bron?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Crip is vorige week omgekomen in Aleppo.
Niet in Thailandquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:27 schreef Kurovski het volgende:
Ik begreep dat het hier over visvakanties ging.
als jij dergelijke walgelijke geruchten waagt te verspreiden over onze limburger in hoofddoek wil ik ook bewijs hebbenquote:
Robbengodquote:Arjen Robben komt dit seizoen naar alle waarschijnlijkheid niet meer in actie. Het Duitse SPORT1 meldt namelijk dat de rechtsbuiten afgelopen woensdag bij een sprintoefening op de training een spierblessure heeft opgelopen en enkele weken buitenspel zal staan
godverdommequote:Op vrijdag 29 april 2016 12:28 schreef MrBradge het volgende:
Probleem van het geratel is gevonden
Luchtfilter zat niet lekker vast en kwam tegen het motorblokje aan
Gelijk de auto d.m.v een OBD Meter even uit laten lezen, geen motorfouten.
Jammer hequote:
wel oke, beetje frisjes alleenquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hallo, hoe was het achter Amsterdam CS gisternacht?
Geen dikke (hihihahahoho) Trui aangetrokken?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wel oke, beetje frisjes alleen
Alleen zo jammer dat ie altijd geblesseerd is. 2 seizoenen geleden leek hij er echt bovenop te zitten met 43 potjes in een seizoen, maar daarna 29 en dit seizoen maar 11quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon een eindbaas itt robin van pussy
Past niet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan zijn het fistvakanties, jatoch ja tog
nee dan komen mn borstspieren niet goed uit de verfquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Geen dikke (hihihahahoho) Trui aangetrokken?
jammer ja, maar alsnog knap wat hij bereikt heeft met zijn lichaam. kan je van die andere losers niet zeggen. ( rvp, sneijder, vdvaart)quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ie altijd geblesseerd is. 2 seizoenen geleden leek hij er echt bovenop te zitten met 43 potjes in een seizoen, maar daarna 29 en dit seizoen maar 11
Wesley speelt nog wel best op hoog niveau, Rafaelquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jammer ja, maar alsnog knap wat hij bereikt heeft met zijn lichaam. kan je van die andere losers niet zeggen. ( rvp, sneijder, vdvaart)
Ik vind het ook knap wat Braddie allemaal nog bereikt heeft met zijn lichaam.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jammer ja, maar alsnog knap wat hij bereikt heeft met zijn lichaam. kan je van die andere losers niet zeggen. ( rvp, sneijder, vdvaart)
Plebejer, wat ga je werken?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:38 schreef xcachet het volgende:
Ik heb mij aangemeld voor de ochtend krantenwijk.
mwa, veelte vroeg natuurlijk. vdvaart is de grootste loser ja, terwijl hij misschien wel het meeste talent had van die groep.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wesley speelt nog wel best op hoog niveau, RafaelBlij dat hij niet naar Ajax is gekomen
braddie in zijn hoogtijdagen was een adonis volgens mij.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het ook knap wat Braddie allemaal nog bereikt heeft met zijn lichaam.
Ik hoop dat je valtquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:40 schreef Kurovski het volgende:
Vanmorgen kwam er een veegmachine langs dus ik ga even het fietspad checken zo.
zijn jouw ouders geen rijke tatta's?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
De skere leef is toch niets voor mij.
Maximaal bijlenen en in een maand terugbetalen als je ergens CEO bent toch?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
De skere leef is toch niets voor mij.
wacht tot zondag dan, dit is geen weer om buiten te zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:40 schreef Kurovski het volgende:
Vanmorgen kwam er een veegmachine langs dus ik ga even het fietspad checken zo.
Neuh, xcachet gaat als zzp'er aan de slag in een branche met lichamelijke activiteiten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maximaal bijlenen en in een maand terugbetalen als je ergens CEO bent toch?
Hier is het droog voorlopig, maar het waait wel een beetje.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wacht tot zondag dan, dit is geen weer om buiten te zijn.
Vind t niks om m'n handje op te houdenquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn jouw ouders geen rijke tatta's?
goede instelling welquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind t niks om m'n handje op te houden
Mensen die maximaal lenenquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maximaal bijlenen en in een maand terugbetalen als je ergens CEO bent toch?
en waar heb je de lijkjes gedumpt?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:43 schreef Kurovski het volgende:
Maar ik moet sowieso ff naar de kledingcontainer om wat kinderkleertjes te dumpen. Is een inzameling voor de nierstichting geloof ik.
En de bijhorende kindertjes heb je ergens in een rivier geloosd?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:43 schreef Kurovski het volgende:
Maar ik moet sowieso ff naar de kledingcontainer om wat kinderkleertjes te dumpen. Is een inzameling voor de nierstichting geloof ik.
van die lijkjes dusquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe komt nelis nou weer aan kinderkleertjes :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |