SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Kim Kardashian is toch wel een bijzonder iemand. Kwam van de week toevallig op haar Instagram terecht.goeie tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Kim Kardashian is toch wel een bijzonder iemand. Kwam van de week toevallig op haar Instagram terecht.Wow een aandachtshoer, wat bijzonder zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar ik snap dat niet.. Het is niet alsof ze anders geen aandacht krijgtquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wow een aandachtshoer, wat bijzonder zeg.
Toch goed dat je iets wil doenquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:38 schreef xcachet het volgende:
Ik heb mij aangemeld voor de ochtend krantenwijk.
Tenzij uitwonend omdat studie te verweg is. Maar dan nog..quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor, ik leen zelfs helemaal niet.
ze is toch groot geworden door de aandachtshoer uit te hangen? begrijpelijk dusquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik snap dat niet.. Het is niet alsof ze anders geen aandacht krijgt
Maar nu krijgt ze nog meer, want ook jij doet er nu aan meequote:Op vrijdag 29 april 2016 12:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik snap dat niet.. Het is niet alsof ze anders geen aandacht krijgt
En je hebt ze 6 jaar in je kast laten hangen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:45 schreef Kurovski het volgende:
Haha, nee. Die zijn nog van de dochter van m'n ex geweest en die is inmiddels 11 jaar ofzo. Die kleertjes zijn voor 5-jarigen zoiets.
Aandacht.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Waarom je dit op internet zou zetten is mij de vraag.
Wel een kut baantje. Voor 7:00 alles bezorgen. Kan natuurlijk stromen van de regen. Maar de zomer komt eraan en straks 24/7 bankhangen als ik klaar ben met studie is ook niksquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch goed dat je iets wil doenvan die nietsnutten die niks doen maar zich overal te goed voor vinden
![]()
is wel nice toch, omdat je dan ook nog wat aan je dag hebt. stukje hardlopen natijd in de zomerquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel een kut baantje. Voor 7:00 alles bezorgen. Kan natuurlijk stromen van de regen. Maar de zomer komt eraan en straks 24/7 bankhangen als ik klaar ben met studie is ook niks
Die heeft nooit genoeg aandacht. Net zoals sommige mensen nooit genoeg geld kunnen hebben. Meer meer meer.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:50 schreef Amarantha het volgende:
Ze heeft de meeste followers op Instagram. Aandacht geen te kort.
Wat doe je nu dan in de daaglijks leef cachie? Je was klaar met je stage toch?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel een kut baantje. Voor 7:00 alles bezorgen. Kan natuurlijk stromen van de regen. Maar de zomer komt eraan en straks 24/7 bankhangen als ik klaar ben met studie is ook niks
Tja, aan elk baantje zitten wel minderen dingen. Om 7 uur is het al licht in de zomer idd.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat ze er ook geld voor krijgt.
Precies. En in bewegingquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is wel nice toch, omdat je dan ook nog wat aan je dag hebt. stukje hardlopen natijd in de zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |