Jaloers?quote:Op donderdag 28 april 2016 17:49 schreef Specularium het volgende:
Waarom krijgt Ebru zo veel aandacht?
+quote:Op donderdag 28 april 2016 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
• Bellen met Ebru
• Karskens vs Wester & Wauke
• Wouter Bos stopt als columnist bij de Volkskrant
Topshow.gif
quote:- De verhouding tussen Nederland en Turkije staat onder grote spanning. Vanavond zijn vier Turkse Nederlanders te gast: Muhammed Kat, Onur Durgunsu, Nilay Külci en Ugur Yuksel.
Even kijken inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Bos, Karskens, Wauke, Wester![]()
Veel beter kan een line-up niet worden.
Leef je onder een steen?quote:Op donderdag 28 april 2016 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Ah nee tyf nu eens op met die Ebru zeg. Voor deze rel had ik nog nooit van dat mens gehoord.
Derksen, Slagter en Alberto = beste line-up ooitquote:Op donderdag 28 april 2016 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Bos, Karskens, Wauke, Wester![]()
Veel beter kan een line-up niet worden.
Ik mis Peterrrrrrrquote:Op donderdag 28 april 2016 22:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Derksen, Slagter en Alberto = beste line-up ooit
Wat was dat ergquote:Op donderdag 28 april 2016 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Hopen dat vandaag beter wordt dan de genante vertoning van gisteren
Dat was toch lachen joh, zolang je het niet te serieus neemtquote:
Inderdaad, wel gelachen.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was toch lachen joh, zolang je het niet te serieus neemt
Net het ESF en Ajax eigenlijk, SV niet te vergeten
Wat mij betreft is het record nog steeds die uitzending vorig jaar ergens met die twee ouwe hoerenquote:Op donderdag 28 april 2016 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Hopen dat vandaag beter wordt dan de genante vertoning van gisteren
De nieuwe Kieftquote:Op donderdag 28 april 2016 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
BosZou weer 's bij de mannen van VI aan tafel moeten schuiven.
quote:
Nieuws niet volgenquote:
*kk moederquote:Op donderdag 28 april 2016 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
FUCK DE OVERHEID , JA!
GEERT WILDERS, JE MOEDER
Alleen met veel minder schrijftalentquote:Op donderdag 28 april 2016 23:06 schreef Martinello het volgende:
Ebru zou qua oogopslag een Brandt Corstius kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |