Ik ook toen ik 14 was. Vond dat toen best leuk en het geld was altijd goed.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb folders lopen gedaan, poeh wat was dat kut zeg.
deadprez is het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, aan elk baantje zitten wel minderen dingen. Om 7 uur is het al licht in de zomer idd.
Van 24/7 bankhangen ga je uiteindelijk depri raken, let maar op. Dat is een paar weken leuk.
Naar school. Maar moet nog een paar dingen inleveren en dan zit mijn studie er al op.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan in de daaglijks leef cachie? Je was klaar met je stage toch?
en hoe mag je jezelf dan noemen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naar school. Maar moet nog een paar dingen inleveren en dan zit mijn studie er al op.
Die knul moet ook eens volwassen worden.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
deadprez is het hier niet mee eens
Dat ook. En heb nog een schuld van +- 350 euro bij ouders en daar wil ik ook graag vanaf. Voelt niet lekker. Raak nu al depri van alleen school en verder niksquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, aan elk baantje zitten wel minderen dingen. Om 7 uur is het al licht in de zomer idd.
Van 24/7 bankhangen ga je uiteindelijk depri raken, let maar op. Dat is een paar weken leuk.
wat raad je hem aan in zijn positie?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die knul moet ook eens volwassen worden.
350 euro is toch niks manquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ook. En heb nog een schuld van +- 350 euro bij ouders en daar wil ik ook graag vanaf. Voelt niet lekker. Raak nu al depri van alleen school en verder niks
Hoi Germano.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:59 schreef Germano het volgende:
Fawaka. Had ondanks mijn deadlines nog 10 minuten over.
Al het tegenovergestelde doen van wat hij nu doet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat raad je hem aan in zijn positie?
Zou de kat met een bats slaan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:59 schreef Amarantha het volgende:
Zo nasty. Mijn kat had gisteren al vrij vroeg een muis meegenomen naar binnen, mijn huisgenoten die dat normaal opruimen voor mij die vonden het zielig om hem af te pakken. Ze moest hem maar opeten. Dat heeft ze dus gedaan. Dat gekraak van die botjes van die muis is echt zo goor.
wat zal die kat genoten hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:59 schreef Amarantha het volgende:
Zo nasty. Mijn kat had gisteren al vrij vroeg een muis meegenomen naar binnen, mijn huisgenoten die dat normaal opruimen voor mij die vonden het zielig om hem af te pakken. Ze moest hem maar opeten. Dat heeft ze dus gedaan. Dat gekraak van die botjes van die muis is echt zo goor.
Mijn kat eet regelmatig een muis op. Maar ik ben daar vrijwel nooit bij omdat ze dat normaal heel laat in de nacht doet en niet 's avonds.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat zal die kat genoten hebbenkeer wat anders dan die fabriekszooi
mmm lekker pelsje en lekkere snijtandjes mmmmquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat zal die kat genoten hebbenkeer wat anders dan die fabriekszooi
Lees dan eens terug kneusquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
350 euro is toch niks manHeb je geen baantje ofzo.
dat is wel makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Germano.
[..]
Al het tegenovergestelde doen van wat hij nu doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |