abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161864029
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2016 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Belangrijkste is dat je dingen die je echt in kop hebt, ook gewoon gaat doen.
Dat kan van alles zijn , zelfs een vrouw.
zelfs een ''vrouw'' hahaha :P

ja dat is zo, ik onderschat ook wel de kracht van positief denken en de aantrekkingkracht ervan (of wat dat allemaal aantrekt, die vibe zegmaar :P)

nu had ik een bepaald gevoel en dat is uitgekomen en dan denk ik, waar komt dat door door mezelf doordat ik negatief ga denken of samenloop van dingen en heb ik daar geen vat op? Is een breinbreker :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_161864034
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 04:03 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

zelfs een ''vrouw'' hahaha :P

ja dat is zo, ik onderschat ook wel de kracht van positief denken en de aantrekkingkracht ervan (of wat dat allemaal aantrekt, die vibe zegmaar :P)

nu had ik een bepaald gevoel en dat is uitgekomen en dan denk ik, waar komt dat door door mezelf doordat ik negatief denken om samenloop van dingen en heb daar geen vat op? Is een breinbreker :P
Negatief denken brengt je nergens.
pi_161864036
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2016 04:05 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Negatief denken brengt je nergens.
Klopt, het brengt alleen maar ellende.
pi_161864039
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 04:05 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Klopt, het brengt alleen maar ellende.
Mijn radio set is afgelopen, de tijd vergeten.
pi_161864045
quote:
11s.gif Op maandag 2 mei 2016 04:07 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Mijn radio set is afgelopen, de tijd vergeten.
is ook al laat, ik ga bammetje maken, verzacht de pijn

- emotie- eter :') ;(
pi_161864427
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 03:30 schreef LLgetikt het volgende:
het is een van de ergste dagen van me leven geworden

alsof murphy's law van toepassing is

:') :') :') :') :')
Uhm....wat is er gebeurd??
pi_161872536
quote:
5s.gif Op maandag 2 mei 2016 07:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Uhm....wat is er gebeurd??
Kort samen gevat,

ik ging zeggen van het werkt niet voel me er niet goed bij, heb persoonlijke shit aan me hoofd (was ook over iemand niet heen die ik al jaren ken, en dit was eigenlijk een foute keus voor mij. niet wat ik wil) met geen slechte intentie.. dat het gewoon niet werkte maar niks om te kwetsen.. zegt hij - ik had geen gevoel voor je, je was tijdsverdrijf... :{ (ik dacht vieze motherfocker!!!!! Had me laptop aan hem uitgeleent die kwam ik nu ophalen) enne ja waarom denk je dat ik afwezig was, en liet me telefoon gewoon zo thuisliggen, als ik jou leuk vond liet ik niet met rust ;( ;( ;( ;(

Als ik niks had gezegt dan... ja wat dan? ;( Hij benoemde heel vaak dat ie een goede jonge was, dat is al een vreemd iets.

Dat is al wat ik dacht, die apathische/onverschillige houding, lege blik zegt het al... maarja voel me gebruikt.

En met die persoon die ik al jaren ken heb ik ruzie dusja.. en dat komt niet meer goed, gewoon pijnlijk is het. Heb ook verteld dat dit is gebeurt, en nu vind hij mij de grootste slet en haat hij me en ik mag doodgaan en meer enzo. Me eigen schuld :'( ik maak verkeerde keuzes die zo uitpakken en achteraf heb ik dat inzicht pas van wat ik wil, door drank en andere dingen zijn mijn prioriteiten opeens FUCKED UP. Ik dacht dat ik hem nooit meer zou spreken en miss dat ik dit nodig had, dus totaal niet. Domme keuzes.

Daarom, weetje kan beter alleen zijn, niet meer drinken, en gewoon, ik moet gewoon huilen kan er niks aan doen :'(

[ Bericht 3% gewijzigd door LLgetikt op 02-05-2016 15:26:08 ]
pi_161872991
wow....

Ik zou zelf het "je was tijdverdrijf" denk ik nog een stuk harder vinden dan "ik had geen gevoel voor jou" -O-

Pijnlijk. Maar aan de andere kant heb je met jouw initiatief iets fouts blootgelegd wat anders wellicht nog heel lang had kunnen door-etteren. Wat dat betreft kies ik vaak liever voor de snelle heelmeester. Doet wel even wat meer pijn, maar kortdurende acute pijn vind i (in deze context) sowieso verdraagzamer dan chronische (zeker als een persoonlijk contact op niks gebaseerd lijkt te zijn).
pi_161873046
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
wow....

Ik zou zelf het "je was tijdverdrijf" denk ik nog een stuk harder vinden dan "ik had geen gevoel voor jou" -O-

Pijnlijk. Maar aan de andere kant heb je met jouw initiatief iets fouts blootgelegd wat anders wellicht nog heel lang had kunnen door-etteren. Wat dat betreft kies ik vaak liever voor de snelle heelmeester. Doet wel even wat meer pijn, maar kortdurende acute pijn vind ik sowieso verdraagzamer dan chronische. (zeker als een persoonlijk contact op niks gebaseerd lijkt te zijn).
Ja en hoe die dat zei, dat was echt pijnlijk.

´´tijdsverdrijf´´ is gewoon gebruiken. Geen gevoel dat zou ik niet erg vinden maar wtf...

tijdverdrijf, wie was het dan die ik voor me had????????
pi_161873171
Ik voel me gebruikt, door die verkeerde keuze van mij, Ik wou het netjes eindigen met uitleg en al en dan word er zoiets gezegt.. ik heb dat serieus nog nooit meegemaakt op zo´n manier.

Door die ruzie, dacht ik heb wat anders nodig, en jaagde iemand die het belangrijkst voor me is in me leven, en dat is gewoon naar de klote en doet gewoon pijn.

Nouja iig meer dan genoeg tekenen is dat ik beter aan me eigen shit kan werken.
pi_161873177
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:28 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ja en hoe die dat zei, dat was echt pijnlijk.

´´tijdsverdrijf´´ is gewoon gebruiken. Geen gevoel dat zou ik niet erg vinden maar wtf...

tijdverdrijf, wie was het dan die ik voor me had????????
Ga zo snel mogelijk weer verder met jouw leven en probeer de volgende keer te voorkomen dat je je weer met zo'n iemand inlaat. Ten slotte weet je nu wat je aan zoiemand hebt (tenzij je tijd te doden hebt :P ( :') )).

Zie het maar als een leermomentje. Je bent er neem ik aan ook niet echt een stuk slechter uitgekomen? Tis jammer dat jouw gevoelens voor hem misplaatst waren, maar je zal er vast ook wel leuke momenten aan over hebben gehouden (ook al blijkt nu de emotionele fundering daarvan niet op waarheid te berusten).

Je vindt vast wel iemand, gewoon je tijd nemen en de volgende keer iets beter opletten waar je je mee inlaat :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161873277
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ga zo snel mogelijk weer verder met jouw leven en probeer de volgende keer te voorkomen dat je je weer met zo'n iemand inlaat. Ten slotte weet je nu wat je aan zoiemand hebt (tenzij je tijd te doden hebt :P ( :') )).

Zie het maar als een leermomentje. Je bent er neem ik aan ook niet echt een stuk slechter uitgekomen? Tis jammer dat jouw gevoelens voor hem misplaatst waren, maar je zal er vast ook wel leuke momenten aan over hebben gehouden (ook al blijkt nu de emotionele fundering daarvan niet op waarheid te berusten).

Je vindt vast wel iemand, gewoon je tijd nemen en de volgende keer iets beter opletten waar je je mee inlaat :P

SPOILER
SPOILER
Nouja, je moet toch er toch niet van uitgaan dat iemand je gebruikt? Ik bedoel vind het niet echt normaal gedrag, als ik niks had gezegt, had ie nog steeds een toneelspel gespeelt.

Ik zie het ook al een leermoment, maar doet me geen goed, die twijfel was terecht. Leuke dingen? Nee die zie ik niet meer in, gelukkig was het vrij kort, maar het heeft zoveel impact gehad, maar ik zit nu gewoon in een depressieve bui.

Ik was niet over iemand anders heen en dat heb ik verkloot, dat maakt het voor mij gewoon bitter. En dat ik nu gewoon ff geen levenvreugde voel maar gewoon een dikke vette down day heb
pi_161873387
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:37 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Nouja, je moet toch er toch niet van uitgaan dat iemand je gebruikt?
Ik heb ondertussen geleerd dat er genoeg mensen zijn voor wie ik in meer of mindere mate, gewoon als onderdeel van hun (emotionele) schaakspelletje gezien wordt. Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten, dus die mensen filter ik er liefst zo snel mogelijk uit.

Dat daardoor het merendeel afvalt, vind ik niet erg, die zijn het wat mij betreft toch niet waard en het scheelt me op lange termijn ongelooflijk veel gezeik (zoals het jouwe (en dan bedoel ik niet dat jij zeikt, maar meer wat jij nu weer meegemaakt hebt)).

Ik vind trouwens wel dat je in principe gewoon gelijk hebt, maar de wereld werkt helaas een beetje anders (ik was te naïef vroeger, maar heb ervan geleerd).
pi_161873512
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb ondertussen geleerd dat er genoeg mensen zijn voor wie ik in meer of mindere mate, gewoon als onderdeel van hun (emotionele) schaakspelletje gezien wordt. Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten, dus die mensen filter ik er liefst zo snel mogelijk uit.

Dat daardoor het merendeel afvalt, vind ik niet erg, die zijn het wat mij betreft toch niet waard en het scheelt me op lange termijn ongelooflijk veel gezeik (zoals het jouwe (en dan bedoel ik niet dat jij zeikt, maar meer wat jij nu weer meegemaakt hebt)).

Ik vind trouwens wel dat je in principe gewoon gelijk hebt, maar de wereld werkt helaas een beetje anders (ik was te naïef vroeger, maar heb ervan geleerd).
Ik vind het jammer dat zulke dingen gebeuren, maarja alles heeft zijn redenen..
  maandag 2 mei 2016 @ 15:50:31 #90
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_161873575
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:37 schreef LLgetikt het volgende:
wat klote dat dit gewoon in me 20.. me achtervolgt :{
Stoppen met dit soort taalgebruik en Nederlands leren doet al wonderen :) (niet dat ik kan spellen maar toch :') )

Maar even serieus, voor de een gaat het van zelf en de ander moet er even goed aan wennen :) Ik zou zeggen probeer het eens en blijf vooral eerlijk tegen hem, houdt hem niet aan het lijntje en kijk of het wat voor je is!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_161873800
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:47 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat zulke dingen gebeuren, maarja alles heeft zijn redenen..
Klopt, maar beter breek je je hersenen niet daarover (niet dat ik zeg dat je dit doet, tis meer als tip zeg maar :P ). Het is bijna ondoenlijk om te proberen alles te begrijpen (en de details al helemaal).

Zolang je er zelf maar wat van geleerd hebt, de kennis die je hier hebt opgedaan, kan je later in jouw voordeel gebruiken. Al is het alleen maar omdat je dan jezelf beter leert te begrijpen, das meestal belangrijker dan te trachten een ander te begrijpen.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:46:57 #92
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_161895552
Nou meid wat een ellende allemaal weer. Hoop dat je die knoop uit je leven weer weg krijgt. poeh hee
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_161901483
Zeg beter gewoon niks dan geveinsde medeleven ;)
pi_161914984
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 02:07 schreef LLgetikt het volgende:
Ik weet het zelf ook niet goed maar waarop het op neer komt en ik typ het even hier en morgen denk ik - fok - waar deed ik dit nou maarja so be it, ik zit er nu mee :P:

Ik ben best wel moeilijk persoon denk ik persoonlijk (hard voor mezelf in bepaalde dingen, zoals normen en waarden, snel schuldgevoel over dingen waar een ander zich totaal niet druk zou over maken, vooral voor mezelf, vertrouw niet veel mensen, veel gezien en vergeet niet zo snel wat).

In de liefde is het nooit een succesverhaal geweest. Nooit heel actief bezig geweest (zo zit ik niet in elkaar) en dat denken mensen nooit van mij. Altijd werd er gezegt '' ja waarom heb jij geen vriend '' ''als je gewoon naar iemand toegaat lukt dat gewoon'' en dat soort dingen werden er dan gezegt (en dan dacht ik zo ja waarom moet dat, maakt het dat compleet me leven?'' En als er dan een jongen was gebeurde er dingen die gewoon fucked up waren (verkeerde types). En daardoor had ik zoiets van nee, dan maar selectief.. ga niet zomaar voor iemand.

Omdat ik ben zoals ik ben zou ik niet op een jongen vallen (dat was eerst altijd zo) die.. ja hoe zeg je dat.. heel normaal is ofzo (ja wat is normaal?:P hopelijk snappen jullie wat ik bedoel :P) iemand die heel oppervlakkig is en weinig heeft meegemaakt ofzo. Niet dat ik altijd heel zwaar op de hand ben.. maar ben wel een serieus persoon vaak. En vraag me dingen af over mensen en ga zo maar door. Ben ook spiritueel maar niet te extreem maar de laatste jaren is dat pas echt tot uiting gekomen.

Nou is het dus.. ik heb iemand ontmoet, vind hem leuk, maar toch zijn er kanten waarvan ik denk.. wat moet ik nou daarmee? Iets in mijn natuur heeft zoiets van dat ik er ongelukkig van word. Ik kan niet goed uitleggen.. het is miss ook een schild van mij ofzo. En ik voel me er niet chill bij. Is dat bindingangst? Ik doorzie snel dingen en als er dan op een oppervlakkig manier gereageerd word of vlakjes of ik het gevoel dat er gelogen word dan denk ik, maar waarom? Nu heb ik zoiets van ik voel me al weer slecht... maar hoe komt dat dan. Vind ik hem dan niet leuk genoeg.. is dat die bindingangst? Ik weet het niet.. of wil ik echt iemand die zoals mij is ofzo, de ware? :P En er is een constante strijd in mij gaande..

Ik heb altijd een soort gevoel van binnen van dat er meer is (ja klinkt vaag) en dat zoek ik dan ook in mensen om me heen. Maar ik heb het gevoel dat ik nooit level met mensen.. zoals ik met mensen wel doe..

Dit is even een hersenspinsel, sorry voor het onsamenhangende verhaal :P Graag serieuze reacties.

- Soms heb ik gevoel dat ik veel te serieus ben voor mensen en dat ze me niet begrijpen en dan raak ik gesloten. Waarom levelt het niet, waarom heb ik dat gevoel. Waarom wil ik altijd vluchten en waarom voel me zo slecht over de mindere kanten van iemand anders (het is niet dat ik oordeel maar voel me er echt slecht bij dan). Het is altijd dan dat gewoon niet mezelf meer ben dan. En ik ben miss te wantrouwig.. ik weet het niet. Of is het mijn intuïtie die mij waarschuwt? Of kan ik niet in staat zijn om liefde te voelen meer ofzo? Vragen vragen... Omdat ik iemand wil die me spiegelbeeld is ofzo of gewoon.. begrijpt.. Het is zo van ik wil de ultieme liefdesconnectie onvoorwaardelijk.. maar ben ik onrealistisch?
Probeer eens netsamen.nl spirituele datingsite. Vind je misschien meer van je gading.
zelfde als diginoob
pi_161923025
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 07:56 schreef diginoob2 het volgende:

[..]

Probeer eens netsamen.nl spirituele datingsite. Vind je misschien meer van je gading.
Ik denk dat het beter is dat ik gewoon ff alleen blijf, op dit moment voel ik me zwaar ongelukkig dus even geen behoefte aan. Maar bedankt voor de suggestie.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 16:01:50 #96
455400 Uitkeringstrekker2.0
Nee heb geen zolderkamer
pi_161988551
Heb niet helemaal alles gelezen, dus excuus voor eventuele dubbele opmerking ofzo :@

Eigenlijk doorgelezen vanuit een stukje herkenbaarheid, dit met mijn ex meegemaakt, die is hoe jij jezelf omschrijft, alleen zou dit nooit aangeven.
Dus verwacht van mij geen tergend goed advies, daar heb ik zelf blijkbaar ook in gefaald ;(

Het stukje advies wat ik geven wou stroomt ook helemaal niet met het al besprokene (toch maar even de moeite genomen de rest ook eerst even te lezen voor ik de reactie postte) :')

Desondanks wens ik je veel succes en sterkte TS, absoluut een rotsituatie zo lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')