Ga jij nou ook al praten in termen van processen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij verwart een proces met resultaten boeken. Da's jouw probleem.
Hij heeft veel te veel naar die Jan van Halst gekeken. Brrrquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al praten in termen van processen?
Eventueel puntverlies heeft Ajax in ieder geval aan zichzelf te danken en niet aan Twentequote:Op zaterdag 30 april 2016 14:21 schreef FritzWepper het volgende:
Ajax is veel te labiel om een wedstrijd, welke dan ook, als zekerheidje te beschouwen.
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eventueel puntverlies heeft Ajax in ieder geval aan zichzelf te danken en niet aan Twente
Godverdomme Stijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij verwart een proces met resultaten boeken. Da's jouw probleem.
Het worden twee loodzware potjes waarbij je geen uitgesproken favoriet bent. Ik schat de kans op het kampioenschap in op 40%. PSV wint morgen met 8-0.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:21 schreef FritzWepper het volgende:
Ajax is veel te labiel om een wedstrijd, welke dan ook, als zekerheidje te beschouwen.
Wacht wat, geen uitgesproken favoriet tegen zowel Twente als De Graafschap?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het worden twee loodzware potjes waarbij je geen uitgesproken favoriet bent. Ik schat de kans op het kampioenschap in op 40%. PSV wint morgen met 8-0.
Correct. Labiel team op dit moment.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht wat, geen uitgesproken favoriet tegen zowel Twente als De Graafschap?
De Graafschap. Fucking De Graafschapquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Correct. Labiel team op dit moment.
Wacht maar tot we twee keer op rij hebben verloren.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik maar denken dat ik al negatief was over Ajax, Droppiegod.
Al zouden ze twee keer op rij verliezen (waarop ik de kans zeer klein acht), dan nog doen ze dat als duidelijke favorietquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wacht maar tot we twee keer op rij hebben verloren.
Genot als ze 0-0 spelen net als die jubileumwedstrijd van ze.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente moet je gewoon met 3-0 oprollen. In ieder geval fijn dat je rond Ajax meer geluiden hoort van het 'eerst winnen' dan dat je bij PSV tig verhalen hoort over het doelsaldo ophogen.
We hebben het hier niet over Feyenoord.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het worden twee loodzware potjes waarbij je geen uitgesproken favoriet bent.
Ik zie eerder 1,2 of 3 gebeuren dan 4 inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:05 schreef FritzWepper het volgende:
Ik voorzie voor morgen vier (realistische) scenario's:
1) Ajax verliest, PSV wint
2) Ajax speelt gelijk, PSV wint
3) Ajax wint, PSV wint ruim
4) Ajax wint, PSV wint met kleine marge
Slechts in het laatste geval worden wij kampioen.
Zo goed zijn die kansen van ons dus niet...
3 is ook gewoon prima. Ajax zal het tegen de Graafschap makkelijker hebben dan PSV tegen Zwolle. Als je na morgen nog 2 doelpunten voor staat is het voor Ajax een prima speelronde geweest.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zie eerder 1,2 of 3 gebeuren dan 4 inderdaad.
Ik verwacht geen monsterscore van PSV. Hoop dat Cambuur weet hoe ze PSV moeten bestrijden en dat is simpel: verdedigen. Zoals PSV tegen Atletico verdedigde, moet Cambuur tegen PSV verdedigen. Zolang mogelijk op 0-0 houden en wie weet een vieze counter. PSV zal toch vooruit moeten en dan moet Cambuur hopen op wat ruimte.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:11 schreef PeeJie_ het volgende:
Waarom verwacht iedereen dat PSV "met zo'n grote uitslag" van Cambuur gaat winnen? Alleen vanwege die eerder wedstrijd in Cambuur die met 0-6 gewonnen was? Waar ze vanaf de eerste minuten tegen 10 man speelden? Want verder zie ik niet echt grote uitslagen, alleen tegen de Graafschap, met 6-3 gewonnen. Maar toch 3 tegen. En ik denk niet dat Cambuur komt voor de winst, dat weten ze zelf ook welBen benieuwd vanmiddag, al ben ik bang voor een gelijkspel van Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |