ja, want bijvoorbeeld furious pete is ook dik dus dit is helemaal logisch wat je zegtquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij nog dikker dan Hermann?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hou maar weer opquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben dik en achterlijk, kom haten dan
quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:12 schreef xcachet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat voor soortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha, je bent een Limburger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer mag ik komen proeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Medemogelijk gemaakt door multivlaai ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het papiertje had verwijderd was het geloofwaardiger geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik kreeg de taart gratis omdat ik zei dat ik 'm wel ff zou promoten op FOK!.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Medemogelijk gemaakt door multivlaai ;s
wdb?quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt frozen en jij zijn wdb wel leuk koppeltje
Je mag wel mee eten.quote:
Want ze was natuurlijk hartstikke serieus.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je het papiertje had verwijderd was het geloofwaardiger geweest.
wel een mooie meid op je UIquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Want ze was natuurlijk hartstikke serieus.
Hahaha, jij hebt een zachte 'g'quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, ik vond het al akelig dichtbij komen allemaal.
Bij meisjes kan ik het wel waarderen, bij jongens is het zo gay... net als brabants... man manquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen dat liever horen dan die harde rochels.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bij meisjes kan ik het wel waarderen, bij jongens is het zo gay... net als brabants... man man
quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet janken van het lachen als limbo's "999" uitspreken
dit dusquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is een totaal andere taal, kut.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bij meisjes kan ik het wel waarderen, bij jongens is het zo gay... net als brabants... man man
Ik klink niet zo enorm vervelend hoor. Ik woon niet zo zuidelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt hèquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lekker banaal, lachen om iemands spraakgebrek
Heb geen benenquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon gehandicapt... maakt mij het nou verder uit hoe erg je handicap is
Of dit in het Limburgs, haha.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:23 schreef Germano het volgende:
Zou best bij Duitsland willen horen. Belastingtechnisch ganz geil.
Dp woont in het dorp tegen Eindhoven aan toch?quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zeg je nu dat dp een buitenlander voor je is? ;s
Ik hou al gauw op.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe niet zo lollig, anders kom ik een keer helicopteren voor je.
hoe verklaar je dan dat de stoerste mensen in deze SC uit brabant komenquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee hij woont in Maastrichtquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dp woont in het dorp tegen Eindhoven aan toch?
Waarom nou weer kutwijf dan? :squote:Op vrijdag 29 april 2016 17:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Kutwijf.
Durf te wedden dat jullie het niet zouden horen aan mij.
WAT?!quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, ik verdwijn wel. Tot midden mei.
Vertel me alsjeblieft meer over je ontzettend spannende leven.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb een heerlijk volle planning t/m 16 mei. Allemaal leuke dingen.
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb een heerlijk volle planning t/m 16 mei. Allemaal leuke dingen.
Ik join jequote:Op vrijdag 29 april 2016 17:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, ik verdwijn wel. Tot midden mei.
Vraag of hij de showboat kent.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:50 schreef xcachet het volgende:
Ik krijg echt zo'n appje met "Nog steeds geen idee eigenlijk."
Shoot me pls
Terug appen: hoeft al niet meer, heb al een andere datequote:Op vrijdag 29 april 2016 17:50 schreef xcachet het volgende:
Ik krijg echt zo'n appje met "Nog steeds geen idee eigenlijk."
Shoot me pls
WOWOWOWOOW ECHT HOOOOORRR!!! OMG WTF!!!quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Terug appen: hoeft al niet meer, heb al een andere date
MET JE BROERTJE!
Dat zal hem leren.
Is jouw leven niet spannend dan, heb je geen hippe insta met filters?quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft meer over je ontzettend spannende leven.
Je las hetquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe verklaar je dan dat de stoerste mensen in deze SC uit brabant komen
Haha ja okquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
HAHAHA HEY HPLC IK HEB EEN 7 OP JOU GEHAALD
Snap je, m'n verslag over hplc ;s
Nee heb alleen facebookquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is jouw leven niet spannend dan, heb je geen hippe insta met filters?
zit je in je schuur?quote:
Toevallig wel.quote:
doe je livestreamquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Toevallig wel.
Net gegeten, en het regent hier. Dus ik ga zo weer ff een beetje bewegen op muziek.
Hoeveel kg ben je al kwijt?quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Toevallig wel.
Net gegeten, en het regent hier. Dus ik ga zo weer ff een beetje bewegen op muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |