quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:41 schreef xcachet het volgende:
Goedkope last minute vliegtickets is dan ook iets uit de middeleeuwen Jimmy
Ja het geld groeit me niet op de rug vriend.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:42 schreef Germano het volgende:
Je uitgavenpatroon aanpassen. Kan er een leuke trip vanaf waarbij je niet op een paar tientjes hoeft te kijken.
Dat zeg ik. Volgende keer ergens anders een beetje in snijden.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja het geld groeit me niet op de rug vriend.
Volgende week, dus 5 dagen oid.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:45 schreef Kurovski het volgende:
Voor alleen een weekend zou ik niet ver gaan. België of Duitsland bijvoorbeeld.
Sommige mensen hebben niet zo'n flexibel in- en uitgavenpatroonquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:42 schreef Germano het volgende:
Je uitgavenpatroon aanpassen. Kan er een leuke trip vanaf waarbij je niet op een paar tientjes hoeft te kijken.
Frankrijk zou ook nog wel kunnen, Parijs is maar 500 kilometer.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:45 schreef Kurovski het volgende:
Voor alleen een weekend zou ik niet ver gaan. België of Duitsland bijvoorbeeld.
Is er überhaupt iemand die met je mee zou willen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Met JimmyDean, ik bedenk het net pas.
Alleen? Engquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Met JimmyDean, ik bedenk het net pas.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is er überhaupt iemand die met je mee zou willen?
Van 4 uur 's nachts tot 7 uur 's avonds in de auto naar Parijs?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Frankrijk zou ook nog wel kunnen, Parijs is maar 500 kilometer.
Als je met de auto gaat kan je bijvoorbeeld Donderdag nacht om 4 uur vertrekken, en dan kom je om een uur of 7 in de avond (Als je in een keer doorrijd) Aan. Vertrek je Maandagnacht weer, heb je toch een leuk weekendje gehad.
Je moeder denk ik wel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is er überhaupt iemand die met je mee zou willen?
Vind ik juist wel chill.quote:
Ja nee maar hij komt niet heel gezellig over meestal hier. Serieuze vraag.quote:
Nee dus. Jammer. Met een vriend of vriendin is stuk leuker.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moeder denk ik wel.
[..]
Vind ik juist wel chill.
Denken dat ik in rl ook zo benquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nee maar hij komt niet heel gezellig over meestal hier. Serieuze vraag.
Oh je doet je hier heel anders voor dus? oké. Waarom ben je niet gewoon jezelf dan? ook wel interessant om te horen.quote:
Hier hoef ik me niks aan te trekken van de gevoelens van anderen of van sociale conventies.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je doet je hier heel anders voor dus? oké. Waarom ben je niet gewoon jezelf dan? ook wel interessant om te horen.
oke nielsquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:42 schreef Germano het volgende:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier hoef ik me niks aan te trekken van de gevoelens van anderen of van sociale conventies.
Dat ben ik niet met je eens, ik ben wel eens met vrienden op vakantie geweest en ook alleen, maar ik vind het voor een paar dagen eigenlijk fijner om het alleen te doen, omdat je ook echt alles kunt doen wat je wilt. Toen ik met vrienden naar Berlijn was gingen we vooral uit en sliepen we de volgende dag tot een uur of drie, dat is toch wel een beetje zonde. Wel leuk voor even hoor, maar goed.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee dus. Jammer. Met een vriend of vriendin is stuk leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |