Half-om-half.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, vind je dat niet meetellen voor het gaygehalte dan?
Ja, ik denk niet dat er veel mensen zijn die hetero zijn en zichzelf als gay zouden zien......quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet echt als gay eigenlijk. Heb wel veel vrouwelijke karaktertrekjes, dat wel.
Dacht dat jij ook ooit gezegd had dat je wel nieuwsgierig was naar een man, of had ik dat verkeerd onthouden en heb ik je nu beledigd?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet echt als gay eigenlijk. Heb wel veel vrouwelijke karaktertrekjes, dat wel.
Hoe kun je iemand beledigen met zeggen 'ik dacht'quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dacht dat jij ook ooit gezegd had dat je wel nieuwsgierig was naar een man, of had ik dat verkeerd onthouden en heb ik je nu beledigd?
Je hebt gay als geaardheid en je kan je gay voordoen tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat er veel mensen zijn die hetero zijn en zichzelf als gay zouden zien......
En toch he. Zijn er veel hetero-mannen die vaak gay doen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat er veel mensen zijn die hetero zijn en zichzelf als gay zouden zien......
Er zijn mannen die zich dan al beledigd voelen hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kun je iemand beledigen met zeggen 'ik dacht'
Nee hoor, heb je juistquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dacht dat jij ook ooit gezegd had dat je wel nieuwsgierig was naar een man, of had ik dat verkeerd onthouden en heb ik je nu beledigd?
Dat bedoel ik jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:00 schreef Divje het volgende:
[..]
En toch he. Zijn er veel hetero-mannen die vaak gay doen.
Ja, maar ik bedoel dus te zeggen dat bijna al die mannen niet van zichzelf zouden zeggen dat ze zichzelf gay zouden vindenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:00 schreef Divje het volgende:
[..]
En toch he. Zijn er veel hetero-mannen die vaak gay doen.
Ja klopt, maar stommiesquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn mannen die zich dan al beledigd voelen hoor.
Heb je een punt jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dus te zeggen dat bijna al die mannen niet van zichzelf zouden zeggen dat ze zichzelf gay zouden vinden.
Ik denk niet dat die mannen dat van zichzelf zienquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je een punt ja
Maar dat vind ik dan weer zo stom he.
Da's helemaal stom.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die mannen dat van zichzelf zien.
Helemaal mee eens. Crooked Hillaryquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen is beter dan Hillary.
Wat ik vanmorgen in de pot heb gelegd, zou een betere president zijn dan Hillary.
Ben fan van Sanders hoor, maar een aantal van zijn ideeën zijn volslagen debiel.
[..]
Waarom mooi?
Nog meer oorlog, nog meer interventie, nog meer invloed Wallstreet in de politiek.
Daar zit de gemiddelde Amerikaan echt niet op te wachten.
best wel hequote:Op zaterdag 30 april 2016 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
Deze SC heeft zo'n hoog gaygehalte. :$
pax post in de gay scquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het jammer dat Paxcon en Johannes_Vermeer hier niet meer posten.
Neequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:10 schreef Crack_ het volgende:
Lever ik bijdrage aan het gaygehalte van sc?
elke vrouw wel een beetjequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:10 schreef Crack_ het volgende:
Lever ik bijdrage aan het gaygehalte van sc?
Misschien kun je hem teruglokken hierheen door hem dickpics te sturen.quote:
er wordt toch gezegd dat vrouwen niet 100% hetero zijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]had mij anders ook verbaasd
[..]
why?
of we posten plaatjes van rusnakquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kun je hem teruglokken hierheen door hem dickpics te sturen.
neequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou jij een vrouw in bed willen dan?
Het is een beetje kiezen tussen aids en een andere ziekte die Kano niet zo leuk vindquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede OP voor Fokkie:
POL / Hillary Clinton: misschien wel een nog slechtere president dan Trump.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:11 schreef supersof het volgende:
[..]
er wordt toch gezegd dat vrouwen niet 100% hetero zijn
Ja, ik wel maar gewoon voor plezier.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou jij een vrouw in bed willen dan?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede OP voor Fokkie:
POL / Hillary Clinton: misschien wel een nog slechtere president dan Trump.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:31 schreef ulq het volgende:
Denk niet dat ze een slechtere president zou zijn. Ze is gewoon iemand uit het old boys network (maar dan als vrouw ghehe), dus wordt inderdaad wel zeker beinvloed door achterkamerpolitiek, lobbygroepen, etc. Maar daar staat tegenover dat ze veel minder ongenuanceerd en veel meer diplomatiek, politiek correct, stabiel etc. is. Wel zo handig voor de stabiliteit van de wereld.
Vind het verder niet zo relevant wat ze vroeger allemaal deed of vond, zoals TS in zijn OP nauwkeurig beschrijft.
En dit is eigenlijk voor mij nog altijd de reden om haar te verkiezen boven Trumpquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hillary lijkt me vooral een soort tussenpaus. Vrij kleurloos maar ook niet iemand waar het land zich snel een buil aan kan vallen.
Klinkt voor mij een stuk veiliger dan een of andere volkomen onberekenbare avonturier die iedere week wat anders roept en vooral bezig is met ruziezoeken.
Waarom met een vrouw meer?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou echt stikzenuwachtig zijn met een vrouw in bed.
Ja. Ja, ligt er aan met wie en hoe dat gaat enzo. Is niet anders dan met man eigenlijk.. of nouja, voor iedereen verschillend ofcoursequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
ik denk ik alleen als ze veel knapper is dan ikquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ook :$quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
Echt? hoezo dat danquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk ik alleen als ze veel knapper is dan ik
Dat is een persoonlijke keuze.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dit is eigenlijk voor mij nog altijd de reden om haar te verkiezen boven Trump
likkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee wat ik zou moeten doen.
Ik denk niet dat ik mijn gezicht vlakbij een vagina wil hebben, durf die van mezelf al nauwelijks te bekijken.quote:
Onzeker toch, maar ik vind niet snel dat een andere vrouw een mooier lichaam heeft dan ik dusjaquote:
Dan zal je ook niet snel onzeker zijn neequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Onzeker toch, maar ik vind niet snel dat een andere vrouw een mooier lichaam heeft dan ik dusja![]()
Oogjes dicht doenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mijn gezicht vlakbij een vagina wil hebben, durf die van mezelf al nauwelijks te bekijken.
Echt niet, hoezo dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mijn gezicht vlakbij een vagina wil hebben, durf die van mezelf al nauwelijks te bekijken.
Ja die onzerkheid snap ik, maar zou je dat nog hebben als je seks gaat hebben met diegene? Ik zou dan persoonlijk al zoiets hebben van, ja als diegene seks met mij wil dan gaat mijn lichaam toch geen afknapper meer zijn denk ik oid. Ja weet nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Onzeker toch, maar ik vind niet snel dat een andere vrouw een mooier lichaam heeft dan ik dusjaklinkt lekker arrogant maar oke
meer onzeker over wat ik moet doenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zal je ook niet snel onzeker zijn nee
Echt dichtknijpenquote:
Maar kan toch best lekker smaken?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pff dan heb je die smaak nog steeds. Ik denk dat ik volkomen ongeschikt ben.
Nja, met kleren aan is het niet goed te zien bij mensen, maar ik ben wel blij met hoe ik er naakt uit ziequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt niet, hoezo dan?
[..]
Ja die onzerkheid snap ik, maar zou je dat nog hebben als je seks gaat hebben met diegene? Ik zou dan persoonlijk al zoiets hebben van, ja als diegene seks met mij wil dan gaat mijn lichaam toch geen afknapper meer zijn denk ik oid. Ja weet niet
En dat komt totaal niet arrogant over hoor. Wat ik jou heb horen zeggen over je lichaam denk ik dat jij ook wel erg mooi lichaam hebt (ik weet enkel gewicht, maar dat vind ik een van de belangrijke dingen) en veel mensen hebben ook beetje lelijk lichaam. Dat is nou eenmaal zo
Oh zoquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
meer onzeker over wat ik moet doen
Uhh, nee. Nu weet ik niet hoe ik moet reageren.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet andermans snot eten.
Ik vind het daardoor juist veeeeeeeeeeeel moeilijkerquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zoJa ach. Denk dat dat ook wel beetje vanzelf gaat.
Je weet bij jezelf ook wat je lekker vind dus om het dan bij iemand van je eigen geslacht te doen lijkt me dan juist wel weer wat makkelijker dan bij een jongen
Lijkt me alsnog wel moeilijk hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zoJa ach. Denk dat dat ook wel beetje vanzelf gaat.
Je weet bij jezelf ook wat je lekker vind dus om het dan bij iemand van je eigen geslacht te doen lijkt me dan juist wel weer wat makkelijker dan bij een jongen
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het daardoor juist veeeeeeeeeeeel moeilijkeren daardoor juist wel wat meer onzeker, want er wordt verwacht dat je weet hoe en wat teriwjl dat nergens op slaat want het is zó persoonlijk wat iemand fijn vindt
Beetje sturen enzo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer zo.
Daarom kan een beetje advies geven tussendoor geen kwaad
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:29 schreef supersof het volgende:
ik ga boodschappen doen en kibbeling met raviGODsaus halen
Ik had een keer iemand daarbij was ik de eerste persoon die hij ging beffen. Ik had werkelijk waar geeeen ideequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Echt dichtknijpenman man man dan knap je toch direct af.
[..]
Maar kan toch best lekker smaken?
hahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nja, met kleren aan is het niet goed te zien bij mensen, maar ik ben wel blij met hoe ik er naakt uit zie![]()
Maar ik denk niet dat ik het ooit alleen met een vrouw zou doen lol
Ja, maar dat lijkt me altijd wel handig eigenlijkquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer zo.
Daarom kan een beetje advies geven tussendoor geen kwaad
Ga je bij die in de Jansstraat altijd halen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:29 schreef supersof het volgende:
ik ga boodschappen doen en kibbeling met raviGODsaus halen
doei x
nee op de markt manquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je bij die in de Jansstraat altijd halen?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Bij jongens vaak geen probleem, komen toch wel binnen 5 sec klaar.
gelijk dumpenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Inb4 Yatsquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Is de markt niet allang weg rond 4 uur?quote:
Ermahgerdquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had een keer iemand daarbij was ik de eerste persoon die hij ging beffen. Ik had werkelijk waar geeeen idee.. Toen waren we klaar en weet ik veel waar het over ging maar hij zei zoiets van 'ja vond niet erg om te doen' oid. Dus ik 'euhh wat?' - ja dit was de eerste keer
![]()
![]()
![]()
dat vond ik wel sneu, anders had ik wel geholpen
nee tot vijf is hij erquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is de markt niet allang weg rond 4 uur?
Nou ja of ze krijgen hem gewoon niet omhoog.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Niet iedereen hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:30 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Arme Lokaquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja of ze krijgen hem gewoon niet omhoog.
100% van de mannen met wie ik ervaring heb.
Ik wil even duidelijk maken dat ik geen last heb van erectie problemenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
wowquote:
Too late boyyyquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil even duidelijk maken dat ik geen last heb van erectie problemen
Was het maar eens too latequote:
Neuhquote:
echt? hahahahaha wat kutquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gefaked dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh
[..]
echt? hahahahaha wat kut
En dan?!
Ja niets. Dan blijven ze jaren hangen omdat ik gelukkig wel lief ben, ofzo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh
[..]
echt? hahahahaha wat kut
En dan?!
Oh hij kreeg hem niet omhoog. Dacht na 5 seconden al komenquote:
Gefaked?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh
[..]
echt? hahahahaha wat kut
En dan?!
wat is daar trouwens mis mee? Lekker efficient toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh hij kreeg hem niet omhoog. Dacht na 5 seconden al komen
Dit mooie post.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja niets. Dan blijven ze jaren hangen omdat ik gelukkig wel lief ben, ofzo.
Nou 5 secondenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat is daar trouwens mis mee? Lekker efficient toch?
Waarom zou je faken, tenzij je zo'n kneus hebt die niet op wil houden tenzij de vrouw een orgasm heeft gehad omdat het hem anders in zijn mannelijkheid aantast?quote:
Ja weet ik veel. Om gevoelens niet te krenken ofzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou je faken, tenzij je zo'n kneus hebt die niet op wil houden tenzij de vrouw een orgasm heeft gehad omdat het hem anders in zijn mannelijkheid aantast?
na 5 minuten ben ik bekafquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou 5 seconden
5 minuten is wat anders. Al zullen veel dat ook nog gte vroeg vinden
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]Dat zijn geen echte mannen.
Probeer eens wat anders dan een puber.
weet al niet meerquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Gefaked dan?
Of had hij het niet eens door
hihihihi heb je t nou over die gasten of over hun piemeltjes die jaren blijven hangen?!quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja niets. Dan blijven ze jaren hangen omdat ik gelukkig wel lief ben, ofzo.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou je faken, tenzij je zo'n kneus hebt die niet op wil houden tenzij de vrouw een orgasm heeft gehad omdat het hem anders in zijn mannelijkheid aantast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |