ik ben blij dat je je stoer voeltquote:Op donderdag 28 april 2016 20:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Redelijke verklaring voor het feit dat ik wel mijn zaad in punani loos terwijl jij het met kleenex en filmpjes van Taylor Swift moet doen.
Dan wordt 't nooit iets tussen ons.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan die twee dus helemaal niet uitstaan, al helemaal niet als ze bij elkaar zijn.
Mooi zoquote:
quote:Op donderdag 28 april 2016 20:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan wordt 't nooit iets tussen ons.
daar kom je pas achter als je het ervaren hebtquote:Op donderdag 28 april 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
snap nooit wat er stoer is aan seks
Echt he. Straks nog een kind aangeredenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:18 schreef Matip het volgende:
braddie waarom rij je zo hard door de bebouwde kom
Is iets voor onzekere mensen om stoer over te doen.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
snap nooit wat er stoer is aan seks
Waarom ben jij zo oversekst? :squote:Op donderdag 28 april 2016 20:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom maar 2 minuten
Mja ruim genoeg voor jou en mij om spuitend klaar te komen denk ik
dat zal 't zijn jaquote:Op donderdag 28 april 2016 20:24 schreef Matip het volgende:
[..]
daar kom je pas achter als je het ervaren hebt
Kom naar de VBL SCquote:Op donderdag 28 april 2016 20:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan wordt 't nooit iets tussen ons.
[..]
Mooi zo
waarom lok je haar wegquote:
Mag ik ook komen? Daar zijn vast nog veel meer domme mensen zodat ik nog slimmer lijk.quote:
Vast ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag ik ook komen? Daar zijn vast nog veel meer domme mensen zodat ik nog slimmer lijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |