Wat kan het filliaal er nou aan doen dat die McWrap van jullie niet te vreten is. Kuthoer.quote:Geachte heer Fokker89,
Hartelijk dank voor uw email. Het spijt ons te vernemen dat uw bezoek niet naar tevredenheid is verlopen. Wij hebben uw klacht geregistreerd onder referentienummer xxxxxx en voor de verdere afhandeling doorgestuurd naar de Franchisenemer en het management van het desbetreffende restaurant. Zij zullen uw klacht met het team bespreken en ernaar streven u binnen 5 tot 7 werkdagen een reactie te sturen.
Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om ons van deze ervaring op de hoogte te stellen. Het helpt ons de service en kwaliteit in onze restaurants verder te optimaliseren.
Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
McDonald's Nederland B.V.
Vera Ingeren
Afdeling Gastenrelaties
ivm privacy kunnen de namen fictief zijnquote:Op maandag 25 april 2016 19:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahahahaha. V. Ingeren. HAHAHAHAHAHAHA![]()
Zo ben ik.quote:Op maandag 25 april 2016 19:31 schreef Fokker89 het volgende:
Maar wel leuk dat je het meteen opmerkt.
quote:Op maandag 25 april 2016 19:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat kan het filliaal er nou aan doen dat die McWrap van jullie niet te vreten is. Kuthoer.
quote:Op maandag 25 april 2016 20:42 schreef Specularium het volgende:
FC Utrecht-fan Rudi: "Ga echt geen spijt krijgen van bekertattoo"
[ afbeelding ]
Hiquote:
Heldquote:
Ik hoop dat het straks gewoon weer gaat regenen anders komen die kutkoters weer met hun terreur.quote:
Past wel bij het hele concept van koningsdag.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Past wel bij het hele concept van koningsdag.
Hoorde net op de radio dat de populariteit van het koningshuis tot een dieptepunt gedaald is. Toch nog 65% van de bevolking die achter de monarchie staat.. maar goed, het gaat de goede kant op.
Ach, als een van de dochtertjes een beetje lekker wordt, is dat weer gewoon 85%quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoorde net op de radio dat de populariteit van het koningshuis tot een dieptepunt gedaald is. Toch nog 65% van de bevolking die achter de monarchie staat.. maar goed, het gaat de goede kant op.
Ik zag net weer een recente foto, misschien heeft de middelste nog een kans.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach, als een van de dochtertjes een beetje lekker wordt
Die foto zag ik ook, die jongste krijgt ook al een kop als een laaf.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag net weer een recente foto, misschien heeft de middelste nog een kans.
Vooral omdat de oudste op haar vader lijkt en de jongste eruit ziet of ze down heeftquote:Op dinsdag 26 april 2016 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die heet Nick en die heb ik vorige week nog gesproken. Op korte termijn weer eens even in gesprek met hem. En over een week of 3 krijg ik nog bezoek van een hoofdagent, is ook leuk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:27 schreef Specularium het volgende:
Yoki is bang dat wijkagent Hans straks aan zijn deur staat.
Die middelste heeft toch die tic?quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wàr zijn de dan de duoe van volgens jou en wat zijn de negatieve gevolgen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die middelste heeft toch die tic?
Maar goed, die arme meisjes kunnen er ook niks aan doen allemaal. Die zijn ook maar de dupe van alles.
Ga je even lekker met je eigen koningshuis bemoeien.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat doe ikquote:Op dinsdag 26 april 2016 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je even lekker met je eigen koningshuis bemoeien.
De dupe van de monarchie. Opgroeien als prinses, troonopvolger zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wàr zijn de dan de duoe van volgens jou en wat zijn de negatieve gevolgen?
Lijkt me niet bepaald iets negatiefs, persoonlijk. Zo zwaar zal ze het niet hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De dupe van de monarchie. Opgroeien als prinses, troonopvolger zijn.
Aan die wangetjes te zien, eet ze meer pizza dan ik jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:36 schreef Specularium het volgende:
Iemand is hier jelly op Amalia hoor.
racistquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Wij hadden vanavond pizza maar de onderkant was verbrand. Had de oven per ongeluk te heet gezet. Hopelijk krijg ik geen kanker door al dat roet.
Mijn hond is ook zwartquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Zwarten geven je kanker, ik hoor het al wel weer Snavelaar
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je een kankerhond hebt? Ik vind dit allemaal wel erg grof
Nee mijn hond is kerngezondquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je een kankerhond hebt? Ik vind dit allemaal wel erg grof
De ontmaskering van Grote Smurf.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Dat programma van Peter R was trouwens te gênant voor woorden.
Peter R is te genant voor woordenquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Dat programma van Peter R was trouwens te gênant voor woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Jij bent een buitenlander.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig kon ik vandaag lekker knuffelen met mijn grote liefdes. Was de dag toch niet helemaal stropwaardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Peter lees je mee?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Zouden die prinsesjes morgen wel mooi zijn na 4 Heineken?
Nee niet die buitenlander.quote:
Ik zou een moord doen om een lekkere quarter pounder of een pizza te verorberen zonder te kotsen en dood te gaan van binnenquote:
Was die aan het rappen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Toen Peter hardop "fucking nigger" zei stikte ik bijna in mijn blokje chocolade.
Mijn hoofd?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Peunaga. Als je vertrekt let je dan op je hoofd
Ja, kwaadaardig schorriemorrie heeft daar laatst een afgehakt hoofd op straat gegooid.quote:
Oh lol. De plek waar ik heen ga is in handen van ander schorriemorrie. 1 of andere communistische sekte.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, kwaadaardig schorriemorrie heeft daar laatst een afgehakt hoofd op straat gegooid.
Amsterdam?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh lol. De plek waar ik heen ga is in handen van ander schorriemorrie. 1 of andere communistische sekte.
Ik heb maar mijn beeldscherm extra ingezoomd om het Oranjeleed tegen te gaan.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk des Bouvrie zou zeggen dat dit goed is voor mijn UI.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, ik heb het alweer opgelost. Mij krijgen ze niet beet.
Oh die had ik soberso al niet.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn ging het om de Oranje kudtachtergrond.
[ afbeelding ]
Moest ik ook keihard om lachen.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:07 schreef Fokker89 het volgende:
Grappig dat moderator oranje is, en na F5en alleen de username.
Nee, heb wat beters te doen, ik jaag op tornado'squote:Op woensdag 27 april 2016 00:19 schreef Fokker89 het volgende:
Gaan jullie straks ook met een kleedje in de stad staan?
Oke.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, heb wat beters te doen, ik jaag op tornado's
okequote:Op woensdag 27 april 2016 01:02 schreef LTVDK het volgende:
Het hagelt ook echt pas voor de 600e keer vandaag.
Geen dank.quote:
de dag is net vijf kwartier oud miepquote:Op woensdag 27 april 2016 01:02 schreef LTVDK het volgende:
Het hagelt ook echt pas voor de 600e keer vandaag.
oh Limburgers dusquote:Op woensdag 27 april 2016 01:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, autosloperij in Uden, dat ligt ergens in Turkije of zo.
Nee naar SHOquote:Op woensdag 27 april 2016 01:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan dat topic over de aanslagen morgen naar WKN?
Daar doen ze het niet voor. Het is allemaal opgeschroefd heh, dus dichterbij de keuning .. en die wordt gefilmd, dus ja.quote:
Hoeven ze nog niet telkens in beeld te komen.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar doen ze het niet voor. Het is allemaal opgeschroefd heh, dus dichterbij de keuning .. en die wordt gefilmd, dus ja.
Heb je een hekel aan beveiligers of zo?quote:Op woensdag 27 april 2016 11:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoeven ze nog niet telkens in beeld te komen.
Ik kijk niet voor de beveiligers.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan beveiligers of zo?
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wel, ik zit ook steeds de ramen en daken te scannen voor spotters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Machtig mooi man, alleen komen de commando's daar niet bij aan te pas. Dan komt gewoon het M-squadron. FapFapFap.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:54 schreef timmmmm het volgende:
Yoki's natte droom is wanneer de familie live op TV gegijzeld wordt en hij een commandoteam in actie kan zien
Die heeft er zin in!quote:
Toch knap dat er nog wel een lach vanaf kan dan.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit denk ik ook altijd als David weer eens hoi komt zeggen in dit topic.
Mooi.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:55 schreef YokiKater het volgende:
Volgens mij heeft mijn vriezer het begeven.
Heb ik ook regelmatig, ding moet je echt dicht doen, ipv dicht slaan.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is nog even afwachten, kan ook zijn dat ik hem weer eens niet goed dicht heb gedaan.
Ja, ik heb er eigenlijk gewoon een nodig met een alarm.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb ik ook regelmatig, ding moet je echt dicht doen, ipv dicht slaan.
quote:
Ik doe niks.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat zit je nu weer uit te spoken Yoki
Haha yoki heeft nu ooraids.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:25 schreef YokiKater het volgende:
Ik keek even naar de livestream van 538. Even, want ik klikte snel weer weg.
Niet je internet redundant uitvoerenquote:Op woensdag 27 april 2016 13:30 schreef YokiKater het volgende:
Gelukkig moet ik toch straks helemaal offline omdat ik mijn tv meubel en routershit moet gaan verplaatsen.
Oh, ik own nog 3 routers in de straat dus .. Maar ik ga toch niet internetten als ik spullen aan het verplaatsen ben.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet je internet redundant uitvoerenHad ik toch wel van je verwacht Yoki
Jij bent pas leuk.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:32 schreef Specularium het volgende:
Onze prinsesjes zijn gewoon leuk hoor, ook al zijn ze misschien niet allemaal van Willy.
je moeder is redundantquote:Op woensdag 27 april 2016 13:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet je internet redundant uitvoerenHad ik toch wel van je verwacht Yoki
Ik had je auto omver gegooid. Schorriemorrie.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:01 schreef Fokker89 het volgende:
Net een mongool bij de supermarkt, die zijn autodeur open slaat, terwijl ik hem ook open doe, hij stond half op mijn parking en begint toch een partij te vloekenBinnen in de supermarkt gaat hij ook nog dreigen dat hij nu in een goede bui was, anders had hij me buiten wel gepakt
Nu zie ik daar politie rijden, die zoeken mij kennelijk, goed verhaal dit.
Die vent moet gewoon niet zo agressief doen. Ik had hem al verteld dat ik niet echt van hem onder de indruk was.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had je auto omver gegooid. Schorriemorrie.
Ja, dat opgefokte is nergens voor nodig. Hangt er al een Zulu in de lucht?quote:Op woensdag 27 april 2016 16:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die vent moet gewoon niet zo agressief doen. Ik had hem al verteld dat ik niet echt van hem onder de indruk was.
Nou, lijkt niet dat ze zo moeilijk hoeven te doen, ik woon er praktisch naastquote:Op woensdag 27 april 2016 16:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat opgefokte is nergens voor nodig. Hangt er al een Zulu in de lucht?
En dan ga je met de auto? Baasquote:Op woensdag 27 april 2016 16:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, lijkt niet dat ze zo moeilijk hoeven te doen, ik woon er praktisch naast.
Ik moest even een boodschapje doen voor mijn vader, dus daarom maar meteen de auto gepakt, toen ik 15 minuten later er weer langs kwam, reden er 2 politieauto's op dat parkeerterrein.zodoende.quote:
Twee? Godskolere hele dekking in de regio weg omdat meneer met een deur moet rammen. Het is wat.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moest even een boodschapje doen voor mijn vader, dus daarom maar meteen de auto gepakt, toen ik 15 minuten later er weer langs kwam, reden er 2 politieauto's op dat parkeerterrein.zodoende.
Ik was niet fout.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Twee? Godskolere hele dekking in de regio weg omdat meneer met een deur moet rammen. Het is wat.
ga gewoon in de straal van dat cobrading staan, winwin.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:42 schreef YokiKater het volgende:
De cobracutter komt ook. Maar ik moet even douchen.
Dan lig je in tweeënquote:Op woensdag 27 april 2016 17:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ga gewoon in de straal van dat cobrading staan, winwin.
Nou, brand in het havengebied dus.. met vuur en zo.quote:Brand in het havengebied wie weet wat er aan de hand is
Er gaat niets ontploffen of zo, maar het is wel een beste fik. NL-Alert alles.. en al dat volk gaat er ook gewoon lekker heen heh, lekker even een paar sloffen sigaretten in 1 keer naar binnen ademen.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:28 schreef Specularium het volgende:
Nou, dat klinkt echt weer helemaal niet spannend.
Ik moet hem nog opeten.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een oranje tompouce op. Ik haat mezelf.
More to love.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:13 schreef YokiKater het volgende:
Fuck de brand, ghahahahahaha
[ afbeelding ]
Amalia geeft gewoon geen neuk.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze kwam een beetje bazig over vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen sliep ik al joh gek. Moet ik zeggen dat ik niet echt fan van de Leeuw ben. Vroeger wel maar t is al 5 jaar kut. Die docu over hem was wel bruutquote:Op woensdag 27 april 2016 22:57 schreef Specularium het volgende:
Timmm zit nu te genieten van Paul de Leeuw.
Veel plezier met emigrerenquote:Op donderdag 28 april 2016 15:24 schreef Peunage het volgende:
QR274
QR932
Have fun. En security viel echt wel mee.
Boh! https://www.flightradar24.com/QTR274/98d3e84quote:Op donderdag 28 april 2016 15:24 schreef Peunage het volgende:
QR274
QR932
Have fun. En security viel echt wel mee.
Ohja, want hij woonde hier in zijn auto.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die gaat toch op de Filipijnen wonen en werken.
Klinkt wel als een goed verhaal.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:22 schreef Specularium het volgende:
Ik denk bij Filipijnen aan een plek waar mensen in de bergen schijten.
Nog niet, kan niet lang meer duren.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:30 schreef YokiKater het volgende:
Zou Yasmin al inelkaar zijn geslagen door een paar dronken Thais?
In elkaar geswaffeld door een ladyboyquote:Op donderdag 28 april 2016 19:30 schreef YokiKater het volgende:
Zou Yasmin al inelkaar zijn geslagen door een paar dronken Thais?
Was die weg dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:08 schreef timmmmm het volgende:
Aan de titel van de POL-SC te zien is Voorschurft teruggekeerd
En nu ben je zeker bekaf en...quote:Op donderdag 28 april 2016 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Toen dit nummer tijdens het hardlopen op mijn mp3 speler langskwam ging ik door de geluidsbarrière.
Ik ga straks lekker 3 Doc kijken op NPO3.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:29 schreef Specularium het volgende:
Wat een walgelijke mensen die naar Andre Rieu gaan.
Tuurlijk mag ik dat! Maar ik blijf gewoon.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:33 schreef d4v1d het volgende:
Het leuke verhaal is dat jij mag oprotten
quote:
Gefeliciteerd jonguh!quote:Op donderdag 28 april 2016 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
Bedankt voor jullie felicitaties hoor.
grgr
Maar nu mag écht helemaal niemand jequote:Op donderdag 28 april 2016 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
Vroeger dacht er nog wel eens iemand aan mij...
Zonder Facebook weet ik niet meer wanneer iemand jarig is.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
Bedankt voor jullie felicitaties hoor.
grgr
Je weet dat je op je echte vrienden gewoon kunt rekenen.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
Bedankt voor die spontane felicitaties.
quote:Op donderdag 28 april 2016 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
Bedankt voor die spontane felicitaties.
Dat probleem herken ik, al zit het bij mij net iets anders.quote:
Jij moet elke dag even zoeken wat nou ook alweer je voor en achterkant is?quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat probleem herken ik, al zit het bij mij net iets anders.
Het probleem van drie bustehouders moeten dragen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat probleem herken ik, al zit het bij mij net iets anders.
quote:Op donderdag 28 april 2016 14:21 schreef d4v1d het volgende:
Arjen Lubach is begonnen met "Filmpje" Praktisch gezien gewoon een vlog.
Mooiquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bedankt dat je dit even wilde delen, ik ben er erg blij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |