Ik ga dan ook afhaken. Ik word wel weer diehard Songfestival fan want dit is geen gezicht.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel zou de gemiddelde kijker prima mee kunnen ballen in het elftal van Liverpool.
Weet ik nog niet. PSV is ver gekomen en Barca ligt eruit, dus in ieder geval hoger dan een 6.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:23 schreef Coco98 het volgende:
Welke score geven jullie het UEFA- en Champions League seizoen tot nu toe?
Haha, hou op. Schitterende clash tussen twee compleet verschillende trainers. Was wat mij betreft geen minuut saai.quote:
Deze man heeft goede teksten.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. PSV is ver gekomen en Barca ligt eruit, dus in ieder geval hoger dan een 6.
Zekerquote:Op donderdag 28 april 2016 22:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. PSV is ver gekomen en Barca ligt eruit, dus in ieder geval hoger dan een 6.
Nounou het was enigszins spannend of "bayern er ook doorheen kon komen" na de 1-0. Zonder dat sentiment een behoorlijke aidspot.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, hou op. Schitterende clash tussen twee compleet verschillende trainers. Was wat mij betreft geen minuut saai.
Wat jou betreft niet dan.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, hou op. Schitterende clash tussen twee compleet verschillende trainers. Was wat mij betreft geen minuut saai.
Dat vind ik niet. Een van de beste aanvalsmachines tegen een van de beste verdedigingsmachines.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nounou het was enigszins spannend of "bayern er ook doorheen kon komen" na de 1-0. Zonder dat sentiment een behoorlijke aidspot.
De hype vooraf was groot ja, tijdens de wedstrijd een stuk minder.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Een van de beste aanvalsmachines tegen een van de beste verdedigingsmachines.
''Hype''
Vind ik een onzincliché.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
CL heeft meer behoefte aan verrassingen.
Want het is al jaren saai
Pics van je vriendinquote:Op donderdag 28 april 2016 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mijn vriendin kwam er net even bij zitten, en omdat ik haar aan het scholen ben wat betreft voetbal liet ik haar raden welke competitie dit is. Ze dacht de Jupiler League. Dat heb ik goed gerekend.
Tjonge, wat een avonturen beleef ik zeg.
pics van je vriendinquote:Op donderdag 28 april 2016 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mijn vriendin kwam er net even bij zitten, en omdat ik haar aan het scholen ben wat betreft voetbal liet ik haar raden welke competitie dit is. Ze dacht de Jupiler League. Dat heb ik goed gerekend.
El Classico in de kwartfinale zou wel tof zijn bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
CL heeft meer behoefte aan verrassingen.
Want het is al jaren saai
quote:Op donderdag 28 april 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Een van de beste aanvalsmachines tegen een van de beste verdedigingsmachines.
''Hype''
Ik niet.quote:
pics van je meissiequote:Op donderdag 28 april 2016 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
El classico is een beetje uitgemolkenquote:Op donderdag 28 april 2016 22:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
El Classico in de kwartfinale zou wel tof zijn bijvoorbeeld.
Eens.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet.
Verrassingen maken de sport leuk, zeker in een bekercompetitie als de CL. Toch veel leuker als je elk jaar andere ploegen in de halve finales hebt, veel meer variatie.
Dat valt wel mee. De laatste jaren wordt die wedstrijd niet meer zo vaak als voor 2010/11 gespeeld.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
El classico is een beetje uitgemolken
Dat zien we al genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
El Classico in de kwartfinale zou wel tof zijn bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 28 april 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel niveautje jupiler league inderdaad
Het hele pep/mou era heeft die wedstrijd leuk en boeiend gemaakt. Nu is het maar 1 van de zovele potten. Uitgekakt was een beter woord.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. De laatste jaren wordt die wedstrijd niet meer zo vaak als voor 2010/11 gespeeld.
Snap ik, maar twee aartsrivalen tegenover elkaar geeft toch een extra laagje genot.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zien we al genoeg.
Europees zie ik liever niet wedstrijden tussen twee ploegen uit hetzelfde land.
Dat vind ik niet aangezien in 2013/14 je een uitermate boeiende wedstrijd had in Bernabeuquote:Op donderdag 28 april 2016 22:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het hele pep/mou era heeft die wedstrijd leuk en boeiend gemaakt. Nu is het maar 1 van de zovele potten. Uitgekakt was een beter woord.
Was wel leuk dat Real de Classico won toen Cruyff herdacht werd.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Snap ik, maar twee aartsrivalen tegenover elkaar geeft toch een extra laagje genot.
We gaan twee landskampioenen krijgen, gezellig.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:33 schreef Bolasie het volgende:
wat een kut pot
ik kijk uit naar de competitie
Dat was by far geen leuke wedstrijd.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Was wel leuk dat Real de Classico won toen Cruyff herdacht werd.
wat is dan geen aidsteam wat daar had kunnen staan? Barca zeker?quote:Op donderdag 28 april 2016 22:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat ik wel een beetje jammer vind aan de CL, is dat alle overgebleven teams aids-teams zijn.
AJAX!quote:Op donderdag 28 april 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We gaan twee landskampioenen krijgen, gezellig.
Doe het dan in een finale ipv een kwartfinale.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Snap ik, maar twee aartsrivalen tegenover elkaar geeft toch een extra laagje genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |