Ik ga dan ook afhaken. Ik word wel weer diehard Songfestival fan want dit is geen gezicht.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel zou de gemiddelde kijker prima mee kunnen ballen in het elftal van Liverpool.
Weet ik nog niet. PSV is ver gekomen en Barca ligt eruit, dus in ieder geval hoger dan een 6.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:23 schreef Coco98 het volgende:
Welke score geven jullie het UEFA- en Champions League seizoen tot nu toe?
Haha, hou op. Schitterende clash tussen twee compleet verschillende trainers. Was wat mij betreft geen minuut saai.quote:
Deze man heeft goede teksten.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. PSV is ver gekomen en Barca ligt eruit, dus in ieder geval hoger dan een 6.
Zekerquote:Op donderdag 28 april 2016 22:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. PSV is ver gekomen en Barca ligt eruit, dus in ieder geval hoger dan een 6.
Nounou het was enigszins spannend of "bayern er ook doorheen kon komen" na de 1-0. Zonder dat sentiment een behoorlijke aidspot.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, hou op. Schitterende clash tussen twee compleet verschillende trainers. Was wat mij betreft geen minuut saai.
Wat jou betreft niet dan.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, hou op. Schitterende clash tussen twee compleet verschillende trainers. Was wat mij betreft geen minuut saai.
Dat vind ik niet. Een van de beste aanvalsmachines tegen een van de beste verdedigingsmachines.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nounou het was enigszins spannend of "bayern er ook doorheen kon komen" na de 1-0. Zonder dat sentiment een behoorlijke aidspot.
De hype vooraf was groot ja, tijdens de wedstrijd een stuk minder.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Een van de beste aanvalsmachines tegen een van de beste verdedigingsmachines.
''Hype''
Vind ik een onzincliché.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
CL heeft meer behoefte aan verrassingen.
Want het is al jaren saai
Pics van je vriendinquote:Op donderdag 28 april 2016 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mijn vriendin kwam er net even bij zitten, en omdat ik haar aan het scholen ben wat betreft voetbal liet ik haar raden welke competitie dit is. Ze dacht de Jupiler League. Dat heb ik goed gerekend.
Tjonge, wat een avonturen beleef ik zeg.
pics van je vriendinquote:Op donderdag 28 april 2016 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mijn vriendin kwam er net even bij zitten, en omdat ik haar aan het scholen ben wat betreft voetbal liet ik haar raden welke competitie dit is. Ze dacht de Jupiler League. Dat heb ik goed gerekend.
El Classico in de kwartfinale zou wel tof zijn bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
CL heeft meer behoefte aan verrassingen.
Want het is al jaren saai
quote:Op donderdag 28 april 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Een van de beste aanvalsmachines tegen een van de beste verdedigingsmachines.
''Hype''
Ik niet.quote:
pics van je meissiequote:Op donderdag 28 april 2016 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
El classico is een beetje uitgemolkenquote:Op donderdag 28 april 2016 22:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
El Classico in de kwartfinale zou wel tof zijn bijvoorbeeld.
Eens.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet.
Verrassingen maken de sport leuk, zeker in een bekercompetitie als de CL. Toch veel leuker als je elk jaar andere ploegen in de halve finales hebt, veel meer variatie.
Dat valt wel mee. De laatste jaren wordt die wedstrijd niet meer zo vaak als voor 2010/11 gespeeld.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
El classico is een beetje uitgemolken
Dat zien we al genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
El Classico in de kwartfinale zou wel tof zijn bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 28 april 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel niveautje jupiler league inderdaad
Het hele pep/mou era heeft die wedstrijd leuk en boeiend gemaakt. Nu is het maar 1 van de zovele potten. Uitgekakt was een beter woord.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. De laatste jaren wordt die wedstrijd niet meer zo vaak als voor 2010/11 gespeeld.
Snap ik, maar twee aartsrivalen tegenover elkaar geeft toch een extra laagje genot.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zien we al genoeg.
Europees zie ik liever niet wedstrijden tussen twee ploegen uit hetzelfde land.
Dat vind ik niet aangezien in 2013/14 je een uitermate boeiende wedstrijd had in Bernabeuquote:Op donderdag 28 april 2016 22:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het hele pep/mou era heeft die wedstrijd leuk en boeiend gemaakt. Nu is het maar 1 van de zovele potten. Uitgekakt was een beter woord.
Was wel leuk dat Real de Classico won toen Cruyff herdacht werd.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Snap ik, maar twee aartsrivalen tegenover elkaar geeft toch een extra laagje genot.
We gaan twee landskampioenen krijgen, gezellig.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:33 schreef Bolasie het volgende:
wat een kut pot
ik kijk uit naar de competitie
Dat was by far geen leuke wedstrijd.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Was wel leuk dat Real de Classico won toen Cruyff herdacht werd.
wat is dan geen aidsteam wat daar had kunnen staan? Barca zeker?quote:Op donderdag 28 april 2016 22:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat ik wel een beetje jammer vind aan de CL, is dat alle overgebleven teams aids-teams zijn.
AJAX!quote:Op donderdag 28 april 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We gaan twee landskampioenen krijgen, gezellig.
Doe het dan in een finale ipv een kwartfinale.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Snap ik, maar twee aartsrivalen tegenover elkaar geeft toch een extra laagje genot.
In elke sport zijn het de beste ploegen/spelers die meestal het verst komen. In tennis zijn het ook bijna altijd Djokovic Nadal Federer en murray, in Basketbal bijna Spurs, Golden State en Cavaliers.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet.
Verrassingen maken de sport leuk, zeker in een bekercompetitie als de CL. Toch veel leuker als je elk jaar andere ploegen in de halve finales hebt, veel meer variatie.
En Real Madrid met haar walgelijke supporters die het verstieren.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Was wel leuk dat Real de Classico won toen Cruyff herdacht werd.
Huh?quote:Op donderdag 28 april 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We gaan twee landskampioenen krijgen, gezellig.
Dat is ook alweer even geleden. Ik word er persoonlijk helaas zo geil niet meer van.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet aangezien in 2013/14 je een uitermate boeiende wedstrijd had in Bernabeu
Dat was toch echt Ancelotti v Tata.
De uitslag welquote:Op donderdag 28 april 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was by far geen leuke wedstrijd.
In individuele sporten ligt dit wel anders dan in teamsporten.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
In elke sport zijn het de beste ploegen/spelers die meestal het verst komen. In tennis zijn het ook bijna altijd Djokovic Nadal Federer en murray, in Basketbal bijna Spurs, Golden State en Cavaliers.
Ik zie nog genoeg verrassingen. Atletico dat Barca uitschakelt, City dat een keer ver komt, Wolfsburg dat thuis van Real Madrid wint, Juventus dat op een haar na Bayern uitschakelt en zo zijn er wel meer dingen te bedenken. Sowieso zie je toch liever de beste ploegen tegen elkaar spelen in de halve finale dan dat je straks naar Wolfsburg-Shakthar zit te kijken, lijkt me.
Beter gewoon Leicester die volgend jaar de CL wintquote:Op donderdag 28 april 2016 22:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
In elke sport zijn het de beste ploegen/spelers die meestal het verst komen. In tennis zijn het ook bijna altijd Djokovic Nadal Federer en murray, in Basketbal bijna Spurs, Golden State en Cavaliers.
Ik zie nog genoeg verrassingen. Atletico dat Barca uitschakelt, City dat een keer ver komt, Wolfsburg dat thuis van Real Madrid wint, Juventus dat op een haar na Bayern uitschakelt en zo zijn er wel meer dingen te bedenken. Sowieso zie je toch liever de beste ploegen tegen elkaar spelen in de halve finale dan dat je straks naar Wolfsburg-Shakthar zit te kijken, lijkt me.
Tottenham gaat volgend jaar halve finale CL spelenquote:Op donderdag 28 april 2016 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter gewoon Leicester die volgend jaar de CL wint
Oh dat.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bayern kan kampioen worden, Leicester kan kampioen worden?
Neequote:Op donderdag 28 april 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tottenham gaat volgend jaar halve finale CL spelen
U las het hier voor het eerst.
Dat is wel minder ja. Al deed die voorzitter Perez het wel goed.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
En Real Madrid met haar walgelijke supporters die het verstieren.
Ik ga hier nu om lachen om als het zover is flink voor lul te staan.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat Guardiola als speler en Mourinho als assistent samen bij Barcelona het jaar na het vertrek van Cruijff de handen ineensloegen toen bleek dat Robson het niet over kon brengen?quote:Op donderdag 28 april 2016 22:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is ook alweer even geleden. Ik word er persoonlijk helaas zo geil niet meer van.
Die echte clash van speelstijlen is het ook al niet meer.
Wie zijn de andere halve finalisten?quote:Op donderdag 28 april 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Solo tennis vergelijken met voetbalquote:Op donderdag 28 april 2016 22:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Feyenoord.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie zijn de andere halve finalisten?
Ajax, PSV en..?
Nee dat wist ik niet. Maar is een leuk en saillant detailquote:Op donderdag 28 april 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat Guardiola als speler en Mourinho als assistent samen bij Barcelona het jaar na het vertrek van Cruijff de handen ineensloegen toen bleek dat Robson het niet over kon brengen?
Het grote onderliggende probleem is dat vooral de aids-teams daar kunnen komen te staan. Maar Juventus, Arsenal, Borussia Dortmund (als ze meedoen), dat soort teams kan het ook wel halen en vind ik persoonlijk wat interessanter.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat is dan geen aidsteam wat daar had kunnen staan? Barca zeker?
Misschien moet er iemand eens een keer een hoop centen in een provincieclub steken met allemaal contracten die niet zuiver zijn en CL begroten terwijl je het niet speelt.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:36 schreef Kopsterk het volgende:
In de Eredivisie zijn het ook bijna altijd Ajax, PSV en Feyenoord (soort van).
ZO SAAI!!!
In deze context kan dat prima.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Solo tennis vergelijken met voetbal
Het voetbal van Ajax kan je wel saai noemen ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:36 schreef Kopsterk het volgende:
In de Eredivisie zijn het ook bijna altijd Ajax, PSV en Feyenoord (soort van).
ZO SAAI!!!
Ik ben benieuwd waar het is misgegaan, maar dat lees ik nog wel in het boek wat ik momenteel lees.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. Maar is een leuk en saillant detail
Atletico kan ik wel waarderen maar ik snap dat ze een beetje een busparking image hebben. Wel begrijpelijk overigens, die 3 teams mogen ook wel weer eens ver komen.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het grote onderliggende probleem is dat vooral de aids-teams daar kunnen komen te staan. Maar Juventus, Arsenal, Borussia Dortmund (als ze meedoen), dat soort teams kan het ook wel halen en vind ik persoonlijk wat interessanter.
Nee, want een club wisselt steeds van spelers, en dan ook nog eens via een geldinfuus.quote:
Laat het dan ook even weten. Dat zijn leuke partycrackersquote:Op donderdag 28 april 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar het is misgegaan, maar dat lees ik nog wel in het boek wat ik momenteel lees.
Spanning alom.
Toch kan je ermee kampioen worden.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het voetbal van Ajax kan je wel saai noemen ja.
Maar vrolijk word je er niet van.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch kan je ermee kampioen worden.
Precies, het is het voetbal dat het saai of aantrekkelijk maakt, niet het aantal verrassingen.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het voetbal van Ajax kan je wel saai noemen ja.
Daar zou ik me kapot voor schamenquote:Op donderdag 28 april 2016 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En vervolgens hard afgaan in de CL.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verrassingen maken de sport gewoon aantrekkelijker.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Precies, het is het voetbal dat het saai of aantrekkelijk maakt, niet het aantal verrassingen.
Ontgaat me even wat daar relevant aan is. Ging erom dat er weinig sporten zijn waarin je jaarlijks veel verrassingen hebt.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee, want een club wisselt steeds van spelers, en dan ook nog eens via een geldinfuus.
"Hard afgaan" alsof iemand buiten Nederland een neuk geeft om wat Ajax of PSV doen?quote:Op donderdag 28 april 2016 22:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
En vervolgens hard afgaan in de CL.
Hun voetbal is niet zo spectaculair hoor.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:40 schreef Coco98 het volgende:
Leicester is en een verrassing en aantrekkelijk.
Had Mourinho toen al enige invloed bij Barca dan? Ik dacht dat dat pas in de tijd van Lowietje kwam.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat Guardiola als speler en Mourinho als assistent samen bij Barcelona het jaar na het vertrek van Cruijff de handen ineensloegen toen bleek dat Robson het niet over kon brengen?
Wat is hard afgaan dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 22:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
En vervolgens hard afgaan in de CL.
In 1996 werd hij assistent onder Robson.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Had Mourinho toen al enige invloed bij Barca dan? Ik dacht dat dat pas in de tijd van Lowietje kwam.
npo3 wel een geinige docu.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:43 schreef Bolasie het volgende:
http://pauw.vara.nl/komende-uitzending
Ik ga NIET kijken.
Er zijn ajacieden hier die liever PSV in de CL zien.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is hard afgaan dan?
Dat Ajax verliest van Barca en Real? Goh (ze wonnen ook nog van Barca)
dus ik zie niet zo in wat er afgaan aan is.
Wat heeft Ajax dan de afgelopen jaren gepresteerd in Europa dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is hard afgaan dan?
De Champions League heeft ook elk jaar een andere winnaar en vaak een verrassing in de finale. Vorig jaar Juventus, in 2014 Atletico, in 2013 Dortmund, in 2012 Chelsea, in 2010 Inter.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verrassingen maken de sport gewoon aantrekkelijker.
Leicester dat dit jaar kampioen word, Dortmund en Atletico een aantal jaar terug. Of Montpellier in Frankrijk of in Nederland een AZ en Twente.
Is toch een stuk leuker vaak dan de gevestigde orde die het elk jaar uitmaakt.
Wist je dat de zege van Inter deze dag was?quote:Op donderdag 28 april 2016 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De Champions League heeft ook elk jaar een andere winnaar en vaak een verrassing in de finale. Vorig jaar Juventus, in 2014 Atletico, in 2013 Dortmund, in 2012 Chelsea, in 2010 Inter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We kijken naar de verkeerde wedstrijd.
Deze wedstrijdquote:Op donderdag 28 april 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je dat de zege van Inter deze dag was?
[ afbeelding ]
Je vond Inter in 2010 een verrassing?quote:Op donderdag 28 april 2016 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De Champions League heeft ook elk jaar een andere winnaar en vaak een verrassing in de finale. Vorig jaar Juventus, in 2014 Atletico, in 2013 Dortmund, in 2012 Chelsea, in 2010 Inter.
Ik doe met je mee.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:43 schreef Bolasie het volgende:
http://pauw.vara.nl/komende-uitzending
Ik ga NIET kijken.
Mooie tijd.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je dat de zege van Inter deze dag was?
[ afbeelding ]
PSV heeft een grotere kans op overwinteren, maar als Ajax 3e wordt in de poule is dat niet afgaan hoor.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er zijn ajacieden hier die liever PSV in de CL zien.
Ligt eraan in wat voor poule.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar als Ajax 3e wordt in de poule is dat niet afgaan hoor.
Had niet verwacht dat ze Barcelona uit zouden schakelen destijds.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je vond Inter in 2010 een verrassing?
Ze werden wel elk jaar 3e in de CL poule. Wonnen van City, Barca, Milan uit. Gingen eruit omdat twee terechte goals van Ajax werden afgekeurd tegen Real.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax dan de afgelopen jaren gepresteerd in Europa dan?
Real had toch wel gewonnenquote:Op donderdag 28 april 2016 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze werden wel elk jaar 3e in de CL poule. Wonnen van City, Barca, Milan uit. Gingen eruit omdat twee terechte goals van Ajax werden afgekeurd tegen Real.
Dus dat is sowieso niet afgaan.
Volgens Wiki werd hij dat onder Van Gaal. Wel een redelijke steek in de rug van Mourinho richting Robson dan, die hem overal mee naar toe nam.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 1996 werd hij assistent onder Robson.
Ajax komt niet in pot 1.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Zit Ajax een keer in pot 1. Wordt fucking leicester kampioen zul je zien dat PSV die loten uit pot 1 als ze zich plaatsen
Hoe kom je erbij dat die in pot 1 zitquote:Op donderdag 28 april 2016 22:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Zit Ajax een keer in pot 1. Wordt fucking leicester kampioen zul je zien dat PSV die loten uit pot 1 als ze zich plaatsen
Ajax zit helemaal niet in pot 1quote:Op donderdag 28 april 2016 22:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Ging om doelsaldo hansquote:
Mourinho kwam in 1992 in dienst bij Sporting Lissabon als raadsman van Sir Bobby Robson. In 1993 volgde Mourinho Robson naar FC Porto. Toen Robson voor het seizoen 1996/1997 werd aangesteld als trainer van FC Barcelona, volgde Mourinho hem opnieuw als raadsman.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens Wiki werd hij dat onder Van Gaal. Wel een redelijke steek in de rug van Mourinho richting Robson dan, die hem overal mee naar toe nam.
Overigens heeft Cruijff de val van Mourinho mooi voorspeld.
Hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat was Mourinho op z'n best, op z'n tactische hoogtepunt. Triest dat het toen is afgedaan als een verdedigende ploeg, wat als negatief wordt beschouwd (wat natuurlijk de grootst mogelijke onzin is). Alsof verdedigen geen deel is van het voetbal. Dat Inter was op bepaalde momenten net zo mooi om naar te kijken als Barcelona in het eerste jaar van Guardiola.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat ze Barcelona uit zouden schakelen destijds.
Die komen in pot 1.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leicester zit sowieso in pot 4 ofzo #genot
Nee in pot 1 omdat ze de kampioen zijn.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leicester zit sowieso in pot 4 ofzo #genot
Ohja nieuwe regelsquote:Op donderdag 28 april 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee in pot 1 omdat ze de kampioen zijn.
Allen speelt niet zo goedquote:
Is altijd bij een doodsaaie wedstrijd.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:48 schreef Bolasie het volgende:
Wel vreemd dat we het nu over Ajax hebben.
Niet zo gek als de halve finales EL bezig zijn.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:48 schreef Bolasie het volgende:
Wel vreemd dat we het nu over Ajax hebben.
Voetbal draait om doelpunten maken en dat wilt het publiek, de mensen die ervoor betalen, ook zien. Defensief voetbal met zulke kwaliteiten op het veld is gewoon vloeken.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was Mourinho op z'n best, op z'n tactische hoogtepunt. Triest dat het toen is afgedaan als een verdedigende ploeg, wat als negatief wordt beschouwd (wat natuurlijk de grootst mogelijke onzin is). Alsof verdedigen geen deel is van het voetbal. Dat Inter was op bepaalde momenten net zo mooi om naar te kijken als Barcelona in het eerste jaar van Guardiola.
7-8 kampioenen.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:49 schreef inslagenreuring het volgende:
Weet iemand zo uit het hoofd wie er in pot 1 komen dan?
Voetbal draait om winnen. 1-0 levert evenveel punten als 10-2.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voetbal draait om doelpunten maken en dat wilt het publiek, de mensen die ervoor betalen, ook zien. Defensief voetbal met zulke kwaliteiten op het veld is gewoon vloeken.
Gewoon alle kampioenen van de top 8 landen op de coëfficientenlijst.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:49 schreef inslagenreuring het volgende:
wow man tegen een B team van Barca wat al door wasquote:Op donderdag 28 april 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is hard afgaan dan?
Heb me nog nooit zo erg gestoord aan een commentator als toen, met Jeroen Grueter. Zelfs niet aan Leo Driessen. Dat Inter had inderdaad een prachtig elftal. Vooral Milito vond ik dat seizoen puur genot, met zijn kapbewegingen waarmee hij elke verdediger de baas was.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was Mourinho op z'n best, op z'n tactische hoogtepunt. Triest dat het toen is afgedaan als een verdedigende ploeg, wat als negatief wordt beschouwd (wat natuurlijk de grootst mogelijke onzin is). Alsof verdedigen geen deel is van het voetbal. Dat Inter was op bepaalde momenten net zo mooi om naar te kijken als Barcelona in het eerste jaar van Guardiola.
Leicester Cityquote:Op donderdag 28 april 2016 22:49 schreef inslagenreuring het volgende:
7 toch? De CL winaar zit er ook in. Als die niet kampioen worden zijn er 7 kampioenen + CL winnaar.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon alle kampioenen van de top 8 landen op de coëfficientenlijst.
Een belangrijk deel, maar je moet vermaak niet vergeten. Als dat uitblijft geeft het de resultaten weinig glans en blijven de mensen wel weg omdat ze er niks aan vinden. Kunnen ze net zo goed op teletekst kijken of hun team gewonnen heeft.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voetbal draait om winnen. 1-0 levert evenveel punten als 10-2.
Die. Daar staat nergens dat hij assistent-trainer was, wat er wel staat wanneer het over Van Gaal gaat. Maar het staat er wel wat ambigu, dus ik geloof je wel hoor.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mourinho kwam in 1992 in dienst bij Sporting Lissabon als raadsman van Sir Bobby Robson. In 1993 volgde Mourinho Robson naar FC Porto. Toen Robson voor het seizoen 1996/1997 werd aangesteld als trainer van FC Barcelona, volgde Mourinho hem opnieuw als raadsman.
De samenwerking tussen Robson en Mourinho bij FC Barcelona werd een succes met winst van de Copa del Rey en de Europa Cup II. Bij de viering van de prijzen op het Plaça Sant Jaume in Barcelona beloofde Mourinho de club eeuwige trouw met het uitroepen van "Hoy, mañana y siempre con el Barça en el corazón" ("Vandaag, morgen en altijd met Barça in het hart").
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jos%C3%A9_Mourinho
Welke Wiki gebruik jij?
quote:Op donderdag 28 april 2016 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon alle kampioenen van de top 8 landen op de coëfficientenlijst.
Aah treurig dat we daaronder zitten.quote:
Uh, Barca is niet zeker.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leicester City
FC Barcelona
Paris St Germain
Juventus
Benfica/Sporting
Bayern München
Russische kampioen
Titelhouder/Dinamo Kiev
En dan met half lege stadions je wedstrijden spelen zeker. Ja daar draait het idd om.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voetbal draait om winnen. 1-0 levert evenveel punten als 10-2.
Ik ging er even vanuit dat de CL winnaar kampioen is, maar dat klopt inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
7 toch? De CL winaar zit er ook in. Als die niet kampioen worden zijn er 7 kampioenen + CL winnaar.
Dit is echt de grootst mogelijke onzin.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een belangrijk deel, maar je moet vermaak niet vergeten. Als dat uitblijft geeft het de resultaten weinig glans en blijven de mensen wel weg omdat ze er niks aan vinden. Kunnen ze net zo goed op teletekst kijken of hun team gewonnen heeft.
Dan stond Nederland vorig seizoen 8e ten koste van Oekraïne?quote:Op donderdag 28 april 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leicester City
FC Barcelona
Paris St Germain
Juventus
Benfica/Sporting
Bayern München
Russische kampioen
Titelhouder/Dinamo Kiev
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan stond Nederland vorig seizoen 8e ten koste van Oekraïne?
Totaal niet zelfs.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is echt de grootst mogelijke onzin.
Oké dat is jouw voorspelling. Maar je doet alsof het een zekerheid is.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze worden kampioen. Gooi het maar in je kladblokje en confronteer me er op 15 mei mee.
En wie wordt er kampioen van Nederland?quote:Op donderdag 28 april 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze worden kampioen. Gooi het maar in je kladblokje en confronteer me er op 15 mei mee.
Omdat ze voetbal haten denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarvoor denk jij dat Atletico-fans naar Calderon komen?
De clubs waar ze zo redeneren zijn op een hand te tellen. Ik zal je het ultieme voorbeeld geven. Atletico kan nog drie stadions vullen met seizoenskaarthouders en socio's, terwijl het voetbal zelden om aan te gluren is. Go figure.quote:
Dat zijn andere invloeden waardoor het buitengewoon onzeker is wat het gaat worden.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
En wie wordt er kampioen van Nederland?
quote:Op donderdag 28 april 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn andere invloeden waardoor het buitengewoon onzeker is wat het gaat worden.
En daarom heb ik niks met dat soort clubs.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De clubs waar ze zo redeneren zijn op een hand te tellen. Ik zal je het ultieme voorbeeld geven. Atletico kan nog drie stadions vullen met seizoenskaarthouders en socio's, terwijl het voetbal zelden om aan te gluren is. Go figure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |