wat emogif je mequote:
Het is een serie die niemand hier kijkt, dus niemand zal dit wat zeggen eigenlijkquote:
dat boeit me nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is een serie die niemand hier kijkt het, dus niemand zal dit wat zeggen eigenlijk
Oh oke, dan zal ik gewoon mee reageren.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:13 schreef supersof het volgende:
[..]
dat boeit me niet
ik ken helemaal niemand die het kijkt en moet het ergens kwijt
JAAquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh oke, dan zal ik gewoon mee reageren.
OMG NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, nu kei lang wachten!!![]()
nooooooo
Iemand die zichzelf voordeed als een zuster en die gaf de baby aan de stiefmoeder van de vader van de baby en zij is een voortvluchtige crimineel die haar man (dus de vader van de vader) heeft vermoordquote:
hahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ik ken dat van de filmpjes van Milan Knol.
Oh, ja maar baby gaat ze toch niet vermoordenquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf voordeed als een zuster en die gaf de baby aan de stiefmoeder van de vader van de baby en zij is een voortvluchtige crimineel die haar man (dus de vader van de vader) heeft vermoord
Nee vast niet, meer een gijzeling.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja maar baby gaat ze toch niet vermoorden
best een leuk filmpjequote:
maar natuurlijkquote:
36.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:46 schreef supersof het volgende:
http://brightside.me/arti(...)s-you-can-see-28105/
hoeveel kleuren zien jullie
ik 37
ik ookquote:
39quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:46 schreef supersof het volgende:
http://brightside.me/arti(...)s-you-can-see-28105/
hoeveel kleuren zien jullie
ik 37
Is vaker zo bij bleke mensen met blond haar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook
het staat me ook totaal niet
Vind dat altijd zo schreeuwerigquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook
het staat me ook totaal niet
ja daarom vind ik het eigenlijk al niet mooiquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is vaker zo bij bleke mensen met blond haar.
lolquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo schreeuwerig
ff snel gedacht is het enige gele hier in huis het maggi-etiket en een jumbo kratje.
Jij hebt anders ook wel veelquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie en Divje zijn gay, dat zie je duidelijk.
Zit Daar een onderscheid in Dan tussen man en vrouw?quote:
Weet niet, mannen zijn wel vaker kleurenblind tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit Daar een onderscheid in Dan tussen man en vrouw?
Mannen 1 op 20 ongeveer. Vrouwen 1 op 400.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet, mannen zijn wel vaker kleurenblind toch
Haaaaaiquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie en Divje zijn gay, dat zie je duidelijk.
Maar dit plaatje gaat meer om contrasten kunnen zien dan om kleuren kunnen zien.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet, mannen zijn wel vaker kleurenblind toch
ja klopt, ik was even in de warquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dit plaatje gaat meer om contrasten kunnen zien dan om kleuren kunnen zien.
WHYquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
Deze SC heeft zo'n hoog gaygehalte. :$
Bi.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
Sorry.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie mezelf niet echt als gay eigenlijk. Heb wel veel vrouwelijke karaktertrekjes, dat wel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |