Geen geldquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ga je nog ergens heen/iets doen in de vakantie?
Goed idee. Ik zou ook wel wat kunnen voorwerken voor school. Als ik niet zo'n lui gezwel was....quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen geld![]()
![]()
Denk druk opzoek naar een baan en alles afronden voor school. Als ik alles af heb hoef ik niet meer naar school en heb ik zomervakantie.
Gewoon fietsvakantie in Nederland.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen geld![]()
![]()
Denk druk opzoek naar een baan en alles afronden voor school. Als ik alles af heb hoef ik niet meer naar school en heb ik zomervakantie.
Je beschikt in ieder geval wel over zelfreflectiequote:Op vrijdag 29 april 2016 12:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Goed idee. Ik zou ook wel wat kunnen voorwerken voor school. Als ik niet zo'n lui gezwel was....
En nog las ik visvakantiequote:
ik proestte een beetjequote:Op vrijdag 29 april 2016 12:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Goed idee. Ik zou ook wel wat kunnen voorwerken voor school. Als ik niet zo'n lui gezwel was....
Weet ik.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je beschikt in ieder geval wel over zelfreflectie
Liefquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb fucking veel heimwee als ik in mijn studentenstad ben. Gewoon omdat ik het thuis zo fijn heb en een goede band heb met beide ouders.![]()
Maar ja. Veel mensen die het niet zo fijn als ik hebben thuis natuurlijk
quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:10 schreef Drug het volgende:
Ergens in je tienerjaren hoor je je te ontpoppen tot puberale vlinder en weg te vliegen uit je moeders armen. Als ze dan 15 jaar later een keer kanker krijgt, besef je vanzelf dat je rebellie klaar is en kun je de banden weer aanhalen. Tenzij het terminaal is, dan hoef je er überhaupt niet meer bij na te denken
dat is martelingquote:
niet gekliktquote:
Ik had al afgestudeerd kunnen zijn als ik niet een himym marathon hield.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Stimorol is trots op jequote:Op vrijdag 29 april 2016 12:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik had al afgestudeerd kunnen zijn als ik niet een himym marathon hield.
Het ontbreekt hier inderdaad aan een excuusallochtoonquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik mis die rel-alloctoon toch wel een beetje
ja, crip is ook al verdwenenquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het ontbreekt hier inderdaad aan een excuusallochtoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |