betrokken zijn.
Op het eerste gezicht niets, en ik kan het ook niet onderbouwen hoor. Maar ik kan me voorstellen dat opgevoed worden door pakweg 4/5 mensen anders is dan door 2. En dat zoiets invloed kan hebben op je vermogen te binden met mensen, bijvoorbeeld (let wel, dit is mijn gevoel he, dus wie weet ligt het in werkelijkheid juist anders).quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Het valt of staat bij de acceptatie van de rest van de maatschappij of het wel of niet 'werkbaar' is. Kinderen krijgen het nu ook lastiger als ze buiten de norm vallen qua ouders. Mensen zijn klootzakken. Maar alleen al gekeken naar efficiëntie zou een ouderschapsgroep of hoe je het ook wil gaan noemen voordelen met zich mee brengen. Altijd een ouder in de buurt om op te passen bijvoorbeeld. 10 is misschien een beetje overtrokken maar wat is er nou eigenlijk gewoon puur rationeel mis met een grotere groep geliefden?
De transseksuelen zijn niet het eindstation . 'Ze' willen op lange termijn elke vorm van perversiteit legaliseren . In de laatste jaren zie je meerdere berichten in de msm waar ze necrofilie , beastiality, incest en pedofilie willen normaliserenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Probeer je nou met deze rebus aan te geven dat je bang bent voor een glijdende schaal of vergelijk je pedo's met homo's?
De polygamist even daargelaten.
Het mag van mij ook, maar ik mág het dan ook best vreemd vinden. Toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:13 schreef Chewie het volgende:
Wat mij betreft mag een volwassen man/vrouw ook met een paard/paardin trouwen zolang ze beiden in staat zijn om kenbaar te maken deze keuze uit vrije wil te maken.
Ik denk dat opgevoed worden door meer dan 2 mensen (de natuurlijke ouders) een redelijk westers en moderne manier is. Daarvoor was het hier ook nog heel gebruikelijk dat meerdere generaties in 1 huis leefden en dat je in de praktijk ook al opgevoed werd door je grootouders bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht niets, en ik kan het ook niet onderbouwen hoor. Maar ik kan me voorstellen dat opgevoed worden door pakweg 4/5 mensen anders is dan door 2. En dat zoiets invloed kan hebben op je vermogen te binden met mensen, bijvoorbeeld (let wel, dit is mijn gevoel he, dus wie weet ligt het in werkelijkheid juist anders).
Ja ik zou het ook best vreemd vinden maar gelukkig is dat geen maatstaf.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het mag van mij ook, maar ik mág het dan ook best vreemd vinden. Toch?.
En op welke manier maakt een paard duidelijk dat die zon relatie wel ziet zitten?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:13 schreef Chewie het volgende:
Wat mij betreft mag een volwassen man/vrouw ook met een paard/paardin trouwen zolang ze beiden in staat zijn om kenbaar te maken deze keuze uit vrije wil te maken.
Iedereen heeft dan ook gewoon zijn eigen (soms wat arbitraire) grensquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht niets, en ik kan het ook niet onderbouwen hoor. Maar ik kan me voorstellen dat opgevoed worden door pakweg 4/5 mensen anders is dan door 2. En dat zoiets invloed kan hebben op je vermogen te binden met mensen, bijvoorbeeld (let wel, dit is mijn gevoel he, dus wie weet ligt het in werkelijkheid juist anders).
Misschien dat CopyCat er bijvoorbeeld wat meer over kan zeggen of zoiets ooit getest is ofzo.
Dit soort dingen zijn aan discussie onderhevig. Lijkt mee heel gezond. Wat vroeger normaal was, is nu raar. Wat nu raar is, was vroeger misschien normaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:14 schreef Ali_boo het volgende:
De transseksuelen zijn niet het eindstation . 'Ze' willen op lange termijn elke vorm van perversiteit legaliseren . In de laatste jaren zie je meerdere berichten in de msm waar ze necrofilie , beastiality, incest en pedofilie willen normaliseren
Dat is een interessante claim. Heb je daar bewijs van? Of voel je dat aan je water?quote:En nee , het is niet een spontane reactie vanuit de maatschappij maar word gestuurd door ultra linkse groeperingen . Met een heel ander doel dan naar buiten toe word gecommuniceerd
Ja, eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het mag van mij ook, maar ik mág het dan ook best vreemd vinden. Toch?.
dus transseksuelen zijn pervers? Mag ik dat een hele ongepaste en zeer perverse opmerking vinden?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De transseksuelen zijn niet het eindstation . 'Ze' willen op lange termijn elke vorm van perversiteit legaliseren . In de laatste jaren zie je meerdere berichten in de msm waar ze necrofilie , beastiality, incest en pedofilie willen normaliseren
Niet maar je mist de strekking een beetje van mijn opmerking.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En op welke manier maakt een paard duidelijk dat die zon relatie wel ziet zitten?
Goed punt, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik denk dat opgevoed worden door meer dan 2 mensen (de natuurlijke ouders) een redelijk westers en moderne manier is. Daarvoor was het hier ook nog heel gebruikelijk dat meerdere generaties in 1 huis leefden en dat je in de praktijk ook al opgevoed werd door je grootouders bijvoorbeeld.
Er stond laatst ergens een proefballonnetje in de krant, voor de goedkuiserechtsreligieus natuurlijk de nagel aan de doodskist. Discussie!?! Praten!?! Dat is het begin van het eindequote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:19 schreef jogy het volgende:
Bestialiteit is onlangs nog illegaal geworden in Nederland. Nogal tegenstrijdig dan. Necrofilie legaliseren? Bron? Anything? Is er ergens een land/staat/provincie/dorp die het onlangs heeft gelegaliseerd? Ergens?
True. Ik ben wat dat betreft misschien 'iets' te ouderwets, op gebied monogamie. Het liefst was ik op m'n 20e getrouwd, kindje, en tot in den eeuwigheid blablabla.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Iedereen heeft dan ook gewoon zijn eigen (soms wat arbitraire) grens. Genoeg mensen die zich niet monogaam kunnen gedragen en zeggen dat het niet natuurlijk is, kunnen ze lekker hun ongoddelijke gang gaan (
). En er zijn vast ook wel onderzoeken die beweren te bewijzen dat een kind met twee vrouwen als ouders een achterstand/afwijking oploopt door het gemis aan een vaderfiguur. Tja.
Fuuuu, nastyquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:25 schreef SicSicSics het volgende:
Necrofilie is overigens niet strafbaar in Nederland, leert een korte google (op mijn werk...)
Hier is de agenda dus al ver?
En nou?
Je zou eerst moeten breken met de 'official narritive' voor je inhoudelijk kan praten over de echte agendaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is een interessante claim. Heb je daar bewijs van? Of voel je dat aan je water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |