Lekker easy lekker gekquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zolang ik m'n punten maar krijg ja ;s
omgquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb kkrveel zin in kaassoufle en margerita pizza en een milkshake omg
straks is je cijfer het enige magere aan jouquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:03 schreef Opsonisatie het volgende:
lekker kanker etenquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Je bent viesdikquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Kom gaan we bij de pastafabriek pizza eten en bij de snackbar kaassoufle halen daarna bij de mac milkshake en dan partynotsohardy in de negende cirkel en daarna dump ik jou wel bij de blauwe engel om met frass het nachtje samen door te brengen hihahoquote:
AMOURFAIIEEEEquote:
die komt hier nooit meerquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
Waar is IfIm eigenlijk, ik voel me zo technisch de laatste tijd
net even 2 pizza , 2 kipcorns , 2 saterollen en een lachmachun met doner besteldquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:03 schreef Opsonisatie het volgende:
tegenpolen denk ikquote:
ik vind dit echt helemaal mooiquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom gaan we bij de pastafabriek pizza eten en bij de snackbar kaassoufle halen daarna bij de mac milkshake en dan partynotsohardy in de negende cirkel en daarna dump ik jou wel bij de blauwe engel om met frass het nachtje samen door te brengen hihaho
Die heeft KLB sc verruilt voor geerd scquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
Waar is IfIm eigenlijk, ik voel me zo technisch de laatste tijd
oeh zijn frass en cachet een ding ja?quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom gaan we bij de pastafabriek pizza eten en bij de snackbar kaassoufle halen daarna bij de mac milkshake en dan partynotsohardy in de negende cirkel en daarna dump ik jou wel bij de blauwe engel om met frass het nachtje samen door te brengen hihaho
Welke pizza en er gaat niks boven de homemade annenin ellerinden yapilmis lahmacun (aciliquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
net even 2 pizza , 2 kipcorns , 2 saterollen en een lachmachun met doner besteld
lkkr genieten zo
Die is altijd vrolijk? Lahmacun, cultuurbarbaar.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
net even 2 pizza , 2 kipcorns , 2 saterollen en een lachmachun met doner besteld
lkkr genieten zo
geerd is overledenquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die heeft KLB sc verruilt voor geerd sc
Volgens frass welquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
oeh zijn frass en chachet een ding ja?
ja dat is sowieso raarquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Welke pizza en er gaat niks boven de homemade annenin ellerinden yapilmis lahmacun (acili)
dikke vette hamburgersquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:06 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik maak aardappelen, sla en haring uit een blikje in mosterdsaus.
zou de groente idd ook skippenquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:06 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik maak aardappelen, sla en haring uit een blikje in mosterdsaus.
zou sws winnen als het op mexicano's of kipnuggets aankomtquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
We zouden een KLB SC eetwedstrijd moeten houden
Hermann wint
Barbecue, dus bourgondisch genietenquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:06 schreef Kurovski het volgende:
Dat is niet met veel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou sws winnen als het op mexicano's of kipnuggets aankomt
mijn broer eet 3x zoveel als mij en is de grootste ecto die er rond loopt, dat zegt niet zo veelquote:
tuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
We zouden een KLB SC eetwedstrijd moeten houden
Hermann wint
quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou sws winnen als het op mexicano's of kipnuggets aankomt
ja, in positieve zin hoorquote:
Zou daten 10/10quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broer eet 3x zoveel als mij en is de grootste ecto die er rond loopt, dat zegt niet zo veel
quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broer eet 3x zoveel als mij en is de grootste ecto die er rond loopt, dat zegt niet zo veel
Quattro formagiblaquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:06 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja dat is sowieso raar
pizza quatro formagi en pollo
edit: waar niet raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |