abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162061512
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:47 schreef jogy het volgende:

[..]

En verder wat polygamisten betreft, laat ze lekker. Lijkt me wel stoer om een getrouwde groep van 10 mensen te zien. Misschien wil SBS6 er wel een mooie docusoap van maken.
Meh. Ik twijfel hier wel over als er kinderen bij betrokken zijn.
pi_162061532
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad LGBT en P, en A zal ook wel langzaamaan volgen. Als het maar afwijkt van het gangbare. Moet allemaal kunnen in deze tijden van vrijheid for all en het opkomen voor al die minderheden. Laat ze zich concentreren op iets anders, daklozen in the USA bijvoorbeeld een hele grote groep maar niemand die daar om maalt. Ook in NL, 1 op de 4 kinderen leeft in armoede in een stad als Rotterdam en 1 op de 7 in Grun hoorde ik jl op de radio, maar who gives a flying shit? LGBT, P en A hebben het harder nodig.
Wat je zegt is lief en aardig, maar offtopic. Maak een nieuw topic aan, zou ik zeggen :).
pi_162061634
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:47 schreef jogy het volgende:

[..]

" Zolang het tussen twee of meer mensen gebeurd die bij hun volle verstand zijn en een enigszins volwassen leeftijd hebben bereikt dan moeten ze kunnen doen en laten wat ze willen."

18+ is enigszins volwassen.

Dus volgens je eigen logica moeten we genetische seksuele aantrekkingskracht ook maar legaliseren? In het volgende voorbeeld zijn het beide volwassen mensen die met hun volle verstand een relatie aangaan

Mother says sex with her son is 'incredible' as she reveals they're planning marriage and trying for baby

http://www.mirror.co.uk/n(...)n-incredible-7712560
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_162061758
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dus volgens je eigen logica moeten we genetische seksuele aantrekkingskracht ook maar legaliseren? In het volgende voorbeeld zijn het beide volwassen mensen die met hun volle verstand een relatie aangaan

Dat is dan ook niet verboden
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:10:40 #155
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162061763
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Meh. Ik twijfel hier wel over als er kinderen bij betrokken zijn.
Het valt of staat bij de acceptatie van de rest van de maatschappij of het wel of niet 'werkbaar' is. Kinderen krijgen het nu ook lastiger als ze buiten de norm vallen qua ouders. Mensen zijn klootzakken. Maar alleen al gekeken naar efficiëntie zou een ouderschapsgroep of hoe je het ook wil gaan noemen voordelen met zich mee brengen. Altijd een ouder in de buurt om op te passen bijvoorbeeld. 10 is misschien een beetje overtrokken maar wat is er nou eigenlijk gewoon puur rationeel mis met een grotere groep geliefden?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_162061830
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Het valt of staat bij de acceptatie van de rest van de maatschappij of het wel of niet 'werkbaar' is. Kinderen krijgen het nu ook lastiger als ze buiten de norm vallen qua ouders. Mensen zijn klootzakken. Maar alleen al gekeken naar efficiëntie zou een ouderschapsgroep of hoe je het ook wil gaan noemen voordelen met zich mee brengen. Altijd een ouder in de buurt om op te passen bijvoorbeeld. 10 is misschien een beetje overtrokken maar wat is er nou eigenlijk gewoon puur rationeel mis met een grotere groep geliefden?
Op het eerste gezicht niets, en ik kan het ook niet onderbouwen hoor. Maar ik kan me voorstellen dat opgevoed worden door pakweg 4/5 mensen anders is dan door 2. En dat zoiets invloed kan hebben op je vermogen te binden met mensen, bijvoorbeeld (let wel, dit is mijn gevoel he, dus wie weet ligt het in werkelijkheid juist anders).

Misschien dat CopyCat er bijvoorbeeld wat meer over kan zeggen of zoiets ooit getest is ofzo.
pi_162061843
Wat mij betreft mag een volwassen man/vrouw ook met een paard/paardin trouwen zolang ze beiden in staat zijn om kenbaar te maken deze keuze uit vrije wil te maken.
pi_162061861
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:39 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Probeer je nou met deze rebus aan te geven dat je bang bent voor een glijdende schaal of vergelijk je pedo's met homo's?

De polygamist even daargelaten.
De transseksuelen zijn niet het eindstation . 'Ze' willen op lange termijn elke vorm van perversiteit legaliseren . In de laatste jaren zie je meerdere berichten in de msm waar ze necrofilie , beastiality, incest en pedofilie willen normaliseren

En nee , het is niet een spontane reactie vanuit de maatschappij maar word gestuurd door ultra linkse groeperingen . Met een heel ander doel dan naar buiten toe word gecommuniceerd
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_162061873
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:13 schreef Chewie het volgende:
Wat mij betreft mag een volwassen man/vrouw ook met een paard/paardin trouwen zolang ze beiden in staat zijn om kenbaar te maken deze keuze uit vrije wil te maken.
Het mag van mij ook, maar ik mág het dan ook best vreemd vinden. Toch? ;).
pi_162061896
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Op het eerste gezicht niets, en ik kan het ook niet onderbouwen hoor. Maar ik kan me voorstellen dat opgevoed worden door pakweg 4/5 mensen anders is dan door 2. En dat zoiets invloed kan hebben op je vermogen te binden met mensen, bijvoorbeeld (let wel, dit is mijn gevoel he, dus wie weet ligt het in werkelijkheid juist anders).

Ik denk dat opgevoed worden door meer dan 2 mensen (de natuurlijke ouders) een redelijk westers en moderne manier is. Daarvoor was het hier ook nog heel gebruikelijk dat meerdere generaties in 1 huis leefden en dat je in de praktijk ook al opgevoed werd door je grootouders bijvoorbeeld.
pi_162061917
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja ik zou het ook best vreemd vinden maar gelukkig is dat geen maatstaf.
pi_162061932
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:13 schreef Chewie het volgende:
En op welke manier maakt een paard duidelijk dat die zon relatie wel ziet zitten?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:17:12 #163
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162061937
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Misschien dat CopyCat er bijvoorbeeld wat meer over kan zeggen of zoiets ooit getest is ofzo.
Iedereen heeft dan ook gewoon zijn eigen (soms wat arbitraire) grens :P. Genoeg mensen die zich niet monogaam kunnen gedragen en zeggen dat het niet natuurlijk is, kunnen ze lekker hun ongoddelijke gang gaan ( _O- ). En er zijn vast ook wel onderzoeken die beweren te bewijzen dat een kind met twee vrouwen als ouders een achterstand/afwijking oploopt door het gemis aan een vaderfiguur. Tja.
Vrijheid
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:18:11 #164
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_162061963
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:14 schreef Ali_boo het volgende:
De transseksuelen zijn niet het eindstation . 'Ze' willen op lange termijn elke vorm van perversiteit legaliseren . In de laatste jaren zie je meerdere berichten in de msm waar ze necrofilie , beastiality, incest en pedofilie willen normaliseren
Dit soort dingen zijn aan discussie onderhevig. Lijkt mee heel gezond. Wat vroeger normaal was, is nu raar. Wat nu raar is, was vroeger misschien normaal.

Dat is bij uitstek iets waar je als samenleving, samen, uit zult moeten komen. Iets waar over gediscussieerd moet worden dus. Dat jij bovenstaande rijtje als een agenda ziet of in ieder geval gelijk wil trekken met transgender gevoelens en homofilie zegt waarschijnlijk meer over jou, dan over de ultra linkse groeperingen die gelijke mensen gelijke rechten willen geven.
quote:
En nee , het is niet een spontane reactie vanuit de maatschappij maar word gestuurd door ultra linkse groeperingen . Met een heel ander doel dan naar buiten toe word gecommuniceerd
Dat is een interessante claim. Heb je daar bewijs van? Of voel je dat aan je water? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:18:21 #165
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162061968
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, eens.
Vrijheid
pi_162061970
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

dus transseksuelen zijn pervers? Mag ik dat een hele ongepaste en zeer perverse opmerking vinden?

En waar komt die angst opeens vandaan dat ze andere "perversiteiten" zoals beestenseks zouden legaliseren, het is namelijk nog niet eens zo heel lang geleden verboden (en dat geld ook voor pedoseksualiteit)?
pi_162061991
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:17 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

En op welke manier maakt een paard duidelijk dat die zon relatie wel ziet zitten?
Niet maar je mist de strekking een beetje van mijn opmerking.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:19:49 #168
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162062008
Bestialiteit is onlangs nog illegaal geworden in Nederland. Nogal tegenstrijdig dan. Necrofilie legaliseren? Bron? Anything? Is er ergens een land/staat/provincie/dorp die het onlangs heeft gelegaliseerd? Ergens?
Vrijheid
pi_162062051
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik denk dat opgevoed worden door meer dan 2 mensen (de natuurlijke ouders) een redelijk westers en moderne manier is. Daarvoor was het hier ook nog heel gebruikelijk dat meerdere generaties in 1 huis leefden en dat je in de praktijk ook al opgevoed werd door je grootouders bijvoorbeeld.
Goed punt, je hebt gelijk :).
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:21:44 #170
116015 SicSicSics
pi_162062060
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:19 schreef jogy het volgende:
Bestialiteit is onlangs nog illegaal geworden in Nederland. Nogal tegenstrijdig dan. Necrofilie legaliseren? Bron? Anything? Is er ergens een land/staat/provincie/dorp die het onlangs heeft gelegaliseerd? Ergens?
Er stond laatst ergens een proefballonnetje in de krant, voor de goedkuiserechtsreligieus natuurlijk de nagel aan de doodskist. Discussie!?! Praten!?! Dat is het begin van het einde ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_162062102
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Iedereen heeft dan ook gewoon zijn eigen (soms wat arbitraire) grens :P. Genoeg mensen die zich niet monogaam kunnen gedragen en zeggen dat het niet natuurlijk is, kunnen ze lekker hun ongoddelijke gang gaan ( _O- ). En er zijn vast ook wel onderzoeken die beweren te bewijzen dat een kind met twee vrouwen als ouders een achterstand/afwijking oploopt door het gemis aan een vaderfiguur. Tja.
True. Ik ben wat dat betreft misschien 'iets' te ouderwets, op gebied monogamie. Het liefst was ik op m'n 20e getrouwd, kindje, en tot in den eeuwigheid blablabla.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:25:29 #172
116015 SicSicSics
pi_162062145
Necrofilie is overigens niet strafbaar in Nederland, leert een korte google (op mijn werk... _O- )

Hier is de agenda dus al ver?

En nou? :)
Fine, fuck you then!
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:33:04 #173
116015 SicSicSics
pi_162062331
Bovendien gaan we weer naar de glijdende schaal. De zaken die er nu bijgesleept worden hebben geen enkele relatie tot gelijke rechten voor homoseksuelen en betere bescherming/ oplossing voor transgenders.

Het is zoals, Chewie al aangaf, eigenlijk een grove belediging om dit er wel bij te betrekken of er zelf gelijk mee te trekken.

Verder zou de "LGBT Agenda" gebruikt worden om onze aandacht af te leiden voor schrijnende armoede? Lijkt mij ook geen steekhoudende argument, daar er naar mijn idee ook (genoeg) aandacht is voor deze zaken.

Blijven we met de vraag zitten waar deze "agenda" dan wel voor wordt gebruikt?
Fine, fuck you then!
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:33:08 #174
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162062335
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:25 schreef SicSicSics het volgende:
Necrofilie is overigens niet strafbaar in Nederland, leert een korte google (op mijn werk... _O- )

Hier is de agenda dus al ver?

En nou? :)
Fuuuu, nasty :@.
Vrijheid
pi_162062622
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:18 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is een interessante claim. Heb je daar bewijs van? Of voel je dat aan je water? :)
Je zou eerst moeten breken met de 'official narritive' voor je inhoudelijk kan praten over de echte agenda

De overgrote meerderheid gelooft heilig in de onschuld van politieke correctheid, feminisme, homo beweging , dat diversiteit een mooi en nobel streven is . Een beweging waar feiten en logica ondergeschikt zijn aan gevoelens

Maw je zou veel dieper moeten duiken in het fenomeen genaamd culturele marxisme. In Pol was er een topic over dit onderwerp. Ik zal kijken of ik hem hiernaartoe kan verplaatsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')