Het orakel.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Sevilla wint de Europa League. Deze teams kunnen er helemaal niks van.
Ik heb gesproken
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit dan wellicht toch niet voor de buis.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Sevilla wint de Europa League. Deze teams kunnen er helemaal niks van.
Ik heb gesproken
tong80quote:Op donderdag 28 april 2016 21:37 schreef Coco98 het volgende:
Wie maakt trouwens toch altijd die leuke OP teksten?
Real is zo mogelijk nog slechter voor de sport maar het is natuurlijk allebei niks. Bovendien is een Engelse finalist wel weer eens goed denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
City is juist alles wat de sport heeft vernield dom varken
Niet verkeerd.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien zit hij met een flinke voedselvergiftiging boven het toilet.
1 Engelsman goed hoor!!!quote:Op donderdag 28 april 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Real is zo mogelijk nog slechter voor de sport maar het is natuurlijk allebei niks. Bovendien is een Engelse finalist wel weer eens goed denk ik.
Of Koffieplanter of ikquote:Op donderdag 28 april 2016 21:37 schreef Coco98 het volgende:
Neenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Schakel net in...beetje een boeiende pot?
Gaat heen en weer, weinig schoten op doel.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:
Het is heerlijk om bij elke wedstrijd in een warm bad terecht te komen in de vorm van een fatsoenlijk, reeds geopend topicquote:
Ik denk dat hij de OP ook zou schrijven als Napoli speelde.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Koffieplanter enkel als er Spaanse clubs meedoen.
Lesbienne vastgebonden.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
KingRoland moeten we daar voor danken.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is heerlijk om bij elke wedstrijd in een warm bad terecht te komen in de vorm van een fatsoenlijk, reeds geopend topic
Gevalletje zelfs verf zien drogen is spannenderquote:Op donderdag 28 april 2016 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik een hele fijne gozerquote:Op donderdag 28 april 2016 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
KingRoland moeten we daar voor danken.
In vergelijking met dinsdag kwam de eerste kans wel dit keer op tijd.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gevalletje zelfs verf zien drogen is spannender
maar vooral Stijn. Ik kwam stiekem 2 keer klaar op de OP.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
KingRoland moeten we daar voor danken.
Er zijn leukere duels vanavond.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gevalletje zelfs verf zien drogen is spannender
Ja en de halve finale behalen!quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Villareal heeft wel wat weg van Ajax. Domineren, maar niet veel kansen creëren. Ik ben fan.
Ik vond hem al een beetje plakkerig.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
maar vooral Stijn. Ik kwam stiekem 2 keer klaar op de OP.
Je hebt prima op's , maar je bent soms subjectief in tegen stelling tot cavquote:Op donderdag 28 april 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je die kritiek pas voor het eerst uit.
Deze was van Koffieplanter.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat ordinair.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ah, bij Atletico is onze bestevaer ook niet even objectiefquote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je hebt prima op's , maar je bent soms subjectief in tegen stelling tot cav
Ik zie het eerder 0-0 of 1-1 worden.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer, niet weer zo'n epische 5-4 wedstrijd dus
Ik vergeet dat we uit SHO zijn.quote:
Oh, sta ik even mooi voor lul. Naja jullie maken allebei prachtige OP'squote:
De angst te verliezen is groter dan de wil om te winnen om er maar een cliché in te gooienquote:Op donderdag 28 april 2016 21:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zie het eerder 0-0 of 1-1 worden.
Maar deze wedstrijd kan je ook niet vergelijken met El Kloppico.
Inderdaad leuk, de stijl doet een beetje aan Cavaliers denken. Ik vraag me wel af hoe Villareal letterlijk omlaag en omhoog is gegaan.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:37 schreef Coco98 het volgende:
Ik voel mij direct aangesproken bij die benaming. Wacht maar af!quote:Op
donderdag 28 april 2016 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk niet dat ons orakel gelijk gaat krijgen.
Idd.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De angst te verliezen is groter dan de wil om te winnen om er maar een cliché in te gooien
Cavaliers is een goede user.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad leuk, de stijl doet een beetje aan Cavaliers denken. Ik vraag me wel af hoe Villareal letterlijk omlaag en omhoog is gegaan.
Logisch met een duikboot.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad leuk, de stijl doet een beetje aan Cavaliers denken. Ik vraag me wel af hoe Villareal letterlijk omlaag en omhoog is gegaan.
Villarreal*quote:Op donderdag 28 april 2016 21:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Project Xquote:Op donderdag 28 april 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welke film zal ik na deze wedstrijd kijken Hansies?
Debbie does Dallas.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Se7en.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Turks fruit.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou...quote:Op donderdag 28 april 2016 21:46 schreef inslagenreuring het volgende:
Die Clyne is nog slechter dan vd Wiel
Monster tits sex zombies met een glansrol van Nick Manningquote:Op donderdag 28 april 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Monster tits sex zombies met een glansrol van Nick Mannjng
quote:
Waar heb je zin in?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voetbalclubs worden geleid als een bedrijf.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tweede deel van dit eerste bedrijf wel bijzonder matig.
FC HIV is niet meer wat het ooit was.quote:
Een thrillerquote:
Allemaal gezien. Goede films wel.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:47 schreef Kopsterk het volgende:
The Departed
The usual suspects
Memento
Yaya yaya yaya yaya yayaquote:
Traci does 'm all.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Snatch.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een thriller
[..]
Allemaal gezien. Goede films wel.
Bourne trilogie al gezien?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een thriller
[..]
Allemaal gezien. Goede films wel.
Allemaal gezienquote:Op donderdag 28 april 2016 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Snatch.
Lock, Stock and two smoking barrels.
Lucky number Slevin
Jup.quote:
Zo laatquote:Op donderdag 28 april 2016 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
Dat je zo laat nog zin hebt om film te kijken joh.
Drinkt niet dacht ik.quote:
JAAAAAquote:
Het is vakantie, ik ga pas om 2/3 uur slapen.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
Dat je zo laat nog zin hebt om film te kijken joh.
The Shiningquote:
Voor Greg louganis wel. De schoonspringer met Aids.quote:
Vakantie hebbenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is vakantie, ik ga pas om 2/3 uur slapen.
Ik vond Momento echt een teringfilm. Wel deels voortkomende uit teleurstelling na het zien van wat reviews vooraf denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:47 schreef Kopsterk het volgende:
The Departed
The usual suspects
Memento
Die heb ik nog niet. ff zoekenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is zelfs een 4e deel van.
Ik vond het wel een leuk concept.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond Momento echt een teringfilm. Wel deels voortkomende uit teleurstelling na het zien van wat reviews vooraf denk ik.
Ik vond hem teringvet.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond Momento echt een teringfilm. Wel deels voortkomende uit teleurstelling na het zien van wat reviews vooraf denk ik.
Als je toch alles al gezien hebt. begin eens aan het volgende;quote:Op donderdag 28 april 2016 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is vakantie, ik ga pas om 2/3 uur slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Heb ooit een brompot geneukt. Is nu Definitief lesbienne.quote:
Het is rust.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat dit topic over de wedstrijd gaat?
Ik ook, duurde ook veel te langquote:Op donderdag 28 april 2016 21:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is een heel saaie film. Ik viel er bij in slaap.
Hoe komen dit soort dingen überhaupt in je op om te typenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ooit een brompot geneukt. Is nu Definitief lesbienne.
Momentoquote:Op donderdag 28 april 2016 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je ook getongd?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ooit een brompot geneukt. Is nu Definitief lesbienne.
*commerciëlequote:Op donderdag 28 april 2016 21:53 schreef tong80 het volgende:
Leo DriessenPleonasme gespot.
'We gaan er even uit voor commerciéle reclame.'
Ik ga me er toch maar eens wagen.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is een heel saaie film. Ik viel er bij in slaap.
Ach ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Voor sommige mods is dat geen valide reden.
Wat dom.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:53 schreef tong80 het volgende:
Er is ook ideële reclame.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:53 schreef tong80 het volgende:
In Brugesquote:Op donderdag 28 april 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga me er toch maar eens wagen.
En anders slaap ik maar een keertje vroeg, is ook niet erg.
The Big Lebowski.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga me er toch maar eens wagen.
En anders slaap ik maar een keertje vroeg, is ook niet erg.
Was aardig, maar niet heel bijzonder.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was aardig, maar niet heel bijzonder.
Vooral leuk om Harry Potter acteurs bij elkaar te zien.
Vraag ik me altijd af als schisovreemde bij het tandenpoesten. Let niet op jezelf Herm. Er zijn altijd alter-ego's.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe komen dit soort dingen überhaupt in je op om te typen
je gaat weer naar de dienst?quote:
Heb jij eigenlijk al professionele hulp?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vraag ik me altijd af als schisovreemde bij het tandenpoesten. Let niet op jezelf Herm. Er zijn altijd alter-ego's.
Gelijk aan de schijterij. Ze drong door tot m'n slokdarm.quote:
Dat was ook een goede film ja, maar dus ook gezien.quote:
Bij Bronson denk ik aan die user hier.quote:
Identityquote:Op donderdag 28 april 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al professionele hulp?
En een boodschap van algemeen nut.quote:
Typhoonquote:Op donderdag 28 april 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De line up van Parkpop is bekend.
Psychopaat.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelijk aan de schijterij. Ze drong door tot m'n slokdarm.
Jeetje Kopsterk, bedankt voor deze parel. Hier had ik nog nooit van gehoord. Heb je nog meer van dit soort tips?quote:
Bagger inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Typhoon
Billy Ocean
Jett Rebel
K's Choice
John Coffey
De Kraaien
De rest ken ik niet
Ik ga niet.
Gaan we op die weg ? Je weet niet wat je over jezelf afroept.quote:
Zeer matig.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Typhoon
Billy Ocean
Jett Rebel
K's Choice
John Coffey
De Kraaien
De rest ken ik niet
Ik ga niet.
Pulp Fiction.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje Kopsterk, bedankt voor deze parel. Hier had ik nog nooit van gehoord. Heb je nog meer van dit soort tips?
Er is een topic over je gemaakt: VBL / haha tong80quote:Op donderdag 28 april 2016 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelijk aan de schijterij. Ze drong door tot m'n slokdarm.
Ik kwam er geen seconde in en nee, ik had op wat anders gehoopt. Dat had ik overigens ook bij Inglorious Bastards. Ook dat vond ik echt een teringfilm.quote:
En bij Night at the Park?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Typhoon
Billy Ocean
Jett Rebel
K's Choice
John Coffey
De Kraaien
De rest ken ik niet
Ik ga niet.
Trumbo vond ik een goede film.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh The Hateful Eight kan ik ook nog kijken.
Tarantinogod
Er is ook natte sneeuw.quote:
Predestination (2014) - IMDbquote:Op donderdag 28 april 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Films als Shutter Island en Fight Club met mindfucks
DOEN!quote:Op donderdag 28 april 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tarantinogod
Hé dat is met Walter Whitegodquote:Op donderdag 28 april 2016 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Trumbo vond ik een goede film.
http://nightatthepark.nl/Programma/Programma-2016quote:Op donderdag 28 april 2016 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Trumbo vond ik een goede film.
Oh ja, vooral het einde waar de vrouw de dader blijkt te zijn was een schok.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tarantinogod
Racoonquote:Op donderdag 28 april 2016 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam er geen seconde in en nee, ik had op wat anders gehoopt. Dat had ik overigens ook bij Inglorious Bastards. Ook dat vond ik echt een teringfilm.
[..]
En bij Night at the Park?
Ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De line up van Parkpop is bekend.
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, vooral het einde waar de vrouw de dader blijkt te zijn was een schok.
Jij bent echt een enorme boef af en toe.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, vooral het einde waar de vrouw de dader blijkt te zijn was een schok.
Toen was ik wel echt gemindfucked jaquote:Op donderdag 28 april 2016 21:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Predestination (2014) - IMDb
Heerlijke mindfucks.
Thriller*quote:Op donderdag 28 april 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Stelling: The Thing is de beste horrorfilm allertijden.
ja nu werkt mijn act ook niet meerquote:Op donderdag 28 april 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een grapje.Ik had eerst het echte einde getypt, maar dat vond ik een naaistreek.
quote:Op donderdag 28 april 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een grapje.Ik had eerst het echte einde getypt, maar dat vond ik een naaistreek.
Ja, vrijwilligerswerkster. Dwing haar wel tot orale seks tijdens het tandenpoetsen.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al professionele hulp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |