klopt, toch apart iets hoor als je erover nadenkt achteraf maar gelukkig heb je dat tochquote:
Met veel nadenken gaat het vaak verkeerd.quote:Op maandag 2 mei 2016 03:35 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
klopt, toch apart iets hoor als je erover nadenkt achteraf maar gelukkig heb je dat toch
jaquote:Op maandag 2 mei 2016 03:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met veel nadenken gaat het vaak verkeerd.
http://radio49.nl/listen.plsquote:Op maandag 2 mei 2016 03:38 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja
haha scherp
fucking hell man ik ben zo KWAAAAAAAAAAAAAD
Ja, gewoon weer rustig/relaxt inplaats van verdrietig/woedendquote:
Ja dan werkt deze muziek wel.quote:Op maandag 2 mei 2016 03:41 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja, gewoon weer rustig/relaxt inplaats van verdrietig/woedend
Je moet nog even luisteren en dan gaat er hele nieuwe wereld voor je open waar je gewoon aardig persoon bent en je eigen weg gaat.quote:Op maandag 2 mei 2016 03:46 schreef LLgetikt het volgende:
De vraag is:
gooi ik me eigen glazen in? Juist als het ene eindigt, komt er iets onverwachts EN BAM DAT GEBEURDE![]()
![]()
![]()
. Ik voorspel me eigen toekomst,
Wat wel duidelijk is dat ik maar even vriendloos blijf en ga focussen op.
wat leuk MEZELF![]()
wat een feest.
![]()
OK, jaquote:Op maandag 2 mei 2016 03:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet nog even luisteren en dan gaat er hele nieuwe wereld voor je open waar je gewoon aardig persoon bent en je eigen weg gaat.
Dat klinkt als een goed fijn levenquote:Op maandag 2 mei 2016 03:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom uit de ghetto en ben nu trotse opa die renteniert.
Dat geloof ik best, zo is het leven toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 03:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ging niet altijd over rozen, soms zitten dingen tegen.
Belangrijkste is dat je dingen die je echt in kop hebt, ook gewoon gaat doen.quote:Op maandag 2 mei 2016 03:57 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, zo is het leven toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |