Geen afscheidsfeestquote:
B&B is toch alleen ontbijt?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat je zonder horeca ervaring ook leuk kunt koken voor een gast of 10 maar als je nog geen ui kunt snijden
ze houden ook al niet van hondenquote:
Yup...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:41 schreef Reismeis het volgende:
weinig sociale contacten? werd dat gezegd?
Nita Conita.quote:
Ik zie hen nog wel de verkeerde worst op het vuur gooien, dus dat is misschien maar beter ook.quote:
"Maar vader heeft er ook alles mee gedaan!"quote:
Ja 'ze zijn het liefst met elkaar en hebben weinig sociale contacten' of zoietsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:41 schreef Reismeis het volgende:
weinig sociale contacten? werd dat gezegd?
zeker in de zooi waar hun terecht komen....past pesiesquote:
Maar die was 15.- in de outlet hoekquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nieuw is ook niet altijd je van het, zie die motorzaag van vorige week.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar met een figuurzaagje een boom omzagen is ook zowatquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
okee, dacht effe dat ik het verkeerd verstond...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja 'ze zijn het liefst met elkaar en hebben weinig sociale contacten' of zoiets
Gezien dat ui snijden denk het niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:44 schreef Fred_B het volgende:
Zouden ze kikkerbilletjes kunnen klaarmaken?
Precies één boompje mee kunnen omzagenquote:
Of zo'n coverbandtoetsenist.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:44 schreef Ravage het volgende:
Hij ziet er nu uit als een touringcarchauffeur
En die honten hebben altijd nog het meeste plezier ookquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:44 schreef Revanches het volgende:
Geen leuke honden die door het beeld heen wandelen.
Met zijn gilletjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:44 schreef Ravage het volgende:
Hij ziet er nu uit als een touringcarchauffeur
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:44 schreef Revanches het volgende:
Geen leuke honden die door het beeld heen wandelen.
Is ze ook niet. Maar ik hoef d'r daarmee ook niet meteen helemaal blootquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:45 schreef Allures het volgende:
Ik vind het oprecht geen lelijke vrouw hoor
nee, is een lekker chickkiequote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:45 schreef Allures het volgende:
Ik vind het oprecht geen lelijke vrouw hoor
quote:
Dat kan me echt niks schelenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is ze ook niet. Maar ik hoef d'r daarmee ook niet meteen helemaal bloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |