Schuif je dan al je werk op je collega's af?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:10 schreef Germano het volgende:
Van 30 april t/m 10 mei maar 1 dag werken.
Heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Schuif je dan al je werk op je collega's af?
Voor dp wel waarschijnlijk, ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan
Nee, doeiquote:
Dat had ik ook. Toen zelf maar 1 gekocht.quote:
Geen money voor. Zeker niet om te onderhouden. En mijn smaak is ook boven mijn stand. Ik wil graag een cute Audi A1.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Toen zelf maar 1 gekocht.
Toch maar weer verder zoeken naar die cokeboimocro dan of een sugardaddy.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen money voor. Zeker niet om te onderhouden. En mijn smaak is ook boven mijn stand. Ik wil graag een cute Audi A1.
gewoon weer een rijke mocroboi fixenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen money voor. Zeker niet om te onderhouden. En mijn smaak is ook boven mijn stand. Ik wil graag een cute Audi A1.
Werk jij al?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat gaat lastig als studentquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
"weer"?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gewoon weer een rijke mocroboi fixen
Word jij m'n sugardaddy dan gwnquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch maar weer verder zoeken naar die cokeboimocro dan of een sugardaddy.
wat kwoot jij jezelf?quote:
Dan is het al snel boven je stand.quote:
Duinrel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:30 schreef JimmyDean het volgende:
ik wil eigenlijk weg volgende week. Wat is goede bestemming voor last minute low budget trip van een paar dagen?
Wou dat ik sugardaddy geld had. Helaasquote:
Bulgarijequote:Op vrijdag 29 april 2016 13:30 schreef JimmyDean het volgende:
ik wil eigenlijk weg volgende week. Wat is goede bestemming voor last minute low budget trip van een paar dagen?
Aleppoquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:30 schreef JimmyDean het volgende:
lot is een vervelend mensquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja ik probeerde jou te quoten, maar dat wilde het lot blijkbaar niet
Madridquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:30 schreef JimmyDean het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:41 schreef xcachet het volgende:
Goedkope last minute vliegtickets is dan ook iets uit de middeleeuwen Jimmy
Ja het geld groeit me niet op de rug vriend.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:42 schreef Germano het volgende:
Je uitgavenpatroon aanpassen. Kan er een leuke trip vanaf waarbij je niet op een paar tientjes hoeft te kijken.
Dat zeg ik. Volgende keer ergens anders een beetje in snijden.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja het geld groeit me niet op de rug vriend.
Volgende week, dus 5 dagen oid.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:45 schreef Kurovski het volgende:
Voor alleen een weekend zou ik niet ver gaan. België of Duitsland bijvoorbeeld.
Sommige mensen hebben niet zo'n flexibel in- en uitgavenpatroonquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:42 schreef Germano het volgende:
Je uitgavenpatroon aanpassen. Kan er een leuke trip vanaf waarbij je niet op een paar tientjes hoeft te kijken.
Frankrijk zou ook nog wel kunnen, Parijs is maar 500 kilometer.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:45 schreef Kurovski het volgende:
Voor alleen een weekend zou ik niet ver gaan. België of Duitsland bijvoorbeeld.
Is er überhaupt iemand die met je mee zou willen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Met JimmyDean, ik bedenk het net pas.
Alleen? Engquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Met JimmyDean, ik bedenk het net pas.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is er überhaupt iemand die met je mee zou willen?
Van 4 uur 's nachts tot 7 uur 's avonds in de auto naar Parijs?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Frankrijk zou ook nog wel kunnen, Parijs is maar 500 kilometer.
Als je met de auto gaat kan je bijvoorbeeld Donderdag nacht om 4 uur vertrekken, en dan kom je om een uur of 7 in de avond (Als je in een keer doorrijd) Aan. Vertrek je Maandagnacht weer, heb je toch een leuk weekendje gehad.
Je moeder denk ik wel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is er überhaupt iemand die met je mee zou willen?
Vind ik juist wel chill.quote:
Ja nee maar hij komt niet heel gezellig over meestal hier. Serieuze vraag.quote:
Nee dus. Jammer. Met een vriend of vriendin is stuk leuker.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moeder denk ik wel.
[..]
Vind ik juist wel chill.
Denken dat ik in rl ook zo benquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nee maar hij komt niet heel gezellig over meestal hier. Serieuze vraag.
Oh je doet je hier heel anders voor dus? oké. Waarom ben je niet gewoon jezelf dan? ook wel interessant om te horen.quote:
Hier hoef ik me niks aan te trekken van de gevoelens van anderen of van sociale conventies.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je doet je hier heel anders voor dus? oké. Waarom ben je niet gewoon jezelf dan? ook wel interessant om te horen.
oke nielsquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:42 schreef Germano het volgende:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier hoef ik me niks aan te trekken van de gevoelens van anderen of van sociale conventies.
Dat ben ik niet met je eens, ik ben wel eens met vrienden op vakantie geweest en ook alleen, maar ik vind het voor een paar dagen eigenlijk fijner om het alleen te doen, omdat je ook echt alles kunt doen wat je wilt. Toen ik met vrienden naar Berlijn was gingen we vooral uit en sliepen we de volgende dag tot een uur of drie, dat is toch wel een beetje zonde. Wel leuk voor even hoor, maar goed.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee dus. Jammer. Met een vriend of vriendin is stuk leuker.
Hangt vd persoon af. Ik ben vaak alleen op pad geweest. Harstikke leuk.quote:
Je kan toch ook met vrienden niet een zuip vakantie doen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, ik ben wel eens met vrienden op vakantie geweest en ook alleen, maar ik vind het voor een paar dagen eigenlijk fijner om het alleen te doen, omdat je ook echt alles kunt doen wat je wilt. Toen ik met vrienden naar Berlijn was gingen we vooral uit en sliepen we de volgende dag tot een uur of drie, dat is toch wel een beetje zonde. Wel leuk voor even hoor, maar goed.
Sowieso krijg ik nu denk ik niet iemand mee omdat ik maandag weg wil.
En daar maak je ook optimaal gebruik van.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier hoef ik me niks aan te trekken van de gevoelens van anderen of van sociale conventies.
Niet hbo hoor, dan moet je de hele tijd sneren van Ashqelon incasseren wanneer je de term 'intelligentie' of 'hersencellen' laat vallen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waar zou jij concreet beginnen dan? uitzendbureau, bbl opleiding? hbo?
Het draait toch vaak daar wel op uit. Meeste van die toen mee waren hebben ook andere interesses. Ik wilde bijvoorbeeld naar het DDR museum en dat vonden zij saaiquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan toch ook met vrienden niet een zuip vakantie doen?
Moet ik nu uiteenzetten hier wat je zou kunnen doen om iets van je leven te maken?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waar zou jij concreet beginnen dan? uitzendbureau, bbl opleiding? hbo?
Goed gezien flikkertjequote:Op vrijdag 29 april 2016 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En daar maak je ook optimaal gebruik van.
Je kijkt zelfs op je vrienden neer?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het draait toch vaak daar wel op uit. Meeste van die toen mee waren hebben ook andere interesses. Ik wilde bijvoorbeeld naar het DDR museum en dat vonden zij saai
Ásh doet middelbare schoolquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet hbo hoor, dan moet je de hele tijd sneren van Ashqelon incasseren wanneer je de term 'intelligentie' of 'hersencellen' laat vallen.
Dan ligt dat dus vooral aan jouw vrienden en hun beeld bij vakantie wat strookt met die van jou. Dan is een vriendin toch wel een mooie uitkomst, vaak.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het draait toch vaak daar wel op uit. Meeste van die toen mee waren hebben ook andere interesses. Ik wilde bijvoorbeeld naar het DDR museum en dat vonden hun saai
Uitdelen én incasseren he.quote:
Klinkt alsof je alleen lowlifers als vrienden hebt. Heb je geen vrienden die ook geinteresseerd zijn in de historie van de stad en die een beetje cultuur willen snuiven en dingen bekijken?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, ik ben wel eens met vrienden op vakantie geweest en ook alleen, maar ik vind het voor een paar dagen eigenlijk fijner om het alleen te doen, omdat je ook echt alles kunt doen wat je wilt. Toen ik met vrienden naar Berlijn was gingen we vooral uit en sliepen we de volgende dag tot een uur of drie, dat is toch wel een beetje zonde. Wel leuk voor even hoor, maar goed.
Hoe doe ik dat dan? We vinden gewoon andere dingen leuk. Prima gasten, maar soms ook wel een beetje frustrerend.quote:
Ja dat zou ook wel een goeie oplossing zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ligt dat dus vooral aan jouw vrienden en hun beeld bij vakantie wat strookt met die van jou. Dan is een vriendin toch wel een mooie uitkomst, vaak.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Klinkt alsof je alleen lowlifers als vrienden hebt. Heb je geen vrienden die ook geinteresseerd zijn in de historie van de stad en die een beetje cultuur willen snuiven en dingen bekijken?
match madequote:Op vrijdag 29 april 2016 14:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat zou ook wel een goeie oplossing zijn.
Die zijn saai en hebben ook geen geld voor dit soort dingen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Klinkt alsof je alleen lowlifers als vrienden hebt. Heb je geen vrienden die ook geinteresseerd zijn in de historie van de stad en die een beetje cultuur willen snuiven en dingen bekijken?
Maar wel lekker de hele dag zuipenquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die zijn saai en hebben ook geen geld voor dit soort dingen.
"Ze droeg een zwart halflang jack met bontkraag, een zwarte trainingsbroek en zwart-witte All Star gympen met opvallende print met doodshoofdjes."quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
Hey dima zelfs een 15 jarige ginger autist met het verstand van een 12 jarige kan het...
Vermiste tieners Achterhoek naar Brussel
Dit zijn weer andere vrienden, die gaan ook nooit uit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel lekker de hele dag zuipen? kost veel meer geld.
Ligt natuurlijk ook aan wat voor'n vrienden. Zijn het je beste vrienden, vrienden met echt dezelfde interesses en type persoonlijkheid als jij, daar kan je prima een langere tijd mee rondtrekken zonder je ergens aan te storen. Heb je een vriendengroep die meer per toeval bij elkaar is gekomen dan heb je al veel meer verschillende meningen en interesses.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
jij kan de wereld wel rondreizen op skates, of niet?quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:05 schreef Kurovski het volgende:
City trip met skates mee naar Barcelona.
Dat laatste. Ik had vroeger een heel hechte groep met 5 man, maar dat zijn nu die saaie mensen geworden.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan wat voor'n vrienden. Zijn het je beste vrienden, vrienden met echt dezelfde interesses en type persoonlijkheid als jij, daar kan je prima een langere tijd mee rondtrekken zonder je ergens aan te storen. Heb je een vriendengroep die meer per toeval bij elkaar is gekomen dan heb je al veel meer verschillende meningen en interesses.
nja, jij bent gewoon een wijs man en ben wel benieuwd naar jouw visie hierin.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet ik nu uiteenzetten hier wat je zou kunnen doen om iets van je leven te maken?
In dp zijn geval, beginnen met wassen hehehehehehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |