quote:Vaak vragen mensen aan mij ''Hoe doe je dat toch, wondergoals maken en dan weer plaatsnemen op de bank of zelfs de tribune?'' Ik ben een kind van Feyenoord, als 5 jarige wandelde ik ons mooie varkenoord op voor het eerst. Indrukwekkend keek ik naar de Kuip. Mijn toenmalige jeugdtrainer Erwin Pinas sloeg een arm over me heen en zei: ''Hard werken jongen, dan kom je daar wel.''
Ik heb er al 17 jaar opzitten bij deze prachtige club en daar ben ik super trots op. Ik ben een mens die geduld heeft en nuchter is. Feyenoord is vanaf dag een mijn droomclub geweest, als jochie van 8 jaar stond ik 4 keer per week te wachten voor de trein die mij naar Rotterdam bracht. Regen, sneeuw, onweer. Het maakte me niet uit. Al het harde werk is niet voor niks geweest. We zijn er bijna. Dus de antwoord op die vraag: Dat is hoe ik het doe.
Tering wat lelijk. Baby kleur.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:38 schreef Pascalus het volgende:
ff screenshotje gemaakt
[ afbeelding ]
Lelijk.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:38 schreef Pascalus het volgende:
ff screenshotje gemaakt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Is dit het nieuwe shirt van Opel FC? Voor een schamel bedrag je sponsor zulke shirtruimte gunnenquote:Op donderdag 28 april 2016 16:38 schreef Pascalus het volgende:
ff screenshotje gemaakt
[ afbeelding ]
Voorkant vind ik niet zo, met die donkerblauwe balk.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:38 schreef Pascalus het volgende:
ff screenshotje gemaakt
[ afbeelding ]
Hmmm. Beter dan het eerder hier getoonde roze shirt.quote:
Valt inderdaad reuze mee, dit jaar is afzichtelijk. Hier schaam ik me niet voor.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vind hem niet heel lelijk.
Die van dit jaar is echt niet te overtreffen qua lelijkheid.
Doe ik.quote:
Wees blij dat jullie broekje nog dezelfde kleur is, wij moeten het standaard altijd met een andere kleur doenquote:Op donderdag 28 april 2016 17:11 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Acceptabel, jammer van die donkere balk, maar een stuk beter dan waar we dit jaar in spelen.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:11 schreef Pascalus het volgende:
Niet handig als dat het keeperstenue voor de uitwedstrijden moet voorstellen.quote:
Eind komend seizoen. Dus zomer 2017 moet er een andere (hopelijk beter betalende) sponsor op het shirt komen.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wanneer pleurt dat tyfuslelijke OPEL van dat shirt?
?quote:Op donderdag 28 april 2016 17:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wees blij dat jullie broekje nog dezelfde kleur is, wij moeten het standaard altijd met een andere kleur doen
Je gaat er naar terug verlangen als ze dalijk met Drukwerk MAX als hoofdsponsor op de proppen komen. Zou goed aansluiten op de rest van de Eredivisie.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Na 2 of 3 keer wassen.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Inderdaad zeg, de kwaliteit van de bedrukking is ook al jaren van bedenkelijke kwaliteit, en daar durven ze dan belachelijk veel geld voor te vragen.quote:
quote:Feyenoord komt volgend seizoen 'gewoon' in actie in de reservecompetitie. Dit meldt RTV Rijnmond zojuist. De club lichtte afgelopen week spelers in over het feit dat het reserveteam volgend seizoen zou verdwijnen. Door de licentie-eisen van de KNVB ziet Feyenoord hier, verplicht, van af.
Kleine vooruitgangquote:Op donderdag 28 april 2016 17:11 schreef Pascalus het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2016 18:02 schreef Grifte het volgende:
Feijenoord mag dus het beloftenelftal niet eens opheffen licentietechnisch
Lachwekkend kutbestuur hebben we ook.
[..]![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |