Ja, daar zit wat in, miss niet het moment.quote:Op vrijdag 29 april 2016 02:37 schreef Impressme het volgende:
Misschien ben je nog wel niet toe aan een vaste relatie? Let it go, het gaat zoals het gaat.
Dat ken ik. Ook ik moet eerst mijn innerlijke problemen oplossen, en dat zijn het er aardig wat. Daarom ben ik ook niet op zoek. Nu komen bij mij niet zoveel mensen op mijn pad, of ze zijn van het padje af, maar stel dat ik de perfecte vrouw tegenkom... hoe moet ik mezelf dan in hemelsnaam fatsoenlijk presenteren?quote:Op vrijdag 29 april 2016 02:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat in, miss niet het moment.
Het word me ook aangepraat vaak van '' waarom ben jij single '' en ik wil het ook wel iemand natuurlijk maar miss moet ik mijn innerlijke strijd eerst oplossen. Er komen wel mensen op me pad, maar is dat het dan? Moeilijk. Ik gun het mezelf ook niet, ofzo. Ja kan niet uitleggen.
Ja precies, dat is die innerlijke strijd dus, ik weet gewoon diep van binnen dat ik nu niet de persoon ben die ik wil zijn en wie ik echt ben. Maar ook met die jongen dus ik pas me aan, aan hem maar hij weet niet dat ik me zo slecht voel.. en voel me niet begrepen, dus eigenlijk ligt het aan mijzelf, dat ik mezelf niet kan geven ofzo? Ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 02:45 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Dat ken ik. Ook ik moet eerst mijn innerlijke problemen oplossen, en dat zijn het er aardig wat. Daarom ben ik ook niet op zoek. Nu komen bij mij niet zoveel mensen op mijn pad, of ze zijn van het padje af, maar stel dat ik de perfecte vrouw tegenkom... hoe moet ik mezelf dan in hemelsnaam fatsoenlijk presenteren?
Denk dus dat het niet niet gunnen is maar dat je prioriteiten anders liggen.
Je kan pas van iemand anders houden als je van jezelf houd [/wijsheid]. Maar anyway, het komt vast wel op je pad en zo niet dan niet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 02:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat in, miss niet het moment.
Het word me ook aangepraat vaak van '' waarom ben jij single '' en ik wil het ook wel iemand natuurlijk maar miss moet ik mijn innerlijke strijd eerst oplossen. Er komen wel mensen op me pad, maar is dat het dan? Moeilijk. Ik gun het mezelf ook niet, ofzo. Ja kan niet uitleggen.
Klopt, helemaal gelijk in (ik laat me ook niet leiden door wat andere willen maar bepaalde factoren denk ik wel lang over na en waarom dat zo is). Me moeder noemde me onverschillig en dat ik niemand toeliet, ja daar had ze wel een punt in is ook niet goedquote:Op vrijdag 29 april 2016 02:47 schreef Impressme het volgende:
[..]
Je kan pas van iemand anders houden als je van jezelf houd [/wijsheid]. Maar anyway, het komt vast wel op je pad en zo niet dan niet.
En mensen hebben altijd wel commentaar, als je een partner hebt is het niet goed. Heb je er geen is het niet goed. Wil je kinderen (zou je dat wel doen) is het niet goed, wil je ze niet (waar blijven mijn kleinkinderen, hahahaha..ha). Ach joh, het is toch nooit goed. Volg je hart.
Mwah, je eigen gevoel is meestal wel een goede indicatie hoe je er zelf over denkt. Het zijn meestal anderen die je beeld vertroebelen. En als je moeder je onverschillig noemt dan kent ze je toch niet echt goed, want volgens mij loop je aardig te piekeren.quote:Op vrijdag 29 april 2016 02:50 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Klopt, helemaal gelijk in (ik laat me ook niet leiden door wat andere willen maar bepaalde factoren denk ik wel lang over na en waarom dat zo is). Me moeder noemde me onverschillig en dat ik niemand toeliet, ja daar had ze wel een punt in is ook niet goed.
Ga altijd op me gevoel af, maar die is misleidend soms. Want je kan jezelf ook voor de gek houden.
Klopt, zo kom ik over dan, maar dat is zelfbescherming, mijn hoofd is chaosquote:Op vrijdag 29 april 2016 02:56 schreef Impressme het volgende:
[..]
Mwah, je eigen gevoel is meestal wel een goede indicatie hoe je er zelf over denkt. Het zijn meestal anderen die je beeld vertroebelen. En als je moeder je onverschillig noemt dan kent ze je toch niet echt goed, want volgens mij loop je aardig te piekeren.
Beetje kut om te zeggen, maarja denk het wel.. Als kind waren er meer factoren waarom dat is gekomen. Er is wel meer aan de hand geweest in die tijd en later ook nog geen makkelijke puber geweest en heb wel wat in die tijd meegemaakt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:22 schreef LaCatastrophe het volgende:
Heb je voor je gevoel wel een goede 'hechting' ervaren vroeger? Was er sprake van een veilige vroege jeugd?
Een deel van wat ik lees zou namelijk best te maken kunnen hebben met een betrekkelijk onveilige hechting.
Hechtingsproblemen
Wanneer je hier echt last van lijkt te hebben, dan is het zinvol hier een keer met je huisarts over te praten. Want mocht je inderdaad hechtingsproblemen hebben door je wat andere start, is dit niet iets wat vaak zomaar voorbij gaat...quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Beetje kut om te zeggen, maarja denk het wel.. Als kind waren er meer factoren waarom dat is gekomen. Er is wel meer aan de hand geweest in die tijd en later ook nog geen makkelijke puber geweest en heb wel wat in die tijd meegemaakt.
Mensen zeggen altijd tegen mij, we gunnen het jou (als ik een probleemgeval ben![]()
die altijd single is ofzo) je bent een goed, leuk, lief persoon blablabla, we snappen het niet
. Het voelt bijna van een stigma van je ''moet''. Maar waar veel mensen juist heel graag naar iemand zoeken, als ik dat heb, ben ik er nooit zeker van.
Ik heb me als kind eenzaam gevoelt, kwam door meerdere dingen, ga er niet specifiek op in maar dat heeft wel me getekend denk ik.
Ja denk dat dit het isshit nu heb ik een label
.
Wat kan ik er aan doen?
Ja precies, dat van ''hulp'' zoeken is toch wel een drempel voor mij (no offence). Ik ben me er al bewust van dat er wil dingen verkeerd zitten of dat ik me opeens heel slecht voelt (is alsof ik buiten mezelf treed, heel vaag en dan voel ik me zo slecht en leeg). Maar ik denk met wat jij stuurde dat artikel dat dat het wel is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:47 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Wanneer je hier echt last van lijkt te hebben, dan is het zinvol hier een keer met je huisarts over te praten. Want mocht je inderdaad hechtingsproblemen hebben door je wat andere start, is dit niet iets wat vaak zomaar voorbij gaat...en is een vorm van (psycho)therapie mss een belangrijke optie / keuze.
Hoewel het schijnt te kunnen dat, wanneer je iemand tegen komt die juist erg! goed gehecht is je andere strategieën gaat aanleren in het contact met andere mensen.
Minder Utopia kijken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:37 schreef LLgetikt het volgende:
wat klote dat dit gewoon in me 20.. me achtervolgt
Goed dat je de regie overneemt!!quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:05 schreef LLgetikt het volgende:
Ben er over uit, ga toch soort van hulp zoeken (al staat dat idee me niet echt aan).
Dankjewel iig voor de support, ik ga me dit weekend er even over inlezen en kijken waar ik dan moet zoeken/hulp vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:07 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Goed dat je de regie overneemt!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |