Schuif je dan al je werk op je collega's af?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:10 schreef Germano het volgende:
Van 30 april t/m 10 mei maar 1 dag werken.
Heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Schuif je dan al je werk op je collega's af?
Voor dp wel waarschijnlijk, ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan
Nee, doeiquote:
Dat had ik ook. Toen zelf maar 1 gekocht.quote:
Geen money voor. Zeker niet om te onderhouden. En mijn smaak is ook boven mijn stand. Ik wil graag een cute Audi A1.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Toen zelf maar 1 gekocht.
Toch maar weer verder zoeken naar die cokeboimocro dan of een sugardaddy.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen money voor. Zeker niet om te onderhouden. En mijn smaak is ook boven mijn stand. Ik wil graag een cute Audi A1.
gewoon weer een rijke mocroboi fixenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen money voor. Zeker niet om te onderhouden. En mijn smaak is ook boven mijn stand. Ik wil graag een cute Audi A1.
Werk jij al?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat gaat lastig als studentquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
"weer"?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gewoon weer een rijke mocroboi fixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |