Echt hèquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lekker banaal, lachen om iemands spraakgebrek
Heb geen benenquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon gehandicapt... maakt mij het nou verder uit hoe erg je handicap is
Of dit in het Limburgs, haha.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:23 schreef Germano het volgende:
Zou best bij Duitsland willen horen. Belastingtechnisch ganz geil.
Dp woont in het dorp tegen Eindhoven aan toch?quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zeg je nu dat dp een buitenlander voor je is? ;s
Ik hou al gauw op.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe niet zo lollig, anders kom ik een keer helicopteren voor je.
hoe verklaar je dan dat de stoerste mensen in deze SC uit brabant komenquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bij meisjes kan ik het wel waarderen, bij jongens is het zo gay... net als brabants... man man
Nee hij woont in Maastrichtquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dp woont in het dorp tegen Eindhoven aan toch?
Waarom nou weer kutwijf dan? :squote:Op vrijdag 29 april 2016 17:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Kutwijf.
Durf te wedden dat jullie het niet zouden horen aan mij.
WAT?!quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, ik verdwijn wel. Tot midden mei.
Vertel me alsjeblieft meer over je ontzettend spannende leven.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb een heerlijk volle planning t/m 16 mei. Allemaal leuke dingen.
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb een heerlijk volle planning t/m 16 mei. Allemaal leuke dingen.
Ik join jequote:Op vrijdag 29 april 2016 17:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, ik verdwijn wel. Tot midden mei.
Vraag of hij de showboat kent.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:50 schreef xcachet het volgende:
Ik krijg echt zo'n appje met "Nog steeds geen idee eigenlijk."
Shoot me pls
Terug appen: hoeft al niet meer, heb al een andere datequote:Op vrijdag 29 april 2016 17:50 schreef xcachet het volgende:
Ik krijg echt zo'n appje met "Nog steeds geen idee eigenlijk."
Shoot me pls
WOWOWOWOOW ECHT HOOOOORRR!!! OMG WTF!!!quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Terug appen: hoeft al niet meer, heb al een andere date
MET JE BROERTJE!
Dat zal hem leren.
Is jouw leven niet spannend dan, heb je geen hippe insta met filters?quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft meer over je ontzettend spannende leven.
Je las hetquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe verklaar je dan dat de stoerste mensen in deze SC uit brabant komen
Haha ja okquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
HAHAHA HEY HPLC IK HEB EEN 7 OP JOU GEHAALD
Snap je, m'n verslag over hplc ;s
Nee heb alleen facebookquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is jouw leven niet spannend dan, heb je geen hippe insta met filters?
zit je in je schuur?quote:
Toevallig wel.quote:
doe je livestreamquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Toevallig wel.
Net gegeten, en het regent hier. Dus ik ga zo weer ff een beetje bewegen op muziek.
Hoeveel kg ben je al kwijt?quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Toevallig wel.
Net gegeten, en het regent hier. Dus ik ga zo weer ff een beetje bewegen op muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |