Wie ben jijquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:14 schreef Hathor het volgende:
Ik heb Elf al een tijdje niet meer gezien, heeft hij een ban of zo?
Hathor..duh.quote:
Jij begrijpt het.quote:Jij moet elke dag even zoeken wat nou ook alweer je voor en achterkant is?
quote:Peter R. de Vries is al meer dan 35 jaar lang misdaadverslaggever. In het tweede seizoen van Internetpesters Aangepakt blijft hij zijn werkveld uitbreiden. "Soms denk ik: Peter R. de Vries is groter geworden dan ik zelf ben."
Heeft hij dat echt gezegd?quote:
Is een karikatuur van zichzelf aan het worden, die man.quote:
Haha grapje, ik kom toch niet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben met twee fokkers uit eten maar zit tot nu toe alleen aan tafel. Vraag me af of ze nog komen.
Jahaaaquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben met twee fokkers uit eten maar zit tot nu toe alleen aan tafel. Vraag me af of ze nog komen.
Durf je niet tegen haar te praten?quote:
Nee. Ik wacht tot ze op FOK! Reageertquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Durf je niet tegen haar te praten?
Doe maar gewoon even de groetjes.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee. Ik wacht tot ze op FOK! Reageert
Dat kan jij makkelijk zien.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is je moeder eigenlijk een beetje lekker
Wil je dat echt weten?quote:
jezus ga ik maar weer verder kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet wel lukken via de comments op mijn profielfoto.
Jouw moederquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet wel lukken via de comments op mijn profielfoto.
Ja, waar was je nou gisteravond????quote:
Ja d4v1d?quote:
Welcome back!quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, waar was je nou gisteravond????
[..]
Ja d4v1d?
Ik was er gewoon hoor...alleen niet hier.quote:
Ja, welkom terug hier.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was er gewoon hoor...alleen niet hier.
Dankje, ik ben nooit voorgoed weg hè, dat zouden jullie moeten weten.quote:
Yes, en anders speurt de drone je wel op met de allernieuwste tracking software.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dankje, ik ben nooit voorgoed weg hè, dat zouden jullie moeten weten.
Ik was eten met 2 mooie dames.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, waar was je nou gisteravond????
[..]
Had je niet genoeg gegeten toen we weggingen dan?quote:
Goed hoor, eigenlijk gewoon zoals daarvoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was je zomaar 2 maanden foetsie.
Hoe is het
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed hoor, eigenlijk gewoon zoals daarvoor.
Zeker...en die hamburger was giga, ik kon er niet eens overheen kijken.quote:
Vallen is mijn divisiequote:
Was jij er ook dan? Ik hoorde wel wat, maar kon niks zien.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeker...en die hamburger was giga, ik kon er niet eens overheen kijken.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was jij er ook dan? Ik hoorde wel wat, maar kon niks zien.
Ik ben zo blij dat hier nooit iets verandertquote:
David is gewoon een lul.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben zo blij dat hier nooit iets verandert
Gelukkig wel.quote:
Waarom ben jij spiderman?quote:
Oh, wat zijn je superpowers dan?quote:
Is dat een beetje handig?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb de zintuigen van een spin en ik kan heel goed klimmen en zo.
Een beetje vies wittig spul in de rondte spuiten, dan ben je geen superheld maar een viespeuk.quote:
Is een cirkel rond?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doen de bussen in Den Haag het een beetje handig?
Domme vraag natuurlijk.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een beetje vies wittig spul in de rondte spuiten, dan ben je geen superheld maar een viespeuk.
Jij bent er ook niet leuker op gewordenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een beetje vies wittig spul in de rondte spuiten, dan ben je geen superheld maar een viespeuk.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent er ook niet leuker op geworden
Heb je al geprobeerd de oven aan te zetten?quote:
Oh is dat het.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd de oven aan te zetten?
Ik heb dat namelijk regelmatig met de waterkoker...als ik brood heb geroosterd.quote:
Het probleem is dat ik eten besteld heb.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb dat namelijk regelmatig met de waterkoker...als ik brood heb geroosterd.
Dat begreep ik wel, als je geen volledige rijsttafel of een 7 gangenmenu bij een 3-sterrenrestaurant hebt besteld, dan is dat idd wel wat lang.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik eten besteld heb.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd de oven aan te zetten?
Oh, ik schatte je niet zo slim in. Excuus.quote:
Een pizza en een stokbroodje met kruidenboterquote:als je geen volledige rijsttafel of een 7 gangenmenu bij een 3-sterrenrestaurant hebt besteld, dan is dat idd wel wat lang.
Heb je die in Rome besteld of wel gewoon bij jou in de buurt?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh, ik schatte je niet zo slim in. Excuus.
[..]
Een pizza en een stokbroodje met kruidenboter
Ik stuur even een opsporingsbericht uit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:54 schreef d4v1d het volgende:
Een pizza en een stokbroodje met kruidenboter
In de sloot?quote:
Singel...het is een singel.quote:
Das toch net een sloot joh.quote:
Ik ben een vlugge leerling.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent al aardig bij hoor ik wel.
Wat waterig.quote:
En dat terwijl niemand hier je ook maar het licht in de ogen guntquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Het is 22:00 en ik kan nog steeds daglicht zien.
Is het weer zo'n dag?quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dat terwijl niemand hier je ook maar het licht in de ogen gunt
ga wegquote:Op zondag 1 mei 2016 06:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is dit het laatste biertje van de avond of de eerste in de morgen. Eeuwenlang bijten de grootste filosofen zich al vast in dit vraagstuk
Gelukkig heb jij geen kinderen.quote:Op zondag 1 mei 2016 11:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als dat mijn zoon was had ie nu al een paar draaien om zijn iets te grote oren gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 mei 2016 12:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen kinderen.Geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest lachenquote:
quote:
quote:
Oeps vergetenquote:
Ik moest er ook nog om lachen ook...ik wist dat er iets was, dat ik niet gemist had.quote:
Nee, nog geen glimlachquote:
badfoto'squote:Op zondag 1 mei 2016 18:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik wist dat er iets was, dat ik niet gemist had.
Dat sowieso.quote:
Ja dag.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:03 schreef d4v1d het volgende:
Ik vind het zo fantastisch dat ik toch maar weer weg ga, Harry.
en neem je singel mee downiequote:Op maandag 2 mei 2016 00:03 schreef d4v1d het volgende:
Ik vind het zo fantastisch dat ik toch maar weer weg ga, Harry.
Wat vind jij ervan dat er eindelijk budget is om het laatste deel van de Singel uit te graven? Het wordt nu eindelijk een mooie grote Singel die volledig op zichzelf aansluit.quote:
ga wegquote:Op maandag 2 mei 2016 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat er eindelijk budget is om het laatste deel van de Singel uit te graven? Het wordt nu eindelijk een mooie grote Singel die volledig op elkaar aansluit.
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat er eindelijk budget is om het laatste deel van de Singel uit te graven? Het wordt nu eindelijk een mooie grote Singel die volledig op zichzelf aansluit.
Hier klopt iets niet ...quote:
Een Singel die underground is noem je toch gewoon een riool?quote:Op maandag 2 mei 2016 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n vieze meeloper.
Ik vond de Singel al cool toen het nog underground was.
quote:Op maandag 2 mei 2016 00:12 schreef timmmmm het volgende:
Nou jongens, ik ga slapen. Hopen dat David of ik niet meer wakker worden
Jij ging weg.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een Singel die underground is noem je toch gewoon een riool?
Past mooi al jouw gelul in
Ga nou eens weg joh.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:21 schreef d4v1d het volgende:
Harry is nu aan 't genieten joh.
Nu ga ik wel echt richting bed.
Ja dit boeit dus echt helemaal niemandquote:Op maandag 2 mei 2016 13:07 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond em matigquote:Op maandag 2 mei 2016 13:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga nu de nieuwe aflevering van Game Of Thrones bekijken jongens.
Blijkt straks uit de reconstructie dat Peter de vader is.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:31 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind het zielig voor Mattie. En alsof het allemaal niet al kut genoeg is krijg je waarschijnlijk vanavond ook nog de deskundige mening van Peter R over deze trieste zaak.
Nee. Jij?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft je vriendin haar buik al gepost in OUD?
Jaquote:
Misschien wil je een show maken van je buik. Of bierbuik.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Met je goeie wedervragen.
Dat gun je echt helemaal niemand.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijkt straks uit de reconstructie dat Peter de vader is.
Vind het ook erg sneu. En op Peter R zit helemaal niemand te wachten.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:31 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind het zielig voor Mattie. En alsof het allemaal niet al kut genoeg is krijg je waarschijnlijk vanavond ook nog de deskundige mening van Peter R over deze trieste zaak.
Dat is ook vervelend. Kan je online op je computer tv kijken?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind het ook erg sneu. En op Peter R zit helemaal niemand te wachten.
Vooral ik niet, mijn tv doet het namelijk niet meer
Tijd voor een slimme tv.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind het ook erg sneu. En op Peter R zit helemaal niemand te wachten.
Vooral ik niet, mijn tv doet het namelijk niet meer
Hm nee, geloof het niet. Maar waaghals heeft de tv alweer gemaaktquote:Op maandag 2 mei 2016 19:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is ook vervelend. Kan je online op je computer tv kijken?
Ja, gelukkig welquote:Op maandag 2 mei 2016 19:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tijd voor een slimme tv.
Of had je die al?
Kzou een tv wel slim vinden als die automatisch uitschakelt zodra Peter R. in beeld komt.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, gelukkig welmaar blijkbaar weigeren ook slimme tv's soms om aan te gaan.
Die zou ik echt kopen, een TV waar je een soort zwarte lijst op in kan stellen. Letterlijk, want Simons zou op één staanquote:Op maandag 2 mei 2016 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kzou een tv wel slim vinden als die automatisch uitschakelt zodra Peter R. in beeld komt.
Sylvana zou zich erg gevleid voelen, eerste plaats.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die zou ik echt kopen, een TV waar je een soort zwarte lijst op in kan stellen. Letterlijk, want Simons zou op één staan
Ik ook, aangezien ik het ook slik.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij radar zo een item over antidepressiva. De intro kwam nogal eenzijdig over, maar ik ben benieuwd.
Ga ik opnemen, ik kijk naar de Dictator op BNN en daarna naar de Aanklagers op NPO2.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij radar zo een item over antidepressiva. De intro kwam nogal eenzijdig over, maar ik ben benieuwd.
Mwa, ik geloof dat ik er wel baat bij heb nu, maar kan het natuurlijk niet mijn hele leven gebruiken, de bijwerkingen in het begin waren wel kut.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, ik vind het allemaal troep. Gelukkig niet meer nodig ook.
Is ook wel makkelijk om alle bijwerkingen te belichten, dat kun je bij alle medicatie doen.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
Nah, ik vind het maar kut allemaal, er zijn zat mensen die er echt veel baat bij hebben, en daardoor ook weer een lichtje in hun horizon zien. Tuurlijk werkt het bij iedereen anders, maar ik moest ook niet voor niks om de 2 weken terug naar de huisarts.
Ze maken die mensen die het nodig hebben alleen maar onnodig bang zo.
Wat dat betreft is Radar sowieso kut.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is ook wel makkelijk om alle bijwerkingen te belichten, dat kun je bij alle medicatie doen.
quote:Op maandag 2 mei 2016 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm nee, geloof het niet. Maar waaghals heeft de tv alweer gemaakt
quote:Op maandag 2 mei 2016 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, gelukkig welmaar blijkbaar weigeren ook slimme tv's soms om aan te gaan.
Waar wil je het over hebbenquote:Op maandag 2 mei 2016 21:07 schreef anonymoussie het volgende:
Sjezus. Ben ik ff weg, meteen druk hier.
quote:Op maandag 2 mei 2016 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kzou een tv wel slim vinden als die automatisch uitschakelt zodra Peter R. in beeld komt.
Vrij goed, de meeste dingen proef ik zelfs twee keerquote:Op maandag 2 mei 2016 21:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Timmmmme!!
Hoe gaat het met je eetlust?
Een dubbel tasty burger heb jij dus niets aan.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vrij goed, de meeste dingen proef ik zelfs twee keer
quote:Op maandag 2 mei 2016 21:14 schreef anonymoussie het volgende:
Oh mijn vriendin zet net the Midwife aan.
Ga ff meekijken.
Bedankt.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:13 schreef anonymoussie het volgende:
Fokker, die mij niet eens kan bedanken voor dat mooie plaatje.
Ja. Ik ben die slak, dat snap je wel toch.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:20 schreef Fokker89 het volgende:
Leuk, om een maand later nog even een felicitatie te krijgen.
Even lekker op die hals zitten.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb echt zin in een lekkere fles wijn jongens, wat mis ik dat
Wijze woorden.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:59 schreef YokiKater het volgende:
Het verschilt ook gewoon echt per persoon. Bij mij werkte het niet, en ik heb al die narigheid gehad. Ik heb er alleen maar negatieve ervaringen mee, maar dat hoeft niet zo voor iedereen te zijn.
Ik heb een eigen andere manier gevonden om uit die dip te klimmen, uiteindelijk moet het toch uit je zelf komen, of dat nu met hulp van SSRI's is of andere manieren .. uiteindelijk komt het vanuit jezelf.
Ik kende Sean Paul al voordat ie echt bekend werd.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:29 schreef LTVDK het volgende:
Dit gaat een zomerhit worden, ook al heeft nog nooit iemand een woord van Sean Paul verstaan.
Ik ben dan ook al ervaringsdeskundige sinds 2009. Been there, done that, got the t-shirt and burned it. Van totaal "pannetje 5" , suicidaal, crisisopvang alles tot gewoon stabiel met ambulante hulp om alles weer op te bouwen. Vier verschillende psychiaters, F-act team, RIBW, alle soorten medicatie.. ik heb het allemaal gezien, geroken, geproefd, doorstaan en gevoeld.quote:
Das lang geleden danquote:Op maandag 2 mei 2016 23:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik kende Sean Paul al voordat ie echt bekend werd.
Nog naar kleine shows geweest op de Melkweg. Toen trad ie op met Red Rat enzo.
Kwam hij toen al naar je verjaardag?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik kende Sean Paul al voordat ie echt bekend werd.
Punkie was wel een leuke.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das lang geleden danEerste die ik van hen ken is denk ik Gimme The Light, maar destijds vond ik zijn muziek niet echt boeiend.
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kwam hij toen al naar je verjaardag?
Ik vraag me nog steeds af of hij wel een taal kan spreken of gewoon altijd maar wat random geluiden maakt.quote:
Speciaal voor jou had ik mijn oneliner cursief gezet. Want daar komt het gewoon op neer, uiteindelijk.quote:
Wibi communiceert vaak met Post Icon's.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom staat er niks onder deze quote?
#tigerblood is niet zo effectief meer tegenwoordig.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Speciaal voor jou had ik mijn oneliner cursief gezet. Want daar komt het gewoon op neer, uiteindelijk.
#eyeofthetiger is ook goed.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
#tigerblood is niet zo effectief meer tegenwoordig.
Dat is leuk voor Wibi.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wibi communiceert vaak met Post Icon's.
quote:
Nou, ik heb nog steeds geen antwoord op mijn klacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:02 schreef Specularium het volgende:
Was de bestelling van de Mac weer niet goed?
Wat fijn, zo is iedereen hier op zijn of haar eigen manier speciaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik denk dat zijn moeder gewoon alles heeft opgegeten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:02 schreef Specularium het volgende:
Was de bestelling van de Mac weer niet goed?
Welke klacht?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog steeds geen antwoord op mijn klacht.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn moeder gewoon alles heeft opgegeten.
Je moet ook geen afgetrokken varken gaan eten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat die pulled pork niet te vreten is.
Nou en, ik heb er bijna 5 euro voor betaald, dan verwacht ik toch minstens wat smaakversterkers.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook geen afgetrokken varken gaan eten.
Voor 5 euro kan je ook gewoon 5 hamburgers bestellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou en, ik heb er bijna 5 euro voor betaald, dan verwacht ik toch minstens wat smaakversterkers.
Helemaal niet, met de euroknallers zijn ze ook al gestopt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Voor 5 euro kan je ook gewoon 5 hamburgers bestellen.
Mooi gezegd. Wat heb je nu nog qua behandeling/begeleiding?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al ervaringsdeskundige sinds 2009. Been there, done that, got the t-shirt and burned it. Van totaal "pannetje 5" , suicidaal, crisisopvang alles tot gewoon stabiel met ambulante hulp om alles weer op te bouwen. Vier verschillende psychiaters, F-act team, RIBW, alle soorten medicatie.. ik heb het allemaal gezien, geroken, geproefd, doorstaan en gevoeld.
Dysthymie staat/stond er op mijn lijstje.. dat is nu wel anders of zo. Als analogie gebruik ik gewoon het plaatje dat ik een berg aan het beklimmen ben en soms duvel je een stukje naar beneden, maar nooit tot aan de grond. Drie stappen vooruit en een stap terug is nog altijd vooruitgang.
Vervelende gebeurtenissen of situaties zijn altijd te overwinnen, het is niet altijd makkelijk maar dat is juist de uitdaging. #winning #tigerblood. Jezelf de put in praten/denken is nog altijd makkelijker dan proberen om uit die put te klimmen. En daarnaast heeft iedereen zijn problemen, verdriet, tegenslagen. Niemand is daarin alleen, "als kutgevoel echt waarde had was iedereen nu rijk"
F-act en RIBW. Die eerste doen vrij weinig en aan die laatste heb ik heel erg veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mooi gezegd. Wat heb je nu nog qua behandeling/begeleiding?
Wie lacht daar zo?quote:
Gewoon Jamaicaans of zo natuurlijk. Net als mr. Vegas of Beanie Man.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of hij wel een taal kan spreken of gewoon altijd maar wat random geluiden maakt.
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wibi communiceert vaak met Post Icon's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |