Dus maar even snoeihard nemen om te laten wennen...?quote:Op donderdag 28 april 2016 22:40 schreef TheJanitor het volgende:
En jammer dat de islam/allah zo onzeker als een tiener-meisje is.
Ik geloof niet dat iemand in Turkije ook maar enig idee heeft wie waar mee bezig is.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:25 schreef PSVCL het volgende:
hebben deze journalisten niet door dat zij in turkije werken met een wetgeving die het turkse volk dient en niet het buitenlandse volk..
quote:Op donderdag 28 april 2016 23:22 schreef bijdehand het volgende:
Haha wat een vochtig kankerland is het ook
is cultuurquote:
Hahaha inderdaad, mijn alleenstaande moeder, 65 jaar inmiddels, kon 's nachts niet slapen omdat de bovenbuurman weer keihard zijn muziek aan had om 3 uur 's nachts.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:38 schreef Aloulu het volgende:
[..]
is cultuurkanker de kanker de kanker de kanker tieves tering aids maar wij zijn wel beschaafd en die kanker toerken niet kanker aids pleuris tieves tering cholera. tokkies 4 libi
Hmm.. Gevalletje melding overlast doen dan.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad, mijn alleenstaande moeder, 65 jaar inmiddels, kon 's nachts niet slapen omdat de bovenbuurman weer keihard zijn muziek aan had om 3 uur 's nachts.
Ging ze naar boven om te vragen of het geluid wat zachter kon, toen zei die tok van dat ze een kankerhoer was, dat hij deed wat hij wilde en dat het haar 'kankerzaken' niet waren.
Als atheistische (gematigde) moslim moet het schelden zonder god je als muziek in de oren klinken niet waar?quote:Op donderdag 28 april 2016 23:38 schreef Aloulu het volgende:
[..]
is cultuurkanker de kanker de kanker de kanker tieves tering aids maar wij zijn wel beschaafd en die kanker toerken niet kanker aids pleuris tieves tering cholera. tokkies 4 libi
Was geen optie, hij bleef doorgaan en ze deden niets. Ik kon kiezen tussen twee dingen; hem de hersens inslaan en een strafblad krijgen, mijn baan verliezen etc. of het anders regelen.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hmm.. Gevalletje melding overlast doen dan.
Dat valt nog relatief mee.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:22 schreef bijdehand het volgende:
Haha wat een vochtig kankerland is het ook
Sowieso niet waar dit. Overigens minpunten voor het een plaatsen van een plaatje met een lage kwaliteit, hetgeen dan weer wel goed bij het niveau van dit topic past.quote:
Hebben ze geen ander nieuws te bespreken bij die zionitische pauw?quote:Op donderdag 28 april 2016 23:57 schreef Physsic het volgende:
Vreemd.
Een anti-Ebru-Turk beweerde net bij Pauw nog dat je als journalist in Turkije alles mag zeggen.
quote:Op donderdag 28 april 2016 23:57 schreef Physsic het volgende:
Vreemd.
Een anti-Ebru-Turk beweerde net bij Pauw nog dat je als journalist in Turkije alles mag zeggen.
Atheïstische(gematigde) Moslim?quote:Op donderdag 28 april 2016 23:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als atheistische (gematigde) moslim moet het schelden zonder god je als muziek in de oren klinken niet waar?
Opvoeding krijg je er niet snel uit nee.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:48 schreef Beathoven het volgende:
Als atheistische (gematigde) moslim moet het schelden zonder god je als muziek in de oren klinken niet waar?
Dat is feitelijk onjuist. Maar goed, wat trekt een moslim zich aan van kennis?quote:
ach kom op man, je leeft in Nederland.. ook al heb je je gewoontes, je zweeft tussen de conservatieve moslims en atheisten in. Ik heb er persoonlijk geen problemen mee dat je het grijze midden beslaat maar dat grijze midden kan de beide uiteindes niet gaan vertellen hoe het moet he .quote:
quote:Op donderdag 28 april 2016 23:55 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Sowieso niet waar dit. Overigens minpunten voor het een plaatsen van een plaatje met een lage kwaliteit, hetgeen dan weer wel goed bij het niveau van dit topic past.
Het feit dat kritiek op de Islam wordt bestraft door de Turkse overheid laat al zien dat de kritiek terecht is.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:25 schreef PSVCL het volgende:
hebben deze journalisten niet door dat zij in turkije werken met een wetgeving die het turkse volk dient en niet het buitenlandse volk..
Welke aflevering?quote:Op donderdag 28 april 2016 23:57 schreef Physsic het volgende:
Vreemd.
Leuk voor het bericht, maar er zijn voldoende andere landen waar met ziektes, inclusief kanker, gescholden worden. Ter illustratie, in Denemarken gebruikt men kraftedeme, een verbastering van kraft æde mig, hetgeen je kan vertalen als 'dat ik (toch) de kanker krijgen mag' als uitroep van iets dat totaal fout gaat, woede enzovoorts. Tevens kan men kraftedeme ook toepassen zoals het Engelse woord fuck(ing) als versterking van een uitspraak.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:16 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
In Nederland wordt veel gescholden met 'kanker'. Volgens de Bond tegen Vloeken is het zelfs het meestgebruikte scheldwoord in ons land.Nederland is sowieso uniek als het gaat om schelden met ziektes.
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/kanker-het-meestgebruikte-scheldwoord-nederland
Schijnwerpers erop.quote:Op vrijdag 29 april 2016 01:13 schreef Atak het volgende:
Is interne zaak van Turkije. Dit gaat ons niet veel aan.
Zolang je de wet niet overtreedt neequote:Op donderdag 28 april 2016 23:57 schreef Physsic het volgende:
Vreemd.
Zolang je de politiek, defensie en geldstromen niet controleert zoals iedere Journalist ter wereld doet, zit je daar inderdaad wel goed. Showbiz-journalistiek en pro-Erdogan / AKP journalistiek is het veiligst en groeit momenteel ook aan populariteitquote:Op vrijdag 29 april 2016 02:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zolang je de wet niet overtreedt nee![]()
De wet is geen onbetwist feit knul, je kan die gewoon overtreden als je het er niet mee eens bent.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:25 schreef PSVCL het volgende:
Nu ga je hem krijgen hoor, hij leest het wel maar gaat wartaal uitkramen. Chinees denk ik. Begrijpen durft hij niet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:04 schreef Donnis het volgende:
[..]
De wet is geen onbetwist feit knul, je kan die gewoon overtreden als je het er niet mee eens bent.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 01:13 schreef Atak het volgende:
Een leuk feitje weetje trouwens, pas gelezen:quote:Op vrijdag 29 april 2016 02:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Laat ik dit topic eens opleuken met een paar Mohammed-cartoons.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:08 schreef Donnis het volgende:
[..]
Het boeit mij geen kut maar het zou je als Turk zelf juist wel moeiten boeien.
Charlie Hebdo wás een interne zaak van Frankrijk, maar helaas is dat nu een internationale kwestie geworden. En aangezien Turkije zich dagelijks bemoeit met interne aangelegenheden van andere landen lijken de kaders me inmiddels wel duidelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 01:13 schreef Atak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |